بجد حلقات جميله جدا وانا متبعاها وياريت تجيبى حلقتين ورا بعض احسن من حلقه واحده
عرض للطباعة
بجد حلقات جميله جدا وانا متبعاها وياريت تجيبى حلقتين ورا بعض احسن من حلقه واحده
حاضر من عنيا يا لولو انتي تامري
الحلقه الخامسةوالعشرين
ياتري ايه السؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤال ؟
حد عرفالسؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤال ؟
لسه طبعاا محدش عرفوا علشان انا كمان بفكراخليه انهي سؤال
المهم ما علينا
شوفنا الحوار اليكان بين ريم والممرضه كان حلو بصراحه الاتنين بيتلأموا علي بعض وشكلهم تحفة
وريم كالعادة هبلة وبتقع في الكلام
المهم نشوف احمدالى راح يشوووف نوووور
ونورر عملت ايه
نور طبعا لما عرفت اناحمد وريم مش موجودة زعلت جدا انهم سايبنها لوحدها
وفي نفس الوقت احمد ماشي عليالبحرر
وعمال بيفكر
احمد : هوه ايه الى بيحصليدا
مانا كنت كويس وعايش حياتي
لا مكنتش عايش دلوقتي عرفت طعم ومعنيللدنيا
ايوه يااحمد دلوقتي عرفت حاجات كتيرة
طيب نووور وريم ونهي
دول بالنسبالك ايه يااحمد ؟
امممم مش عارف
نور بنت جميلةولطيفه ووقفت جنبي كتير
ريم عسووولة ودمها خفيف بس مش عارف حاسس فيهابحاجات غريبه كدا
نهي يعم دي لسه معرفة نص ساعه نفضلهاوخلاص
طيب وبعدين هتتصرف ازاي يا احمد وانت الاتنين معتقدين انك بتحبواحد فيهم
وانت فعلا بتحب مين
وفجأة
خبط احمد في الست الاجنبية العسولةالامورة الى قابلها اول مجه شرم
احمد : يلهوي انتي تاني
الاجنبية : -------
احمد : نفسي تنطقي مرة لوجه الله
الاجنبية : -------------
احمد : خلاص يا ستي انتي هتقعدي تتكسري في الكلام انا ماشي
جتكو نيلة مليتوا البلدهههههههههههههههههههههه
--------------------------------
نرجع لنوووورونعرف هتعمل ايه يا نور
يا تري يا نور هتعملي ايه
انا ممكن اسبهم وامشيوهما يبقوا علي راحتهم
طيب افرضي يا نور ان احمد مفيش حاجه بينه وبين ريم تبقيخصرتي احمد
طيب انا هسأله
وجابت الموبيل
واتصلت
نور : الووو
احمد : ايون
نور : انت فينيااحمد
احمد : انا قدام الاوضه بتاعتك
نور : انت هتهزر
احمد : لا والله حتي بصي تك تك
نور : انت كنت فين
احمد : كنت فيالمستشفي مع ريم
نور : ملها ريم
احمد : وقعت وهي نازله ع السلمزي الجردل ورجليها اتكسرت
نور : هوه الجردل ليه رجلينهههههههههههههههههههه
احمد: ههههههههههه اها حاله خاصهههههههههههه
نور : طيب يلا علشان نروح نطمن عليها
احمد : يلابيناا
--------------------------------
نازلين احمد شافوا مكان لذيذ كداشكلوا رومانسي فقالت نور لاحمد
نور : احمد متيجي تعزمني علي حاجههنا
احمد : اوكي بس انتي الى تدفعي هههههههههه
نور : اوكموافقه
احمد : موافقه في عينك انتي عايزه واحدة ست تصرف علياا
نور : ههههههههههههه خلاص يابني ادفع انت هتعمل مشكله ولا ايه
احمد: لا خلاصادفعي انتي علشان ميبقاش شكلك وحش
نور : طيبههههههههههههههههههه
احمد : اتفضلي
-------------------------------
دخلوا قعدووا وتماممممم
في نفسالوقت ريم قلقانه طبعا احمد بقالوا تلت ساعات سابيها لوحدها مفيش حد في وشها غيرالممرضة
المهم ندهت لنهي وقالتها انا عايزه فون علشان مش معايا رصيد
