فييييييييييييييييييييينكم :(:(
عرض للطباعة
فييييييييييييييييييييينكم :(:(
الحلقة الرابعة
ضحى: أحمد انا عاوزة اقلك على حاجة بس أرجوك تفهمني صح ومن غير عصبية توعدني :-S
أحمد : اوعدك قولي ياضحى انا حاسس بيكي من الصبح
ضحى: وانا قاعدة على الايميل بتاعي النهاردة فجأة لقيت حد بيرن عليا ولقيت محمد بيكلمني :-S
أحمد : ميييييييييييييييييييييييي ييييييين لييييييييهX-(X-( كلمك ليه وقالك ايه وانتي اصلا رديتي عليه ليه وايميله ده مش كان اتمسح من عندك من زمان ايه اللي رجعه تاني X-(
ضحى: اهدى يااحمد ارجوك احنا في الكافيه مينفعش كده وبعدين انا قلتلك تفهمني صح ومن غير عصبية تقوم تعمل كده ماشي ياااحمد انا غلطانة يعني اني حكيت :(
أحمد : ضحى متغيريش الموضوعX-( وقولي بسرعة ايه اللي حصل ضحى انا مبهزرش دلوقت انتي كانك كبيتي فوقيا جردل مية ساقع ومش را ضية تنطقي اتكلمي قولي ايه اللي حصل X-(
ضحى: براحة بس والله ما حصل حاجة:-S ولما هنروح البيت هوريك المحادثة يااحمد يعني انا لو كنت عملت حاجة او قلت حاجة غلط او في حاجة لسة من ناحيتي كنت حكيتلك مش كان زماني مخبية عليك دلوقت :((
أحمد : لالالالالالالالا ما انتي ممكن تكوني حسيتي بالذنب /:)....ضحى لو سمحتي قولي ايه اللي حصل X-(
ضحى: حاضر هقول بس بلاش طريقة كلامك دي:( ارجوك متشكش فيا بالشكل ده :((..مفيش حاجة كل الحكاية انه فتح عليا وفاكرني لسة متجوزتش وفاكرني لسة زي ما انا وهرجع احنله تاني بس انا اديتله كلمتين جامدين وقفلت وعملتله ايجنور اصلا عشان مش يفتح عليا تاني :-S
أحمد : ياسلام وانتي بتردي عليه ليه من اصله ايه اللي خلاكي تردي عليه معملتيلهوش ايجنور من الاول ليه ياضحى X-(X-(
ضحى: ابدا والله مش اقصد حاجة انا كل الموضو ع اني اخليه ميحاولش يفتح عليا تاني اصلا ولا يدور عليا تاني نهائي ويبعد عني بقا:((
أحمد : طب يلا بينا ياضحى على البيتX-(
ضحى: حاضر 8-|.....احمد انت زعلان مني مش كده :(........احمد انا اسفة مش تعمل معايا كده بالله عليك ارجوك مش تزعل مني :((:((
احمد ساكت خالص ومش بيتكلم وطول ا لطريق مش راضي ينطق:| ولا كلمة ولما رجعوا البيت
ضحى: احمد ا رجوك رد عليا بقا انا مقصدتش اي حاجة والله بجد:( سامحني بقا انا كده ولا كده مش هعمل كده تاني وانا حكيتلك عشان مبقاش خبيت عليك
أحمد بعد الصمت الطويل : ضحى انا داخل انام 8-|
احمد قعد يفكر مع نفسه : بقا كده ياضحى بعد كل ده بعد كل حبي ليكي ده برضه مفيش فايدة مش قادرة تنسيه انتي لو كنتي بتحبيني بجد من قلبك مكنتيش اعتنيتي بولا كلمة من اللي قالها وفورا عملتيله ايجنور نهائي ومردتيش بولا كلمة اصلا لكن برضه مفيش فايدة لسة قلبك جواكي فيه حتة ليه طب اعمل ايه عشان تنسيه اعمل ايه ياضحى انسحب من حياتك خالص :(....بس مقدرش اعمل كده لأني بحبك بجد ومقدرش استغنا عنك ليه بس تعملي معايا كده ليه :(
ضحى دخلت على احمد وبتحاول تصالحه : احمد انت لسة زعلان 8-|......احمد انا اسفة والله مقصدتش اي حاجة :(
أحمد : لا ياضحى قصدتي عارفة قصدتي ايه ؟؟ قصدتي انك تبيني لنفسك انك محبوبة وانه حبك بجد ومكانش بيضحك عليكي مش كده برضهX-( وعشان كده كان عندك فضول تعرفي ايه المشاكل اللي عطتله عنك لسة برضه دماغك مقدرتش تنساه اساسا X-(
ضحى : لا يااحمد متقولش كده كفاية بقا تجريح فيا انا عملت ايه لده كله هو انا لو كنت زي ما بتقول كنت قولتلك حاجة اصلا X-(
أحمد : منا قلتلك ضميرك اللي حاسس انك بتظلميني وبتيجي عليا اوي باللي عملتيه ده =((
ضحى : طب اعمل ايه عشان اصالحك وارضيك وتصدق اني بحبك انت مش حد تاني :((
أحمد : ولا حاجة ياضحى سيبني انام وبس
ضحى: هتنام وانت زعلان مني كده :-/
أحمد : ضحى لو سمحتي سيبيني انام من فضلك
ضحى: طب يااحمد تصبح على خير :((
وخرجت ضحى قعدت لوحدها برا في الصالون وعمالة تعيط:(( وتفكر هتعمل ايه عشان تراضي احمد و.......
- انا عارفة يارب اني غلطت بس والله ما قصدت كل ده ارجوك يارب تسامحني وتساعدني انا بجد بحب احمد اوي ومش عاوزاه يزعل مني ولا ينام كده وهو مش راضي عني اعمل ايه بس
ومن كتر العياط والتعب نامت ضحى في الصالون ومن غير بطانية ولا حاجة والجو كان ساقعة اوي اوي فخدت دور برد جامد جدا حتى مقدرتش تروح شغلها و .....
نكمل الحلقة الجاية :D
كتير حلوه
متابعين ياقمر:-*
نمنمة المسلمة قصة جميلة وأسفة للتأخير بالرد توى شيفاها
يلا بسرعة كملى
amase
لا روعه عنجد
يسلمووووووووووووو
متابعين معك
ايه يانمنمه
لما لقيتك جيتى قولت يبقى جبتى حلقه جديده
دخلت مش لاقيت حاجه
بليز كملى
مستنياكى:-*