ايه ياجميل هو احمد مات فى النص مش قادر يكمل الحلقات طيب نشوف واحد بداله بس مش نقطع كده مره واحده
عرض للطباعة
ايه ياجميل هو احمد مات فى النص مش قادر يكمل الحلقات طيب نشوف واحد بداله بس مش نقطع كده مره واحده
رووووووووووعه بجد انتي مبدعه ياقمر يلا شوقتينا للباقي
يلااااااااااااااااااااااا اا
عايزة أشوف الباقي ده بتشوق قوى
ميرسي على التوبيك الجميل ده
بصراحة
الواد أحمد ده طلع مبيفهمش خالص يعنى بصراحة أكتر
طلع مغفل
وياعينى البت خدت فيه الم كبير
يالله بقى
ربنا يعوض عليكى
وخيرها فى غيرها
ولا أقولكم
إحنا نستنى الحلقة الجاية
يمكن الأمور يتغير ويطلع بيفهم
( متابع )
معلش علي شويه التاخير دا انا اسفه جدا وهكملكم القصه اهو
الحلقة الثانيه والعشرين
كنا واقفين عند ريم وهي نازله ياتري قابلت مين وكانت خارجه مخنوقه من نور الله اعلم ليه
المهم ريم نازلة علي السلم وقعت رجليها وجعتها في داخلة احمد الفندق
احمد : يانهاار مدوحس دي ريم ولاايه ؟؟؟؟
بتاع الامن : والله معرفشي حضرتك
احمد : وانت مالك يعم هوه حد كان سألك
بتاع الامن : سوري حضرتك كنت فاكرك بتكلمني
احمد : اروح اشوف البت دي حصل فيهاايه
اوعوووا يا جدعااان جحا اولي بلحم طوووورة اوعوو بس انا هشوفها
احمد : ريم مالك
ريم : رجلي بتوجعني يااحمد
المهم احمد سمع الكلمتين دول ونسي المشبك ونسي الدنيا كلها
وشال ريم (اخوي يعني) وراح بيهاالمستشفي
نرجع بسرررعه لنوررررر
نور : ياتري ريم زعلانه ليه ؟اممممممم مش عارفه ربنا يستر وميكونشي عملت حاجة تزعلها دي بردوا صحبتي الانتيخ ومش عايزاها تزعل مني
وفي نفس الوقت كان في حوار صغيركدا في البلد عند احمد بين ابوه وامه
ابووه : شوفتي يا وليه الواد تريبتك النجاقصه سايب دراسته وعمال يتسرمح في شرم الشيخ مع البنات الى لبسه هدوم مجطعه
امه : يا حج محمد هوه احمد صغيراكيد بس بيغير جووو زي زمايله وانت عارف ان الطلبه بتغير من بعضيها
ابووه : مكان جه غير جو في الترعه حدانا او في المصرف الى في اخر البلد
امه : هتلاجيه نسي يا حج
ابووه : دانا لما يجي هشوف شغلي معااه علي شان ميعملشي كدا تاني
امه : ربنا يجيبوا بالسلامة بس وبعد اكده ابجي اقطع رجبته
ابووه : وهيجي ليه بجي لما اناهجطع رجابته هههههه يا وليه انا خايف عليه
امه : مني عارفه يا حج محمد ربنايخليهولك يارب
ابوه : امه بئي يا وليه اعمليناصنيه البطاطس علشان هموت من الجوع
امه : عنيا يا ابو محمد
ابووه : تسلم عنيكي يا غالية
وقامت ام الواد تعمل صنيه البطاطس لجوزها والراجل الناقص بيقول
ياتري يابني عامل ايه مع الحريم الي لبسه من غير هدوم في شرم الشيخ
جتنا نيله في حظنا الهبااب قاعد في وش الوليه دي ليل ونهار مش عارف اشوف غيرها
الواد دا مكنش جال كنت روحت معااه اتفرجتلي يومين ولا حاجه
لا والمصيبه الاكبر جارته يلهوي علي ضحكتها مسخرررة بجد يعني
يارتني كنت انا الى ساكن عندهاا
وبسررررعه نروح لرررررررريم في المستشفي
ريم : اه .... اه ..... اه يارجلي
احمد : حمدالله علي السلامة ياريم
ريم : الله يسلمك يااحمد هوا انا فين
احمد : في بيتك ومترحك يختي هههههههههههه
ريم : لا بجد ياااحمد انا فين
احمد : في المستشفي يابنتي
ريم : وانا ايه الى جابني هنا اناكنت كنت كنت والله مانا فاكرة
احمد : ايه دا يا ريم انتي فقدتي الذاكرة
ريم : يااحمد متهزرشي
احمد : حاضر يا ريم انتي وقعتي من علي السلم ورجليكي اتكسرت وانا شيلتك وجبتك هنا علي الله يطمر فيكي بقيههههههههههههه
ريم : ميرسي يااحمد علي زوقك وعليانك جبتني هنا
احمد : وميرسي دي اصرفها منينهههههههههه هتيلي حاجه ساقعه احسن وياريت باكو بسكوت شمعدان ونص كيلوا مشبك لابوياههههههههههه
ريم : انت بتقول ايه يااحمد ؟ مش فاهمة منك حاجه
احمد : لا لا متحطيش في بالك
ريم : طيب
احمد : طيب معاكي علي رائ خالتك سميرة سعيد
ريم : ههههههههههههههه ماشي يا خفة
سكتوا الاتنين فترة كده وريم عاملةتبص في عنين احمد واحمد مركز في وشها اوي
وفجأه احمد قالها
ريم
ريم
ريم
ريم
عايزين تعرفوا احمد قالها ايه ؟؟؟؟ تابعووونا الحلقه القادمة :-P
على فكره بجد انا زعلان اوى
يعنى تغيبى الغيبه الطويله دى وبعد كده ترجعلنا بحلقه واحده
وياستى حمد الله على سلامة الرجوع
الحلقه الثالثه والعشرين
وقفنا المرة الى فاتت عندريم كانت تعبانه وكانت في لحظه رومانسية هي واحمد دي بتبص في عنيه وهوه بيبص في وشها
وقفنا ساعه ما قالها
ريم
ريم
ريم
ريم
ياتري كان عايز يقولها ايه
دا الى هنشوفوا انهرده مع بعض
احمد : ريم
ريم : نعم يااحمد في ايه حضتنني
احمد : انتي وشك اصفر شكل الكشري بتاع المحلات بتاع طنطا
ريم : بجد يااحمد
احمد : اها ورحمة خالي حسن
ريم : طيب هاتلي دكتور ولا اعمل اي حاجه
احمد : حادر هنزل اشوفلك دكتور تحت في اي حته
ريم : طيب يلا بسررعه
نزل احمد تحت وبيسأل ممرضة
احمد : لو سمحتي يا نيرس
الممرضه : ايوة تحت امرك
احمد : الامر لله يا قمر
الممرضه : بصت ليه كدا وقالتوا خير يافندم عايز حاجه
احمد : اها واحد كابتشينوا وباكوين بسكويت لو سمحتي
قامت االممرضه ضحكت كدا وقالتوا