نهي : ليه ؟؟ هتكلمي احمد
ريم : اها اصلي مش عارفه اتاخرليه
نهي: اوكي اتفضلي موبيلي اتكلمي منه
ريم : ميرسي ليكي يا نهي مشتقلقي مش هطووول
نهي :لا يا حبيبي طولت براحتك معاكي 1,50 جنيه رصيد
ريم : ههههههههههههههههههههه
----------------
اتصلت ريمباحمد
ريم : اممممممممممم مش ببيررد
نهي : يمكن الموبيل مش معاه ولاحاجه
ريم : مش عارفه بصراحه استني لما اتصل علي نور
نهي : اوكي
ريم : اممممممممممممممم غير متاح حاليا
نهي : خلاص استني شويه
ريم : مانا مستنيه وانا هعرف اعمل ايه
نهي : هههههههههههههه معلش ياحبيبيتي بكره تقومي بالسلامة
ريم : ميرسي ربنا يخليكي انما مش قولتلي كنتيعايزه تسألي علي ايه امبارح لما الدكتور ندالك
نهي : كنت عايزه اسأل هوهاحمد مواعدك انتي ونور بحاجه
ريم : (سكتت كده) وقالتها هكلمك بصرااحه اناعن نفسي لا ونور مش عارفه
نهي : اها يبقى متزعليش منه
ريم : لا بزعلمش عارفة ليه
نهي : بكره تعرفي ههههههههههههههه
-----------------------
نرجع لاحمد ونور
نور : مينكان بيتصل بيك يااحمد
احمد : دي ريم
نور : احسن انك مش رديتعليها
احمد : هههههههههه مانا قولت انك هتقولي كدا بردوا
نور : ههههههههههههههه متفهمنيش غلط لو سمحت
احمد : لا مانا فاهمك صح
نور: انا بقي كنت عايزززك في موضوع كدا بس تجاوبني بصرااحه
احمد : خيرررر
نور : انا كنت عايزه اعرف حاجه واحدة
احمد : قولي يابنتي خيرقلقتيني
نور : لا مش تقلق ولا حاجه بس انا مش عارفه
احمد : مشعارفه ايه
نور : اقولهالك ازاي
احمد : والله ماني فاهمحاجه
نور : طيب استني هفهمك
احمد : قولي يا سعادههههههههههههههه
نور : بس بقي مش تقلب الكلام تهريج
احمد : حاضرانطقي بقي
نور : هوه انا ايه بالنسبالك ؟
احمد : ممممممممممممممممممممممممم ممم
هنعرف نور بالنسباله ايه الحلقه الجايه ان شاءاللهالحلقه السادسة والعشرين
وقفنا المرة الى فاتت عند نووور وهيا بتسأل احمد
نور : هوه انا ايه بالنسبالك ؟
ياتري نور بالنسبه لاحمد ايه ؟؟؟؟
دا الى هنعرفوا مع بعض الحلقه دي
نور : هوه انا ايه بالنسبالك ؟
احمد : عارفه السؤال دا يا نور
نور : ماله
احمد : كنت لسه بسأله لنفسي من نص ساعه
نور : وياتري اجابتك عليه كانت ايه ؟
احمد : هقولك علي حاجه يا نور بس حاولي تفهميني
نور : اتفضل
احمد : هقولك مثل بسيط كدا ينفع القمر يطلع من غير ميكون في ليل ؟
نور : لا طبعا
احمد : ينفع الشمس تشرق من الغرب بدل الشرق ؟
نور : لا بردوا
احمد : هوه انتي كدا يا نور قمرر بينور ليه الليالي وشمس بتدفيني وبتفضل منورالي طول النهار مش بس كداا
نور : امال ايه
احمد : يعني بحس انك قريبه مني اوي
نور : هوه دا بس يااحمد ؟
احمد :لا يا نور بس مش تسبقي الاحداث هتعرفي كل حاجه في وقتها المناسب
نور : انا سعيدة جدا بكلامك دا يااحمد مع اني مكنتش اتوقع انك تقوله
احمد : ليه يعني هههههههههههه الحروف هتقع مني
نور : هههههههههههههههههههه لا مش قصدي
احمد : المهم يا نور احنا هنسافر بكرة الصبح لازم نروح نشوف ريم ونجبها معانا
نور : اها طبعا يلا بيناا
احمد : طيب والعصيرر
نور : مرة تانيه بقي ههههههههههههههه علشان نلحق الساعه 11
احمد : زي متحبي يا قمرر يلا بينا
