قهوتنا على الانترنت
صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 17
  1. #1
    تاريخ التسجيل
    28 - 9 - 2008
    ساكن في
    في قلبه
    العمر
    27
    المشاركات
    13,666
    مقالات المدونة
    1
    النوع : ذكر Egypt الفريق المفضل  : الاهلي

    افتراضي قصديه الشاعر الكبير المنتنبي بعنوان انتي يا بت

    انـتـى يـابـت انـتـى يــا .... باحـبـك يـابـت




    بطـلـى غـلاسـه بـانـده لــك .... ردى يـابـت




    هـو انـا علشـان باحـبـك .... تطنشيـنـى يـابـت




    طـب وحيـاة حبـى ليـك .... يـا معذبانـى يـابـت




    لـو مـا بطلتـى غـلاسـة .... لانفضـلـك يـابـت




    باعـرف انفـض برضـوا .... اكتـر مـنـك يـابـت




    ولا انتـى يعنـى مـش فاكـره .... دم قلبـى يـابـت




    اللى صرفتوا عليك .... فـى الرايحـة والجايـة يابـت




    فاكـرة لمـا عزمتـك .... علـى آيـس كريـم يابـت




    ولا فـى المتـرو لـمـا .... دفـعـت لــك يـابـت




    ولما قلتـى جعانـه .... جبـت لـك ساندويتـش يابـت




    كـل دا هـان علـيـك .... بسـرعـة كــدا يـابـت




    وبتنفضـى لـى وبتجـرى .... ورا غـيـرى يـابـت




    مهمـا رحتـى وجيتـى.... ولفيتـى ودورتـى يـابـت




    مش حتلاقى واحد يضحى .... زى وانا معاكـى يابـت




    بس وحيـاة كـل اللـى .... صرفتـوا عليكـى يابـت




    ما حاسيبك الا لمـا .... تقولـى حقـى برقبتـى يابـت




    ومسيرك فى يوم حتجينى .... وتغنى التوبه والسماح يابت




    وتردى كل اللى دفعتوا ..... وصرفتـوا عليكـى يابـت




    دا انـا مهـمـا كــان .... لـسـه باحـبـك يـابـت




    لحد ما تجيبـى اللـى عليكـى .... وحانفضلـك يابـت




    وانا مستنى يابت انتـى .... يابـت لمـا تـردى يابـت

    منقوش
    ISLAM

  2. #2

    افتراضي

    سؤال صريح وواضح
    دي قصيدة ولا معيرة ولا اي بالظبط؟؟؟
    انا لا انتقم من اعدائي
    لاني لا اجري طوال عمري
    وراء كلب لأعضه كما عضني
    وعجبي
    موحة الذكية ام عيون عسلية

    البحث على جميع مواضيع العضو mozo

  3. #3
    تاريخ التسجيل
    28 - 9 - 2008
    ساكن في
    في قلبه
    العمر
    27
    المشاركات
    13,666
    مقالات المدونة
    1
    النوع : ذكر Egypt الفريق المفضل  : الاهلي

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mozo مشاهدة المشاركة
    سؤال صريح وواضح
    دي قصيدة ولا معيرة ولا اي بالظبط؟؟؟


    لا هيا رخامه
    مني نورتينا يا رزله

  4. #4

    افتراضي

    مااااااااااااااااااشي
    بسبب الكلمة دي انا مش دخلالك مواضيع ولا هرد عليك
    ده انت كمان مش عارف تحل شوية فوازير سهلة جدا
    انا لا انتقم من اعدائي
    لاني لا اجري طوال عمري
    وراء كلب لأعضه كما عضني
    وعجبي
    موحة الذكية ام عيون عسلية

    البحث على جميع مواضيع العضو mozo

  5. #5
    تاريخ التسجيل
    28 - 9 - 2008
    ساكن في
    في قلبه
    العمر
    27
    المشاركات
    13,666
    مقالات المدونة
    1
    النوع : ذكر Egypt الفريق المفضل  : الاهلي

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mozo مشاهدة المشاركة
    مااااااااااااااااااشي
    بسبب الكلمة دي انا مش دخلالك مواضيع ولا هرد عليك
    ده انت كمان مش عارف تحل شوية فوازير سهلة جدا


    ههههههههههههههههههههههههه ههههههه
    علي اساس اننا في فوازير رمضان
    ونورتينا
    وزعلك غالي عليا

    التعديل الأخير تم بواسطة طيف عابر ; 4 - 4 - 2009 الساعة 08:11 AM

  6. #6

    افتراضي

    بيقـــولك ايه يا معلم اللي فيه طــــبع عمره ميبطلوه ابدا ودة طبعك يبني اللي هو الرخـــامة الله يكون في عون المجنونة اللي دمغها لسعت واضربت في نظرها

    وتتجوزك يبني بطل رخامة شوية منعرفش نقعد في الكافيه هادين منك شوية يا ســــــاتر منك

    (نهى عمر وسلمى )


    اللهم اني استودعتك اياه يا من لا تضيع ودائعه فاحفظه لي من كل سوء

    ..