الممرضه : حضرتك دا مش كنتين دي مستشفي محترم
احمد : اها مانا عارف عندنا زيها في بلدنا
الممرضه : بلدكوا ؟؟
احمد : اها بلدنا انا شايف الفضول في عنيكي وعايزه تعرفي ايه البلد
اللممرضة : ههههههههه بصراحه اها
احمد : طيب مش هقولك
الممرضه : طيب مش مشكل المهم انت كنت عايز تقول ايه ؟
احمد : انا معايا واحد زملتي فوق رجليها مكسورة ولونها اصفر لو سمحتي عايز حد يشوفها
الممرضه : اها طيب اوكي تعال هاجي معاك اشوف المووضوع يستلزم دكتور ولا لا
احمد : اوكي اتفضلي
طلعت الممرضه معاه وساعه ماشافت ريم بنوته حلوه وعسولة وشكل سمية الخشاب هههههههههههه
راحت مسكت ايديها كدا علي اساس انهابتقيس ليها النبض يعني
وقالت لاحمد
الممرضه : عايزك ثواني
احمد : طيب حاضر هشوفها يا ريم شكل الموضوع خطير ولا شكلك هتموتي ونخلص منك ههههههههه
ريم : بعد الشر عليا يااحمد متبقاش كدا
احمد : انت هترغي يا ستي استني لما اشوف الممرضه الى بره دي
ريم : طيب
خرج احمد بره لقي الممرضه مستنياه
احمد : ايه مالها خير
الممرضه : بص يا استاذ ....امممممم
احمد : اسمي احمد وبلاش استاذ دي شيلي التكليف حضرتك
الممرضه : ميرسي يا احمد كلك زوق
احمد : اها مانا عارف البلد كلهابتقولي كدا حتي نور بتقولي كدا
الممرضه : نور مين ؟
احمد : هوه انتي علي طول عندك الفضول دا ههههههههههه
الممرضه : سوري اني ادخلت في حاجه مش لياا فيهاا
احمد : لا عادي مفيش مشكل المهم قوليلي ريم مالها
الممرضه : دي بت مكهونه ومعندهاش حاجه هي بس لونها مخطوف من الخضه
احمد : ايه دايعني هيا رجليها مش مكسورة
الممرضه : لا مكسورة بس دلوقتي بقيت كويسة وتقدرتروح كمان 10 تيام ان شاء الله
احمد : عشر تيام ينهار مدوحس داحنامسافرين بكره
الممرضه : مسافرين فين
احمد : رايحين القاهرة تاني احنا طالبه وجاين رحلة
الممرضه : اها طيب مهي مش هتنفع تخرج قبل كدا
احمد : خلاص هنسبها ولما تخف تبقي تيجي
الممرضه : لا متسبهاش هي ممكن تخرج انهرده
احمد : هههههههههههههههه الا قوليلي يا اسمك ايه
الممرضه : اسمي نهي
احمد : عاشت الاسامي يا نهي علي فكرة اسمك جميل اوي وانا بحبه
الممرضه : ميرسي ليك يااحمد كلك زوق
احمد : ايوه مانا قولتلك عارف البلد كلها بتقول عليا كدا
الممرضه : هههههههههههههههههه
احمد : هههههههههههههه هوه انتي معاكي شبكة؟
الممرضه : اها معايا
احمد : طيب ممكن رقم موبيلك ::D:D
الممرضه : اها طبعا اتفضل 0000000000
احمد : طيب انا هروح اشوف بقيت صحابنا وهتصل بيكي اطمن علي ريم وانتي خدي بالك منها
الممرضه : طيب هتيجي امته :$:$: علشان لو عايزين حاجه في الرسبشن
احمد : علي طول هشوف نور بس واجي
الممرضه : طيب اوكي هستناك
في نفس الوقت دانور قلبت الدنيا علي ريم واحمد مش لاقيه حد ومش عايزه تسأل حد علشان ميبقاش شكلهاوحش
وفي الاخر اكتشفت انهم مع بعض
هتعمل ايه بقي تعمل ايه تعمل ايه تعمل ايه
فضلت تفكرر شويه وفي الاخر وصلت لفكررررررررة
ياتري هتعمل يايه ياااااااااا نوووووووووووووووووووووووو وووووووووور؟
داالى هنشوفوا مع بعض الحلقه الجاية انتظروناا
الحلقه الرابعه والعشرين
وقفنا المرة الى فاتت عند نوووور كانت بتفكر وبتقول
ياتري هتعملي ايه ياااااااااا نوووووووووووووووووووووووو وووووووووور ؟
طبعا كلكوا عايزين تعرفوا نور هتعمل ايه دا الى مش هنعرفوا مع بعض انهرده لاني هسبها للحلقه الجايه - هههههههههههههههههه
نرجع مع بعض لررررررريم واحمد والممرضه
دخلت الممرضه (نهي يعني ) الاوضه بتاع ريم
وقعدت تتكلم معاها
الممرضه : ازيك يا ريم دلوقتي عاملة ايه ؟؟
ريم : الحمد لله كويسة احسن شويه
الممرضة : لا لا انتي بقيتي كويسة خالص ايه دلع البنات دا بقي هههههههههههه
ريم : هههههههه والله مش دلع بس فعلا رجلي تعباني شويه
الممرضة : ان شاء الله هتبقي كويسة
ريم : ميرسي ربنا يخليكي
وسكتوا الاتنين شويه
وفجأة
ريم والممررضة : امال احمد فين ؟
اتغيررر معالم وش ريم باحمرار غريب كدا ونرفزه والممرضه بكسووف
ريم : خير انتي عايزاه في حاجه
الممرضه : لا ابدا بسأل عليه
ريم : مش عارفه والله راح فين
الممرضة : هوه كان قايلي انو رايح يشوف واحدة صحبته اسمها نور
ريم : ياربي علي نووور دي حتي في الوقت دا بيفكر فيهاا
الممرضه : بيفكر فيها ازاي يعني
ريم : انتي فضولية اوي هههههههههههههههههه
الممرضة : احمد لسه قايلي كدا دلوقتي
ريم : هوه احمد دا مش سايب حد غير لما يعرفوا ياربي علي كدا
الممرضة : هوه انتو صحاب دراسه ولا ايه بالظبط
ريم : بصي يا.....اممممم
الممرضة : اسمي نهي
ريم : بصي يا نهي احنا اصلا طللبه مع بعض واحنا التلاته جايين في رحلة تبع الجامعه بس للاسف احنا التلاته الى صحاب اوي يعني ملناش كلام اوي مع بقيت الناس
الممرضة : اها طيب وايه حكايه نور
ريم : حكايتها ازاي يعني
الممرضة : ههههههه يعني مش عارفه اقصد ايه
ريم : لا عارفة بس ايه
الممرضة : ايه هههههههههههههه
ريم : اصل مفيش حاجه اقدر اتكلم فيها لاني مش متأكدة من حاجه
الممرضة : طيب لو عايزه تقولي شكك في ايه قوليلي وانا هخلي دا سر بيناا ومتقلقيش انا معرفشي حد اوي يعني احمد اتكلمنا مع بعض علشانك بس تصدقي اني استريحتلك