***************
في نفس الوقت نهي عاملة تجرب تضرب علي تليفون نور وهي فاكرة ان النمرة بتاع احمد
وفجآة التليفوون رن
نور : ايوووة مين ؟
نهي : انا نهي الممرضه في المستشفي الي صحبتك ريم فيها
نور : اها انا تحت في الرسبشن وطالعه علي طول
نهي : هوه انتي مين ؟ هووه دا مش رقم موبيل احمد
نور : لا دا رقم موبيلي انا ثواني انا طالعه انا واحمد
نهي : اوكي سلام
*********************
اول مخرجت من الاسنسير لقيت نهي في انتظارها عايزه طبعا تشوف مين نور دي ههههههههههههههههههه والمفاجأة الكبري
نهي : انتي نور ؟
احمد : اها هيا يا نهي
نور : انتي تعرفيني قبل كدا ؟
نهي : لا سمعت عنك
احمد : بقيتي اشهر من مادلين طبر يا نور افرحي بقي
نور : ههههههههههههه بس يااحمد استني لما اشوفها سمعت ايه ؟
نهي : لا عادي كل صحابك بيحبوكي حتي احمد ساب ريم وجالك
( نور بقي بصت لاحمد كدا بصه جميلة اوي اكيد كلنا عارفها يعني هههههههههه)
نور : لا هوه مش سابها بس يعني :$ هوه كان جاي علشان انا مبقاش لوحدي
نهي : اها ربنا يخليكوا لبعض
نور : يارب :$
احمد : هههههههههههههههه هوه فيه ايه ؟
نهي : لا مفيش اتفضلوا ريم في الاوضة بتاعتها
احمد : انا عايز اشرب شاي يا نهي بس باللبن لو سمحتي
نهي : حضرتك دي مستشفي مش كافترياا
احمد : يلهوي بتحرجيني يا نهي
نهي :اها خلي نور تعملك
احمد : اها ههههههههههههه هي بقيت كدا طيب مش عايز حاجه
نور : هوه في ايه يااحمد ؟
احمد : معرفشي والله يا نور عادي كبري يلا بس نتدخل نشوف ريم
نور : اوك
********************
دخل احمد ونور الاوضه بتاع ريم لقوا ريم قاعدة كداا
نور : الف سلامة عليكي يا حبيبتي
ريم : الله يسلمك يا نور
احمد : هتروحي انهردة ان شاء الله
ريم : اها هخرج دلوقتي علشان نسافر الصبح
احمد : طيب هروح انا اشوف الرسبشن علشان اخلص الحساب معاهم
ريم : الرسبشن ولا نهي ولا ايه بالظبط
نور : نهي ؟؟
ريم : اها نهي
احمد : مالها نهي يا ريم
ريم : يابني دي قلقانه عليك اكتر مني هههههههههه
احمد : وانا مالي هعملها ايه يعني
ريم : دي عايزه تعرف كل حاجه عنك هههههههههههههه
نور : ازاي يعني
ريم : بتسأل اسئلة غريبه كدا
نور : زي ايه ؟
ريم : مش فاكرة
احمد : والله انتي هبلة انتي وهيااا جتكو القرف انا نازل
نور : احمد بسررعه ومش تتأخر ومش تقف تتكلم كتير
احمد : هههههههههه لا مش هقف مع نهي متقلقيش ههههه
نور : هههههههههه طيب كويس انك فاهم
احمد : اساسي يابنتي
نور : ماشي ياعم
احمد : يلا انا نازل
******************
ماشي احمد علشان يوصل للاسنسير علشان ينزل يشوف حساب المستشفي شاف نهي
نفض ومشي ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
نزل تحت خلص حساب المستشفي مع الحساباات وجاب عربية ورجعوا الفندق
وهيسافرروا الصبح
امممممممممممممممممممممممم مممم
ياتري في احداث قبل ميسافروا تاني؟
يااتري في احداث وهما في الطريق ؟
سنري ماذا سوف يكووون في الحلقه القادمة :D
تسلم الايادى يا ساره
حلقه جامده
فى انتظار الجديد
ماشي يا حوده بكره ان شاء الله هنزل حلقتين كمان
منتظرك
:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*
يشرفني بكره باذن الله هنزل الحلقه
