الحلقة الخامسة
أحمد : انتي ايه اللي نيمك كده من غير بطانية وفي الصالون والجو ساقعة كده مدام مش عايزة تنامي جوا ما في اوضة تانية تنامي فيها وتستغطي يلا ادخلي البسي عشان اوديكي للدكتور8-|
ضحى: لا مش عاوزة اروح للدكتور روح انت شغلك انا دوايا انت عارفه كويس:(
أحمد : ضحى انتهينا امبارح من الموضوع ده ياريت تسبيني لما اروق لوحدي الحكاية قدامها وقت عشان اقدر انساها X-(
ضحى: هو انا عملت ايه لده كله اللي حصل قولتهولك اعمل ايه تاني ارجوك سامحني بقا وكفاية كده :((
أحمد : بصي انتي متعرفيش باللي عملتيه ده هزتيني ازاي من جوايا وجرحتيني اد ايه=(( فصعب اني بكلمة انسا كل ده... اه انا بحبك فوق ما تتخيلي بس في حاجات مينفعش تتعدى بسهولة لازم هتاخد وقت8-|
ضحى: وقت ايه يااحمد احنا عمرنا ما ز علنا من بعض اكتر من ساعتين تلاتة انت عاوز تفضل مخاصمني كده كتير :-O
أحمد : ضحى اقفلي الكلام في ا لموضوع ده بقا وكفاية كده يلا عشان اوديكي للدكتور /:)
ضحى: مش رايحة للدكتور انا كويسة اتفضل انت روح على شغلك و ملكش دعوة بيا هبقا كويسة ان شاء الله ومتشكرة اوي لاهتمامك :-S
أحمد : بطلي كلامك ده واسمعي الكلام X-(
ضحى: بجد انا مش عاوزة اروح للدكتور انا هعمل كوباية ليمون واخد برشام للبرد وهبقا كويسة ان شاء الله يلا انت روح على شغلك ومتشغلش بالك :(
- ونزل احمد راح شغله وهو قلقان على ضحى اوي الرغم من كل الزعل اللي جواه لكن هيعمل ايه هي حتة من قلبه بس ياريت هي تفهم كده
- احمد بيحاول كل شوية يمسك الموبايل عشان يكلم ضحى ونفسه مش مطاوعاه وفي الاخر قرر انه يكلمها L-)
ضحى بصوت مبحوح وتعبان : الو ايوة يااحمد #:-S
أحمد : ايه ياضحى عاملة ايه دلوقت :-/
ضحى: الحمد لله 8-|
أحمد : صوتك بيقول غير كده :-<
ضحى: متقلقش انا كويسة متشغلش بالك انت [-(
أحمد : طب ياضحى انا شوية وجاي
ضحى: لا متجيش كمل يومك في شغلك وانا هبقا كويسة متقلقش
احمد : طيب ياضحي سلام دلوقت
- وعدى احمد على الدكتورة اللي في العيادة القريبة منهم وطلب منها تيجي تكشف على مراته لأنها تعبانة جدا وكشفت الدكتورة على ضحى وقالت لأحمد
هي واخدة نزلة برد جامدة وانا كتبتلها على شوية أدوية وكمان شوية فيتامينات لازم تاخدهم النهاردة ضروري وفي مواعيدهم
أحمد : طب الفيتامينات ليه يادكتورة فيه ايه هي جسمها ضعيف ولا حاجة ومحتاج مقويات :-O
الدكتورة : لا مش ضعيف بس هي محتاجاهم دلوقت جدا عشان الحمل:)
أحمد : حمل؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! هي ضحى حااااااااامل :x:):D
الدكتورة : ايه ده انت متعرفش :-Oاه حامل في الشهر التاني ده اللي باينلي...
أحمد : انتي بتتكلمي جد بالله عليكي ضحى حامل
الدكتورة : والله كل الدلائل بتؤكد ده ولزيادة التأكيد خدها وروح بكرة ان شاء الله واعملها تحليل حمل واتأكد بنفسك بس اهم حاجة الدوا في مواعيده عشان غلط على الحمل انها تاخد دور برد زي ده وخصوصا في اوله /:)
أحمد : ربنا يكرمك يادكتورة انا متشكر اوي اوي :D
- ودخل احمد اوضة ضحى بسررررررعة جدا وهو فرحان اوي ومش مصدق نفسه ونسي كل حاجة تانية ومبيفكرش غير في ضحى والخبر الحلو ده >:D<
ضحى: خير يااحمد فيه ايه انت بتزعق كده ليه مع الدكتورة وصوتك عالي:-O
أحمد : هو انت مكنتيش تعرفي انك حامل :-/
ضحى: ايييييييييه انا حامل :-O ..؟؟؟؟!!!!! بجد بجد يااحمد انا حامل يعني انا في بطني نونو دلوقت:D وهبقا ماما;;) يعني في جوايا حتة منك دلوقت:-> اخص عليك يااحمد كده تزعلني وانا حامل :D
واترمت ضحى في حضن أحمد واتأسفتله كتير وطلبت منه يسامحها بقا ( ما صدقت );)
واحمد : يابنتي انا مسامحك اصلا بس كنت بتقل عليكي شوية وخلاص بقا ;)انا مش قلتلك اقفلي على الموضو ع ده عشان بيعصبني X-(
ضحى: ياسلااااااام ياغلسسس بتتقل عليا ها شفت اديني خدت دور برد وده غلط على بنتك اللي جاية دي X-(
أحمد : بنتي :-?......امممممممم انتي خليتيها بنت من دلوقت ماشي ياستي المهم تبقا زي القمر شبهك كده >:D<.....بس الدكتورة قالتلي نروح بكرة نعمل تحليل عشان نتأكد :)
ضحى: ماشي نروح ان شاء الله بكرة;;)
ونكمل إن شاء الله الحلقة الجاية
ومستنية رأيكم في الحلقة دي :D