ريم : وانا كمان والله
الممرضة : ( طيب قولي يا هبلة ) - بس في سرهاا ههههههههههه
الممرضة : ربنا يخليكي يا ريم
ريم : هقولك يا ستي اول حاجه من ساعه متكلمت مع احمد وهوه اهتمامه الكلي بنور كأن مفيش حد تاني معااه بس مش عارف بئي في حاجه بينهم ولا لا
الممرضة : وانتي تضايقي ان يكون في حاجه بينهم ؟
ريم : لا طبعاا بس ايه
الممرضة : ايه ؟؟؟ طيب خلاص فهمت
ريم : لا متفهمنيش غلط انا قصدي ان المفروض يعرفوني لو فيه حاجه علشان بس مش ابقي ماشيه معاهم كدا
الممرضة : ويمكن يكون صحاب عادي
الممرضة : ممكن الله اعلم
وسكتوووووووا فجأة وبعدين
الممرضة : طيب عندي سؤال عايزه اسألهولك
واكيد هنعرف السؤال الحلقه الجايه:-P
اهو حلقتين يا سيدي عشان متزعلش :D:)
ايه الحلقه الجامده دى بجد حلقه حلوه
تسلم لمرورك ويارب تتابع دايما:)
انا متابع بس انتى هاتى وملكيش دعوه
بجد حلقات جميله جدا وانا متبعاها وياريت تجيبى حلقتين ورا بعض احسن من حلقه واحده
حاضر من عنيا يا لولو انتي تامري
الحلقه الخامسةوالعشرين
ياتري ايه السؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤال ؟
حد عرفالسؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤال ؟
لسه طبعاا محدش عرفوا علشان انا كمان بفكراخليه انهي سؤال
المهم ما علينا
شوفنا الحوار اليكان بين ريم والممرضه كان حلو بصراحه الاتنين بيتلأموا علي بعض وشكلهم تحفة
وريم كالعادة هبلة وبتقع في الكلام
المهم نشوف احمدالى راح يشوووف نوووور
ونورر عملت ايه
نور طبعا لما عرفت اناحمد وريم مش موجودة زعلت جدا انهم سايبنها لوحدها
وفي نفس الوقت احمد ماشي عليالبحرر
وعمال بيفكر
احمد : هوه ايه الى بيحصليدا
مانا كنت كويس وعايش حياتي
لا مكنتش عايش دلوقتي عرفت طعم ومعنيللدنيا
ايوه يااحمد دلوقتي عرفت حاجات كتيرة
طيب نووور وريم ونهي
دول بالنسبالك ايه يااحمد ؟
امممم مش عارف
نور بنت جميلةولطيفه ووقفت جنبي كتير
ريم عسووولة ودمها خفيف بس مش عارف حاسس فيهابحاجات غريبه كدا
نهي يعم دي لسه معرفة نص ساعه نفضلهاوخلاص
طيب وبعدين هتتصرف ازاي يا احمد وانت الاتنين معتقدين انك بتحبواحد فيهم
وانت فعلا بتحب مين
وفجأة
خبط احمد في الست الاجنبية العسولةالامورة الى قابلها اول مجه شرم
احمد : يلهوي انتي تاني
الاجنبية : -------
احمد : نفسي تنطقي مرة لوجه الله
الاجنبية : -------------
احمد : خلاص يا ستي انتي هتقعدي تتكسري في الكلام انا ماشي
جتكو نيلة مليتوا البلدهههههههههههههههههههههه
--------------------------------
نرجع لنوووورونعرف هتعمل ايه يا نور
يا تري يا نور هتعملي ايه
انا ممكن اسبهم وامشيوهما يبقوا علي راحتهم
طيب افرضي يا نور ان احمد مفيش حاجه بينه وبين ريم تبقيخصرتي احمد
طيب انا هسأله
وجابت الموبيل
واتصلت
نور : الووو
احمد : ايون
نور : انت فينيااحمد
احمد : انا قدام الاوضه بتاعتك
نور : انت هتهزر
احمد : لا والله حتي بصي تك تك
نور : انت كنت فين
احمد : كنت فيالمستشفي مع ريم
نور : ملها ريم
احمد : وقعت وهي نازله ع السلمزي الجردل ورجليها اتكسرت
نور : هوه الجردل ليه رجلينهههههههههههههههههههه
احمد: ههههههههههه اها حاله خاصهههههههههههه
نور : طيب يلا علشان نروح نطمن عليها
احمد : يلابيناا
--------------------------------
نازلين احمد شافوا مكان لذيذ كداشكلوا رومانسي فقالت نور لاحمد
نور : احمد متيجي تعزمني علي حاجههنا
احمد : اوكي بس انتي الى تدفعي هههههههههه
نور : اوكموافقه
احمد : موافقه في عينك انتي عايزه واحدة ست تصرف علياا
نور : ههههههههههههه خلاص يابني ادفع انت هتعمل مشكله ولا ايه
احمد: لا خلاصادفعي انتي علشان ميبقاش شكلك وحش
نور : طيبههههههههههههههههههه
احمد : اتفضلي
-------------------------------
دخلوا قعدووا وتماممممم
في نفسالوقت ريم قلقانه طبعا احمد بقالوا تلت ساعات سابيها لوحدها مفيش حد في وشها غيرالممرضة
المهم ندهت لنهي وقالتها انا عايزه فون علشان مش معايا رصيد
نهي : ليه ؟؟ هتكلمي احمد
ريم : اها اصلي مش عارفه اتاخرليه
نهي: اوكي اتفضلي موبيلي اتكلمي منه
ريم : ميرسي ليكي يا نهي مشتقلقي مش هطووول
نهي :لا يا حبيبي طولت براحتك معاكي 1,50 جنيه رصيد
ريم : ههههههههههههههههههههه
----------------
اتصلت ريمباحمد
ريم : اممممممممممم مش ببيررد
نهي : يمكن الموبيل مش معاه ولاحاجه
ريم : مش عارفه بصراحه استني لما اتصل علي نور
نهي : اوكي
ريم : اممممممممممممممم غير متاح حاليا
نهي : خلاص استني شويه
ريم : مانا مستنيه وانا هعرف اعمل ايه
نهي : هههههههههههههه معلش ياحبيبيتي بكره تقومي بالسلامة
ريم : ميرسي ربنا يخليكي انما مش قولتلي كنتيعايزه تسألي علي ايه امبارح لما الدكتور ندالك
نهي : كنت عايزه اسأل هوهاحمد مواعدك انتي ونور بحاجه
ريم : (سكتت كده) وقالتها هكلمك بصرااحه اناعن نفسي لا ونور مش عارفه
نهي : اها يبقى متزعليش منه
ريم : لا بزعلمش عارفة ليه
نهي : بكره تعرفي ههههههههههههههه