    اذكروني بالخير
    قران يتلى اناء الليل واطراف النهار
    http://www.tvquran.com


    البحث على جميع مواضيع العضو كابوس الحرامية

  7. #7
    تاريخ التسجيل
    28 - 9 - 2008
    ساكن في
    في قلبه
    العمر
    27
    المشاركات
    13,666
    مقالات المدونة
    1
    النوع : ذكر Egypt الفريق المفضل  : الاهلي

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نـــهى مشاهدة المشاركة
    بيقـــولك ايه يا معلم اللي فيه طــــبع عمره ميبطلوه ابدا ودة طبعك يبني اللي هو الرخـــامة الله يكون في عون المجنونة اللي دمغها لسعت واضربت في نظرها

    وتتجوزك يبني بطل رخامة شوية منعرفش نقعد في الكافيه هادين منك شوية يا ســــــاتر منك

    (نهى عمر وسلمى )

    ماشي يا نهي مشكوره علي المجامله الرزله بتاعتك دي
    ومنورنا
    ويا بختها الي هتتجوزني
    دي يوم سعدها وهناها ولا عندك كلام تاني
    التعديل الأخير تم بواسطة طيف عابر ; 4 - 4 - 2009 الساعة 08:10 AM

  8. #8
    تاريخ التسجيل
    23 - 9 - 2008
    ساكن في
    محامى والمحاماة حياتى
    المشاركات
    732
    النوع : ذكر Egypt

    افتراضي

    شوف بقى يا عم اسلام انا هقولك على حل بسيط احسن من القصيدة اللى انت بطالبها فيها باللى انت صرفته عليها
    انت احسن من دا كله ارفع عليها امر اداء وخد عليه قبول واحبسها احسن من كد من المحكمة
    وبعدين دارى على نفسك مش لازم تسيح لنفسك ما خلاص البنت قلبتك فى اللى حيلتك


  9. #9
    تاريخ التسجيل
    30 - 10 - 2008
    ساكن في
    مملكه الاحــزان
    العمر
    25
    المشاركات
    2,700
    النوع : ذكر Egypt

    افتراضي

    ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه

    ادتلك الصابونه ياريس

    ع راي المثل

    ميه بصابون وزحلق الزبون

    هي دي البنات ولا بلاش

    وليكــ عينــ جاي تتكلمــ تقول هاتي اللي صرفتو عليــكــي

    ياشيخ روحــ اتنيل

    بلا وكـــــســــــه

    ههههههههههههههههههههه

    تسلمــ ايدكــ ياحبيب هارتي ع التوبيكــ الجامدده


  10. #10
    تاريخ التسجيل
    2 - 11 - 2008
    ساكن في
    El Faiyûm, Al Fayyum, Egypt, Egypt
    العمر
    26
    المشاركات
    4,989
    مقالات المدونة
    3
    النوع : ذكر Egypt الفريق المفضل  : الاهلي

    افتراضي

    لا والله وبقيت يا اسلام بتزحلق

    كسفتناا يا شيخ كناا بنقوول اسلام

    ابو دماغ خرباان بس يلا بقى

    ظننا مكنش فى دكانه على العموم متبقاش

    تكلم واحده معاهاا صابونه لتزحلقك

    شعر جامد ياا مان تسلم

 

 
صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

المواضيع المتشابهه

  1. رنة رهيبة بشكل تاتي وشاتي وهاتي مكي هوس
    بواسطة جوال جديد في المنتدى منتدى النغمات الحقيقة وفديوهات الموبايل
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 19 - 11 - 2011, 02:43 PM
  2. رنة رهيبة بشكل تاتي وشاتي وهاتي مكي هوس
    بواسطة جوال جديد في المنتدى منتدى النغمات الحقيقة وفديوهات الموبايل
    مشاركات: 1
    آخر مشاركة: 18 - 11 - 2011, 10:23 PM
  3. مشاركات: 15
    آخر مشاركة: 17 - 5 - 2011, 10:26 PM

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

ضوابط المشاركة

  • مش هتقدر تضيف مواضيع جديده
  • مش هتقدر ترد على المواضيع
  • مش هتقدر ترفع ملفات
  • مش هتقدر تعدل مشاركاتك
  •  
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات مصراوي كافيه 2010 ©