الحلقه السابعه والعشررررررررين
طلع احمد و نور والمكسوورة (ريم يعني )الاوض بتاعتهم فيالفندق
ومن هنا ابتدي كلام تاني
بين مين ومين الكلام التاني ؟؟؟
امممممممممممممممممممممممم ممممم
بين ريم ونور
ريم : نور انا عايزة اقولك حاجه
نور : نعم يا ريم
ريم : انتي ايه رائيك في احمد
نور : احمد ( ولحظه تفكير عميقة ) مالهيعني
ريم : مالك شكلك اتغير ليه
نور : لا مفيش حاجه
ريم : مفيش حاجه :S طيب
نور : هتنامي بقي علشان هنمشي الصبح بدري
ريم : اها هنام
نور : وانا كمان تصدقي نفسي انام كتير اوي
ريم : اها باين عليكي
نور : باين علياهههههههههههههههه
ريم : اها
نور : طيب يلا ننام بقي
ريم : اوكي يلا
واطفي النور,,,,,,,,,,,,,,,,,, وبعد خمس دقائق رن موبيلنوور
صحيت ريم ومسكت الموبيل
ريم : الوو ايوة يااحمد
احمد : ايوه ياحبيبتي ازيك
ريم : حبيبتك ؟
احمد : اها يا نور غريبة دي ؟
ريم : بس انا مش نور يا استاذ احمد
احمد : ريم
ريم : اها زفت يا سي احمد
احمد : مالك يا ريم في ايه
ريم : لا ابدا مفيش حاجهخالص ثواني اصحيلك حبيبتك تكلمها
احمد : امممممممممممم طيب بصي يا ريم
ريم : نعم
احمد : بصي يا ماما انا لو فكرت احب حد مش هلاقي احسن من نور علشاناحبها
ريم : اشمعنا يعني وحشين احنا
احمد : لا ابدا بس انا اعرف نوور كويس وكمان بحب فيها حاجات كتيرةاوي
ريم : اها مهو واضح من كلامك اهوه
احمد : يابنتي انا معرفشي عنك حاجه
ريم : طيب مش مشكلة
وفجأة .,.,.,.,
تصحي نوور وتسمع بقيت حديث احمد وريم الى هوووا :$
احمد : طيب انا مش عايزك تزعلي ياريم مانتي عارفه ان انا بحبك
ريم : وانا كمان بحبك
احمد : لا بحبك زي اختي متفهمنيش غلط
ريم : شعور رقيق منك يااحمد بس للاسف في وقتمتأخر
احمد : تقصدي ايه بوقت متأخر
ريم : ايوه انا حتي لو بحبك مش هقدراكمل معاك علشان
خاطر نور
احمد : وانا بحبك نور اصلا يا ريم
ريم : بص يااحمد مش هعرف اتكلم معاك دلوقتي فخليها للظروف
احمد : اوكي سلام
ريم : احمد
احمد : نعم يا ريم
ريم : لا ابدا مفيش
****************************
طبعا نور سمعت الكلام الى فوق دا وكان رد فعلها انها عملت انها مكلمةنومها عادي وقالت تستني بقي علشان تفهم وتشوف احمد هيقولهاايه
**************************
وتاني يوم الصبح قدام الاتوبيس
احمد واقف مستني ريم ونور
طبعا محدش فيهم لسه وصل وفاضل عشر دقايق والاتوبيسيتحرك
واحمد بيرن علي موبيل نور وهي مش بترد وبتكنسل عليه
ووصلت نور وريم
احمد رايح بيكلم نور وريم
احمد : ايه يا نور مش بتردي علي الموبيل ليه
نور : مليش مزاج
احمد : ملكيش مزاج ؟ طيب براحتك وانا غلطاان اصلا اني
كلمتك
نور : اها من ناحيه انت غلطان فانت غلطان في حاجات كتير بس هقولك ايه
احمد : تقوليلي ايه في ايه يابنتي الناس بتصحي تقول للناس صباحالخير
نور : لا انا صاحيه اقول يا خناق
ريم : في ايه يا نور مالك بس
نور : لا مفيش يا ريم
ريم : طيب يلا نركب علشان هقعد هنا علشانرجلي
نور : لا انا رأي انك تقعدي جمب احمد واعتقد كدا الظروف مناسبة
ريم : ظروف ؟ ظروف ايه يابنتي ؟
نور : لا متشغليش بالك
احمد :يلا يا ريم علشان اركبك نور مش عارف مالها عليالصبح