-----------------------
نرجع لاحمد ونور
نور : مينكان بيتصل بيك يااحمد
احمد : دي ريم
نور : احسن انك مش رديتعليها
احمد : هههههههههه مانا قولت انك هتقولي كدا بردوا
نور : ههههههههههههههه متفهمنيش غلط لو سمحت
احمد : لا مانا فاهمك صح
نور: انا بقي كنت عايزززك في موضوع كدا بس تجاوبني بصرااحه
احمد : خيرررر
نور : انا كنت عايزه اعرف حاجه واحدة
احمد : قولي يابنتي خيرقلقتيني
نور : لا مش تقلق ولا حاجه بس انا مش عارفه
احمد : مشعارفه ايه
نور : اقولهالك ازاي
احمد : والله ماني فاهمحاجه
نور : طيب استني هفهمك
احمد : قولي يا سعادههههههههههههههه
نور : بس بقي مش تقلب الكلام تهريج
احمد : حاضرانطقي بقي
نور : هوه انا ايه بالنسبالك ؟
احمد : ممممممممممممممممممممممممم ممم
هنعرف نور بالنسباله ايه الحلقه الجايه ان شاءاللهالحلقه السادسة والعشرين
وقفنا المرة الى فاتت عند نووور وهيا بتسأل احمد
نور : هوه انا ايه بالنسبالك ؟
ياتري نور بالنسبه لاحمد ايه ؟؟؟؟
دا الى هنعرفوا مع بعض الحلقه دي
نور : هوه انا ايه بالنسبالك ؟
احمد : عارفه السؤال دا يا نور
نور : ماله
احمد : كنت لسه بسأله لنفسي من نص ساعه
نور : وياتري اجابتك عليه كانت ايه ؟
احمد : هقولك علي حاجه يا نور بس حاولي تفهميني
نور : اتفضل
احمد : هقولك مثل بسيط كدا ينفع القمر يطلع من غير ميكون في ليل ؟
نور : لا طبعا
احمد : ينفع الشمس تشرق من الغرب بدل الشرق ؟
نور : لا بردوا
احمد : هوه انتي كدا يا نور قمرر بينور ليه الليالي وشمس بتدفيني وبتفضل منورالي طول النهار مش بس كداا
نور : امال ايه
احمد : يعني بحس انك قريبه مني اوي
نور : هوه دا بس يااحمد ؟
احمد :لا يا نور بس مش تسبقي الاحداث هتعرفي كل حاجه في وقتها المناسب
نور : انا سعيدة جدا بكلامك دا يااحمد مع اني مكنتش اتوقع انك تقوله
احمد : ليه يعني هههههههههههه الحروف هتقع مني
نور : هههههههههههههههههههه لا مش قصدي
احمد : المهم يا نور احنا هنسافر بكرة الصبح لازم نروح نشوف ريم ونجبها معانا
نور : اها طبعا يلا بيناا
احمد : طيب والعصيرر
نور : مرة تانيه بقي ههههههههههههههه علشان نلحق الساعه 11
احمد : زي متحبي يا قمرر يلا بينا
***************
في نفس الوقت نهي عاملة تجرب تضرب علي تليفون نور وهي فاكرة ان النمرة بتاع احمد
وفجآة التليفوون رن
نور : ايوووة مين ؟
نهي : انا نهي الممرضه في المستشفي الي صحبتك ريم فيها
نور : اها انا تحت في الرسبشن وطالعه علي طول
نهي : هوه انتي مين ؟ هووه دا مش رقم موبيل احمد
نور : لا دا رقم موبيلي انا ثواني انا طالعه انا واحمد
نهي : اوكي سلام
*********************
اول مخرجت من الاسنسير لقيت نهي في انتظارها عايزه طبعا تشوف مين نور دي ههههههههههههههههههه والمفاجأة الكبري
نهي : انتي نور ؟
احمد : اها هيا يا نهي
نور : انتي تعرفيني قبل كدا ؟
نهي : لا سمعت عنك
احمد : بقيتي اشهر من مادلين طبر يا نور افرحي بقي
نور : ههههههههههههه بس يااحمد استني لما اشوفها سمعت ايه ؟
نهي : لا عادي كل صحابك بيحبوكي حتي احمد ساب ريم وجالك
( نور بقي بصت لاحمد كدا بصه جميلة اوي اكيد كلنا عارفها يعني هههههههههه)
نور : لا هوه مش سابها بس يعني :$ هوه كان جاي علشان انا مبقاش لوحدي
نهي : اها ربنا يخليكوا لبعض
نور : يارب :$
احمد : هههههههههههههههه هوه فيه ايه ؟
نهي : لا مفيش اتفضلوا ريم في الاوضة بتاعتها
احمد : انا عايز اشرب شاي يا نهي بس باللبن لو سمحتي
نهي : حضرتك دي مستشفي مش كافترياا
احمد : يلهوي بتحرجيني يا نهي
نهي :اها خلي نور تعملك
احمد : اها ههههههههههههه هي بقيت كدا طيب مش عايز حاجه
نور : هوه في ايه يااحمد ؟
احمد : معرفشي والله يا نور عادي كبري يلا بس نتدخل نشوف ريم
نور : اوك
********************
دخل احمد ونور الاوضه بتاع ريم لقوا ريم قاعدة كداا
نور : الف سلامة عليكي يا حبيبتي
ريم : الله يسلمك يا نور
احمد : هتروحي انهردة ان شاء الله
ريم : اها هخرج دلوقتي علشان نسافر الصبح
احمد : طيب هروح انا اشوف الرسبشن علشان اخلص الحساب معاهم
ريم : الرسبشن ولا نهي ولا ايه بالظبط
نور : نهي ؟؟
ريم : اها نهي
احمد : مالها نهي يا ريم
ريم : يابني دي قلقانه عليك اكتر مني هههههههههه
احمد : وانا مالي هعملها ايه يعني
ريم : دي عايزه تعرف كل حاجه عنك هههههههههههههه
نور : ازاي يعني
ريم : بتسأل اسئلة غريبه كدا
نور : زي ايه ؟
ريم : مش فاكرة
احمد : والله انتي هبلة انتي وهيااا جتكو القرف انا نازل
نور : احمد بسررعه ومش تتأخر ومش تقف تتكلم كتير
احمد : هههههههههه لا مش هقف مع نهي متقلقيش ههههه
نور : هههههههههه طيب كويس انك فاهم
احمد : اساسي يابنتي
نور : ماشي ياعم
احمد : يلا انا نازل
******************
ماشي احمد علشان يوصل للاسنسير علشان ينزل يشوف حساب المستشفي شاف نهي
نفض ومشي ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
نزل تحت خلص حساب المستشفي مع الحساباات وجاب عربية ورجعوا الفندق
وهيسافرروا الصبح
امممممممممممممممممممممممم مممم
ياتري في احداث قبل ميسافروا تاني؟
يااتري في احداث وهما في الطريق ؟
سنري ماذا سوف يكووون في الحلقه القادمة :D
تسلم الايادى يا ساره
حلقه جامده
فى انتظار الجديد
ماشي يا حوده بكره ان شاء الله هنزل حلقتين كمان
منتظرك
:-*:-*:-*:-*:-*:-*:-*
يشرفني بكره باذن الله هنزل الحلقه
الحلقه السابعه والعشررررررررين
طلع احمد و نور والمكسوورة (ريم يعني )الاوض بتاعتهم فيالفندق
ومن هنا ابتدي كلام تاني
بين مين ومين الكلام التاني ؟؟؟
امممممممممممممممممممممممم ممممم
بين ريم ونور
ريم : نور انا عايزة اقولك حاجه
نور : نعم يا ريم
ريم : انتي ايه رائيك في احمد
نور : احمد ( ولحظه تفكير عميقة ) مالهيعني
ريم : مالك شكلك اتغير ليه
نور : لا مفيش حاجه
ريم : مفيش حاجه :S طيب
نور : هتنامي بقي علشان هنمشي الصبح بدري
ريم : اها هنام
نور : وانا كمان تصدقي نفسي انام كتير اوي
ريم : اها باين عليكي
نور : باين علياهههههههههههههههه
ريم : اها
نور : طيب يلا ننام بقي
ريم : اوكي يلا
واطفي النور,,,,,,,,,,,,,,,,,, وبعد خمس دقائق رن موبيلنوور
صحيت ريم ومسكت الموبيل
ريم : الوو ايوة يااحمد
احمد : ايوه ياحبيبتي ازيك
ريم : حبيبتك ؟
احمد : اها يا نور غريبة دي ؟
ريم : بس انا مش نور يا استاذ احمد
احمد : ريم
ريم : اها زفت يا سي احمد
احمد : مالك يا ريم في ايه
ريم : لا ابدا مفيش حاجهخالص ثواني اصحيلك حبيبتك تكلمها
احمد : امممممممممممم طيب بصي يا ريم
ريم : نعم
احمد : بصي يا ماما انا لو فكرت احب حد مش هلاقي احسن من نور علشاناحبها
ريم : اشمعنا يعني وحشين احنا
احمد : لا ابدا بس انا اعرف نوور كويس وكمان بحب فيها حاجات كتيرةاوي
ريم : اها مهو واضح من كلامك اهوه
احمد : يابنتي انا معرفشي عنك حاجه
ريم : طيب مش مشكلة
وفجأة .,.,.,.,
تصحي نوور وتسمع بقيت حديث احمد وريم الى هوووا :$
احمد : طيب انا مش عايزك تزعلي ياريم مانتي عارفه ان انا بحبك
ريم : وانا كمان بحبك
احمد : لا بحبك زي اختي متفهمنيش غلط
ريم : شعور رقيق منك يااحمد بس للاسف في وقتمتأخر
احمد : تقصدي ايه بوقت متأخر
ريم : ايوه انا حتي لو بحبك مش هقدراكمل معاك علشان
خاطر نور
احمد : وانا بحبك نور اصلا يا ريم
ريم : بص يااحمد مش هعرف اتكلم معاك دلوقتي فخليها للظروف
احمد : اوكي سلام
ريم : احمد
احمد : نعم يا ريم
ريم : لا ابدا مفيش
****************************
طبعا نور سمعت الكلام الى فوق دا وكان رد فعلها انها عملت انها مكلمةنومها عادي وقالت تستني بقي علشان تفهم وتشوف احمد هيقولهاايه
**************************
وتاني يوم الصبح قدام الاتوبيس
احمد واقف مستني ريم ونور
طبعا محدش فيهم لسه وصل وفاضل عشر دقايق والاتوبيسيتحرك
واحمد بيرن علي موبيل نور وهي مش بترد وبتكنسل عليه
ووصلت نور وريم
احمد رايح بيكلم نور وريم
احمد : ايه يا نور مش بتردي علي الموبيل ليه
نور : مليش مزاج
احمد : ملكيش مزاج ؟ طيب براحتك وانا غلطاان اصلا اني
كلمتك
نور : اها من ناحيه انت غلطان فانت غلطان في حاجات كتير بس هقولك ايه
احمد : تقوليلي ايه في ايه يابنتي الناس بتصحي تقول للناس صباحالخير
نور : لا انا صاحيه اقول يا خناق
ريم : في ايه يا نور مالك بس
نور : لا مفيش يا ريم
ريم : طيب يلا نركب علشان هقعد هنا علشانرجلي
نور : لا انا رأي انك تقعدي جمب احمد واعتقد كدا الظروف مناسبة
ريم : ظروف ؟ ظروف ايه يابنتي ؟
نور : لا متشغليش بالك
احمد :يلا يا ريم علشان اركبك نور مش عارف مالها عليالصبح
نور : استاذ احمد اعتقد انك ملكش دعوه بنور لحد منوصل القاهرة وكلواحد يشوف رايح فين
احمد : طيب يا نور انا مش هتكلم معاكي دلوقتي بس خليكي فاكرة الطريقهدي
ريم : هوه انت زعلتها في حاجه يااحمد
نور : ويزعلني بتاع ايه ملوش انهيزعلني
احمد : يووووة بقي مبحبش انا حركات العيال دي انا طالع
********************
وطلع احمد ريم وطلع ركب وبينه وبين نووور تلتكراسي
المفاجأه ان نور لما قالت الظروف مناسبة ريم فهمت انها سمعت كلامهمامبارح وقالت فرصه علشان اعرف اوصل للي اناعايزاه
ياتري ريم هتعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وياتري احمد هيعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وياتري نوور هتعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داالي هنعرفوا مع بعض المرة الجاية
الثامنه والعشرين
وصلناالمرة الى فاتت ان ريم كانت بتظبط امورها علشان توصل للي هيا عايزااه
نشوفمع بعض ايه الى هيحصل
ركبتنور جمب ريم في الاول علشان رجل ريم المكسورة
وركباحمد قدام
بدأاحمد يفكر في الموضوع ويشوف ايه الى حصل علشان نور يبقي اسلوبهاكدا
وبدأتريم تفكر ازاي تخلي نور واحمد يكرهوا بعض
وبدأتريم بعد معملت خطه محكمة لكل دا وهتبدأ مع نور
ريم : مالك يا نور مضايقه ليه
نور : مش مضايقه ولا حاجه انتي هضايقيني بالعافية
ريم : لا شكلك مضايقه انا مش لسه عارفاكي يعني
نور : وبعدين بقي يا ريم
ريم : طيب سوري يا نور بس عايزه اعرفك حاجه
نور : وانا مش عايزة اعرف حاجه يا ريم علشان خاطر ربنا
ريم : طيب ياريت تفهميني مالك علشان شكلك كده ميطمنشي