نور : استاذ احمد اعتقد انك ملكش دعوه بنور لحد منوصل القاهرة وكلواحد يشوف رايح فين
احمد : طيب يا نور انا مش هتكلم معاكي دلوقتي بس خليكي فاكرة الطريقهدي
ريم : هوه انت زعلتها في حاجه يااحمد
نور : ويزعلني بتاع ايه ملوش انهيزعلني
احمد : يووووة بقي مبحبش انا حركات العيال دي انا طالع
********************
وطلع احمد ريم وطلع ركب وبينه وبين نووور تلتكراسي
المفاجأه ان نور لما قالت الظروف مناسبة ريم فهمت انها سمعت كلامهمامبارح وقالت فرصه علشان اعرف اوصل للي اناعايزاه
ياتري ريم هتعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وياتري احمد هيعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وياتري نوور هتعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داالي هنعرفوا مع بعض المرة الجاية
الثامنه والعشرين
وصلناالمرة الى فاتت ان ريم كانت بتظبط امورها علشان توصل للي هيا عايزااه
نشوفمع بعض ايه الى هيحصل
ركبتنور جمب ريم في الاول علشان رجل ريم المكسورة
وركباحمد قدام
بدأاحمد يفكر في الموضوع ويشوف ايه الى حصل علشان نور يبقي اسلوبهاكدا
وبدأتريم تفكر ازاي تخلي نور واحمد يكرهوا بعض
وبدأتريم بعد معملت خطه محكمة لكل دا وهتبدأ مع نور
ريم : مالك يا نور مضايقه ليه
نور : مش مضايقه ولا حاجه انتي هضايقيني بالعافية
ريم : لا شكلك مضايقه انا مش لسه عارفاكي يعني
نور : وبعدين بقي يا ريم
ريم : طيب سوري يا نور بس عايزه اعرفك حاجه
نور : وانا مش عايزة اعرف حاجه يا ريم علشان خاطر ربنا
ريم : طيب ياريت تفهميني مالك علشان شكلك كده ميطمنشي
نور : اقولك والله لقايمة مغيرة الكورسي مع حد تاني ومش قاعد
جمبك انتي كمان لو نطقتي بحرف واحد
ريم : لا لا لا خلاص خليكي
نور : طيب اسكتي بقي علشان عايز شوية هدوء
ريم : حاضر
وسكتتفجأه كده ومسكت الموبيل
بعتترساله لااحمد
مضمونالرساله
احمد : انا مش عارف نور بتعاملني وحش وعمال تقول كلام غريب مش عارفه ايه الى غيرها كدا
المهمرن موبيل احمد برساله النغمة
احمد : ياتري مين الى بعتلي رساله يارب تكون نور
فتح الرساله لاقها من ريمومكتوب فييها الكلام الي فاتت
راحقايم
وراحناحيه نور
احمد : ايه يابنتي مالك
نور : لو سمحت روح اقعد مكانك وملكشي دعوة بيااا
احمد : علي فكرة اسلوبك وحش اوي معايا وانا مبحبش الاسلوبدا
نور : ايوه عارفه بس انت شخصيا مينعفشي معاك غير الاسلوبدا
احمد : واشمعنا انا شخصيا علي اساس اني احمد زويلههههههههه
نور : دمك تقيل بصرااحة
احمد : انتي كدا بصراحه زوديتها اوي وانا اسف اني قومت من مكاني علشان اشوفك مضايقه من ايه
نور : طيب يلا روح اقعد مكانك وياريت تخليك في نفسك بس
احمد : اممممممممم اوكي
وجعاحمد قعد مكانوا تاني
وبدأتنور تتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا
ففكرتفي مسدج
اممممممممممممممممممممممم
امممممممممممممممممممممممم مممم
امممممممممممممممممممممممم مممممممممممم
امممممممممممممممممممممم هتكتب ايه في المسج؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دا الىهنعرفوا مع بعض الحلقهالجايةة
mercii
gamed mooooooooot
اشطه يا ساره منوره المنتدى بمواضيعك
:)جميله ياشيطانه الحلقات:)
متابعه معاكى;)