نور : اقولك والله لقايمة مغيرة الكورسي مع حد تاني ومش قاعد
جمبك انتي كمان لو نطقتي بحرف واحد
ريم : لا لا لا خلاص خليكي
نور : طيب اسكتي بقي علشان عايز شوية هدوء
ريم : حاضر
وسكتتفجأه كده ومسكت الموبيل
بعتترساله لااحمد
مضمونالرساله
احمد : انا مش عارف نور بتعاملني وحش وعمال تقول كلام غريب مش عارفه ايه الى غيرها كدا
المهمرن موبيل احمد برساله النغمة
احمد : ياتري مين الى بعتلي رساله يارب تكون نور
فتح الرساله لاقها من ريمومكتوب فييها الكلام الي فاتت
راحقايم
وراحناحيه نور
احمد : ايه يابنتي مالك
نور : لو سمحت روح اقعد مكانك وملكشي دعوة بيااا
احمد : علي فكرة اسلوبك وحش اوي معايا وانا مبحبش الاسلوبدا
نور : ايوه عارفه بس انت شخصيا مينعفشي معاك غير الاسلوبدا
احمد : واشمعنا انا شخصيا علي اساس اني احمد زويلههههههههه
نور : دمك تقيل بصرااحة
احمد : انتي كدا بصراحه زوديتها اوي وانا اسف اني قومت من مكاني علشان اشوفك مضايقه من ايه
نور : طيب يلا روح اقعد مكانك وياريت تخليك في نفسك بس
احمد : اممممممممم اوكي
وجعاحمد قعد مكانوا تاني
وبدأتنور تتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا
ففكرتفي مسدج
اممممممممممممممممممممممم
امممممممممممممممممممممممم مممم
امممممممممممممممممممممممم مممممممممممم
امممممممممممممممممممممم هتكتب ايه في المسج؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دا الىهنعرفوا مع بعض الحلقهالجايةة
mercii
gamed mooooooooot
اشطه يا ساره منوره المنتدى بمواضيعك
:)جميله ياشيطانه الحلقات:)
متابعه معاكى;)
اشطات يا حوده ربنا يخليك
ونورتي يا لولو الموضوع بمتابعتك:)
وانتي يا انجي مش عارفه اقولك ايه بصراحه المنتدي كله نور بانضمامك معانا
:">مرسى ياشيطانه على المجامله الرقيقه دى:">
;;)تسلميلى;;)
اولا دي مش مجامله دي حقيقه انتي فعلا عضوه خفيفه وجميله جدا وانا حبيتك بسرعه جدا جدا
ثانيا ان شاء الله هنزل الحلقتين الجايين بسرعه
ايه يابنتى الجمال ده وايه الحلاوه دى
بس بجد تسلمى على الحلقات دى
وزى ما قولتلك ما تطوليش علينا
الحلقة التاسعهوالعشرووون
وقفنا المرة الى فاتتت
بدأت نورتتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا
ففكرت في مسدج
ياتري كتبت ايه في المسدج
مسكت الموبيل وقعدت تفكررر
اكتبلة ايه
المهم بعتت المسدج
وكتبتلوا انا اسف
المهم احمد شاف المسدج وبصلها ورجعتاني يبص قدامه تاني
وفكر يوم يكلمها بس كرامته مسمحتلوش
فقال يقعد ويستنيالظروف هتعمل ايه
وبعد لحظاات
قامت نور جمب احمدوقالته
نور : احمد
احمد : نعم
نور : انا سمعتك انت وريم بتتكلموا امبارح
احمد : بجد يانور
نور : اها بجد
احمد : والله يا نور كل كلمة قولتها لريم ساعهمكنا بنتكلم كانت من جوة قلبي
نور : اممممممممممممم ( وشها احمر كداطبعا مضايقه ) طيب ربنا يتتمم ليكم بخير
احمد : لا لا لا استني انتيفهمتي غلط خالص
نور : غلط ايه وصح ايه والله انا مبقتشي عارفه الصح منالغلط
احمد : هههههههههههههههه ليه ان شاء الله
نور : احمد بطلتهريج لو سمحت وفهمني في ايه
احمد : طيب اهدي يابنتي احنا في الاتوبيسومعانا ناس
نور : طيب هديت ممكن تتكلم بقي
احمد : لا ممكن تقعديبقي وتهدي كدا ولما ننزل ان شاء الله هبقي افهمك كل حاجه
نور : انتبتهرج يااحمد هوه انت فاكر اني هقدر استني لحد منوصل
احمد : مهو في احتمال 50 % منوصلشي ههههههههههههه
نور : والله انت رخممممم مووووووووووت
احمد : ربنا يسمحك روحي بقي اقعدي وحاولي تفهمي من ريم علي منبقي نوصل
نور : حاضرر :@@::@@:@@:@@@
احمد : ههههههههه والله البناتدي عايزة الولعه مش عايزه الى يكلمهم بالراحة
***************************************
راحتنور علشان توقع ريم في الكلام
نور : ها يا ريم عاملة ايه دلوقتي
ريم : الحمد لله كويسة
نور : طيب
ريم : بس انتي رجعتي لمودكتاني هوه انتي كنتي مضايقه من حاجة
نور : لا لا ابدا بس مكنتش نمت كويس
ريم : اقصدك سمعتي المكالمة بتاعه احمد امبارح معايا
نور : اها
ريم : علي فكرة يا نور انتي صحبتي وصعب عليا اني اضحك عليكي او اقولكحاجه مصحلتشي
نور : قولي يا ريم انتي عارفه اني بثق فيكي
ريم : احمد امبارح كان بيكلمك علي موبيك
فانا رديت عليه
فقالي ايوه يا حبيبتي
مش عارفه بقي كان يقصدني ولا يقصدك
نور : هوه انتي كنتي اتكلمتي
ريم : ايوة كنت قولت الوو
نور : اها ممكن يكون مش ركز في الصوتبس
ريم : عايزة اسالك سؤال يا نور
نور : اتفضلي
ريم : هوهانتي بتحبي احمد ؟
نور : نعم ؟؟ بتقولي ايه
ريم : ههههههههههههههههههوه انتي بتحبي احمد
وفجأة
وفي ولهة من الوقت
سمع الجميع صوووووووووووت كداا
ياتري صوووتمييييييييييين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صووووووووووت السواق الريست يا جماعههنريح هنا شوية ونكمل بعد ساعتين
نور فرحت اوي ههههههههههههه انهامريحتش ريم ههههههههههههههههههه
نزل الجميع علي الطريق قدام فندق علشانيشربوا حاجه ياكلوا حاجة كدا يعني
وقامت قالتها ثواني هسأل احمد عليحاجة
ريم : اوكي
راحت نور لاحمد
نور : احمد
احمد : نعم
نور : انت وانت بتتكلم امبارح كنتعارف ان مين الى معاك
احمد : كنت عارف انها ريم
نور : كنت عارف انهاريم وبتقولها ايوه يا حبيبتي ؟
احمد : لالالا في الاول كنت بكلمها علي اساسانتي
نور : وبعدين
احمد : اتكملنا كلام عادي يعني وفهمتها اني؟؟؟؟؟
نور : انك ايه ؟
احمد : اني كنت عايزك انتي
نور : طيبوليه مش خليتها تصحيني
احمد : مكنتش عايز اقلقك يا قمر
نور : تقلقني :@
احمد : اها هههههههههههههه
نور : والنعمة انت رخم
احمد : من بعض ما عندكم
نور : طيب هروح اقعد مع ريم علشان مش تبقي لوحدها
احمد : لا استني نفضلها بقي وتعال نتغدي مع بعض
نور : هتغديني ايهطيب
احمد : ههههههههههه في سندوتشات فول وطعمية هنا جنانههههههههههه
نور : هههههههههههههههه لا انا هروح اتغدي مع ريم
احمد : طيب هتتغدوا ايه
نور : مش عارفه
احمد : طيب تعالي بس ندخل جوهونشوف عندهم اكل ايه
نور : طيب اوكي يلا
***************************************
ريمقاعدة هتولع نور سابتها هي واحمد ودخلوا المطعم
وجتلهافكررررررررررررررررررررررر ررررة
ياتري هنعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هتعملحاجه ظريفة اوي
داالىهنعرفوا مع بعض الحلقه الجاية
انتظروناااااااااااااااااا ااااااااااااا
الحلقه الثلاثون
***********************************************
ريمقاعدة هتولع نور سابتها هي واحمد ودخلوا المطعم
وجتلهافكررررررررررررررررررررررر ررررة
ياتري هنعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امممممممممممممممممممممممم ممممممممممممممممممممم
عايزهاعمل حاجه علشان اخليهم مش يعرفوا يتصالحوا
ياتري هتعملي ايه ياريم
اممم يلا يا ريري فكري
وجدتها
اها يارجلىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
رجلىىىىىىىىىىىىىىىىىى
سمع احمد ونور صوت ريموهي بتأألم سابوا المطعم ومشيوا من غير مياكلوا يعيني ورحوا يشوفوا ريم
نور : مالك يا ريم
ريم : رجلي بتوجعني اوي
نور : من ايه حصل حاجه
ريم : اها اتخبطت مني هنا
احمد : وكل الدوشة الى انتي عاملاها ديعلشان رجلك اتخبطت مكنتش تبقي الخبطه في دماغك وتموتك ونستريح منكههههههههههههههههههه
نور : لا حرام عليك يااحمد متقولشي كدا بعد الشر عنها
ريم : ان شلااا انت
نور : لا متقوليش كدا بقي وبس خالص انتي وهوه
احمد : حادر انا بسيت اهووووووووووت
ريم : ايوه امشي من هنا كماندي قاعدة بنات انت جاي تقعد معانا ليه
نور : هههههههههههههههههههه ايوةيااحمد يلا اسمع الكلام وامشي بقي
احمد : شوفتي المفعنة الى مش بيطمر فيهاحاجة انا جاي اشوفها يمكن تكون فيها حاجة
نور : لا امشي هي كويسةههههههههههههههههههههههههه هههههههه
احمد : طيب يلا نروح نشوف الاكل زمانهبرد
نور : لا روح هات الاكل هنا علشان ريم تاكل معانا
احمد : بقيانا هاكل مع ريم دي ههههههههههههههههههههههههه ههه
ريم : ومالها بقي ريم ياسي احمد
احمد : سي السيد لو سمحتي هههههههههههههههههه اتعلموا تكلموا ولادالناس بئي هههههههههه
ريم : ولاد ناس هههههههههههههههههههه ضحكتنيههههههههههههههههههههههه
نور : بس يابنتي انتي وهوه كدا هتزعلوا منبعض
احمد : لا لا متقليش يا نور باخد بمبدأ انا اذا تكلم السفهاء فدعالقافله تسير هههههههههههههههههه
نور : ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه طيب بس يااحمد علشان خاطري :$
احمد : بس كدا :$ دانت تؤمر يا قمر
ريم : اجبلكوا اتنين عصير ليمون :S
احمد : اها ياريت وشجاريتن وكرسي وطرابيةههههههههههههههههههههههه
نور : قصدك كرسين وشجره وطرابيةههههههههههههههههههههههههه ههههه
احمد : يا ستي بقول شجرتين علشان تقوممترجعشي هههههههههههههههه
ريم : انشللااا الي يكرهني
احمد : هوهانتي في حد بيحبك اصلا ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
نور : انا بحبها :$ اختي العسووولة دي
ريم : تسلملي يارب يا نور
احمد : اعدم عمابراهيم بتاع الترمس بتجاملك هههههههههههههههههههههه
ريم : ملكش دعوه يا غلس
نور : متقوليش عليه غلس لو سمحتي :$
احمد : يابنتي قولتلكسيبك منها وتعال نروح نتغدي سوا وهي انشالله مكلت هههههههههه
نور : لا روحهات انت بقي يااحمد علشان خلاص فاضل في الريست نص ساعه
احمد : حاضر
نور :تاكلي ايه يا ريم ؟
احمد : لا هجيبلها علي زوقيههههههههههههه سندوتشين طعمية ونخلص من رخامتها
ريم : يابني بطل الرخامةالى فيك دي
احمد : طيب هروح اجيب الاكل واجي
**********************************
مشياحمد راح يبجيب الاكل
وبعدين ريم بتسأل نور
ريم : نور عايزهاسألك علي حاجه
نور : اسالي يا ريم
ريم : هوه انتي واحمد خلاص يعني؟
نور : يعني ايه خلاص يعني ههههههههه مش فاهمة حاجة
ريم : بتحبوابعض يعني
نور: بصي هوه بصرراحة مش قالهالي مرة واحدة
ريم : امالقالهالك علي تلت مقاطع :S
نور : نوو هوه يمكن حسسني بيها بس مش قالها
ريم : وانتي بتحبية
نور : ايه ؟
ريم : وانتي بيحيبه
نور : بصراحة ؟
ريم : امال يعني بالسلطة
نور : اه بس مش عارفه هوه بقي ناوي علي ايه
ريم : علي فكرةعايزه اعترفلك بحاجة
نور : تعترفي!!!!!!!!!!!
ريم : اه
نور : باية!!!!!
ريم : انا كنت حاسه اني بحب احمد وهوه كمان حسسني انه بيحبنيبس بعد مكالمه التليفون عرفت انه بيحبك وكنت شاكه قبل كدا
نور : بيحبني :$
ريم : اها
نور : بصي يا ريم صعبه اوي اني اختار بين صحبتي وبينالى انا بحبه فانا هسيب الامور تمشي بطبيعتها علشان مش نزعل من بعض
ريم : لا هنزعل من بعض ليه يعني دانا المفروض اني افرحلك في فرحك هوه احنا مشاخوات
نور : ربنا يخليكي يارب يا ريم
ريم قاعدة هتولع (( ايه الي اناهببتوا دا )) جييييت اكحلها عمتها
ولحظااااااااااااااااات منالصمت
*
**
***
****
*****
******
*******
********
ويأتياحمد
بالسندوتشاات
يلا كلوا بسرعه علشان السواق بيقولوااستعدووووا هنمشي
************************************
وينتهيالريست بانتهاء الغداا ويرجع الجميع للاتوبيس لاستكمال العوووووووووووووودة
انت تأمر بس اهم حلقتين جداد
الحلقة التاسعهوالعشرووون
وقفنا المرة الى فاتتت
بدأت نورتتكلم مع نفسها وتقول هوه ايه الي انا عملته دا مكنش المفروض اكلمه بالاسلوب دا
ففكرت في مسدج
ياتري كتبت ايه في المسدج
مسكت الموبيل وقعدت تفكررر
اكتبلة ايه
المهم بعتت المسدج
وكتبتلوا انا اسف
المهم احمد شاف المسدج وبصلها ورجعتاني يبص قدامه تاني
وفكر يوم يكلمها بس كرامته مسمحتلوش
فقال يقعد ويستنيالظروف هتعمل ايه
وبعد لحظاات
قامت نور جمب احمدوقالته
نور : احمد
احمد : نعم
نور : انا سمعتك انت وريم بتتكلموا امبارح
احمد : بجد يانور
نور : اها بجد
احمد : والله يا نور كل كلمة قولتها لريم ساعهمكنا بنتكلم كانت من جوة قلبي
نور : اممممممممممممم ( وشها احمر كداطبعا مضايقه ) طيب ربنا يتتمم ليكم بخير
احمد : لا لا لا استني انتيفهمتي غلط خالص
نور : غلط ايه وصح ايه والله انا مبقتشي عارفه الصح منالغلط
احمد : هههههههههههههههه ليه ان شاء الله
نور : احمد بطلتهريج لو سمحت وفهمني في ايه
احمد : طيب اهدي يابنتي احنا في الاتوبيسومعانا ناس
نور : طيب هديت ممكن تتكلم بقي
احمد : لا ممكن تقعديبقي وتهدي كدا ولما ننزل ان شاء الله هبقي افهمك كل حاجه
نور : انتبتهرج يااحمد هوه انت فاكر اني هقدر استني لحد منوصل
احمد : مهو في احتمال 50 % منوصلشي ههههههههههههه
نور : والله انت رخممممم مووووووووووت
احمد : ربنا يسمحك روحي بقي اقعدي وحاولي تفهمي من ريم علي منبقي نوصل
نور : حاضرر :@@::@@:@@:@@@
احمد : ههههههههه والله البناتدي عايزة الولعه مش عايزه الى يكلمهم بالراحة
***************************************
راحتنور علشان توقع ريم في الكلام
نور : ها يا ريم عاملة ايه دلوقتي
ريم : الحمد لله كويسة
نور : طيب
ريم : بس انتي رجعتي لمودكتاني هوه انتي كنتي مضايقه من حاجة
نور : لا لا ابدا بس مكنتش نمت كويس
ريم : اقصدك سمعتي المكالمة بتاعه احمد امبارح معايا
نور : اها
ريم : علي فكرة يا نور انتي صحبتي وصعب عليا اني اضحك عليكي او اقولكحاجه مصحلتشي
نور : قولي يا ريم انتي عارفه اني بثق فيكي
ريم : احمد امبارح كان بيكلمك علي موبيك
فانا رديت عليه
فقالي ايوه يا حبيبتي
مش عارفه بقي كان يقصدني ولا يقصدك
نور : هوه انتي كنتي اتكلمتي
ريم : ايوة كنت قولت الوو
نور : اها ممكن يكون مش ركز في الصوتبس
ريم : عايزة اسالك سؤال يا نور
نور : اتفضلي
ريم : هوهانتي بتحبي احمد ؟
نور : نعم ؟؟ بتقولي ايه
ريم : ههههههههههههههههههوه انتي بتحبي احمد
وفجأة
وفي ولهة من الوقت
سمع الجميع صوووووووووووت كداا
ياتري صوووتمييييييييييين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صووووووووووت السواق الريست يا جماعههنريح هنا شوية ونكمل بعد ساعتين
نور فرحت اوي ههههههههههههه انهامريحتش ريم ههههههههههههههههههه
نزل الجميع علي الطريق قدام فندق علشانيشربوا حاجه ياكلوا حاجة كدا يعني
وقامت قالتها ثواني هسأل احمد عليحاجة
ريم : اوكي
راحت نور لاحمد
نور : احمد
احمد : نعم
نور : انت وانت بتتكلم امبارح كنتعارف ان مين الى معاك
احمد : كنت عارف انها ريم
نور : كنت عارف انهاريم وبتقولها ايوه يا حبيبتي ؟
احمد : لالالا في الاول كنت بكلمها علي اساسانتي
نور : وبعدين
احمد : اتكملنا كلام عادي يعني وفهمتها اني؟؟؟؟؟
نور : انك ايه ؟
احمد : اني كنت عايزك انتي
نور : طيبوليه مش خليتها تصحيني
احمد : مكنتش عايز اقلقك يا قمر
نور : تقلقني :@
احمد : اها هههههههههههههه
نور : والنعمة انت رخم
احمد : من بعض ما عندكم
نور : طيب هروح اقعد مع ريم علشان مش تبقي لوحدها
احمد : لا استني نفضلها بقي وتعال نتغدي مع بعض
نور : هتغديني ايهطيب
احمد : ههههههههههه في سندوتشات فول وطعمية هنا جنانههههههههههه
نور : هههههههههههههههه لا انا هروح اتغدي مع ريم
احمد : طيب هتتغدوا ايه
نور : مش عارفه
احمد : طيب تعالي بس ندخل جوهونشوف عندهم اكل ايه
نور : طيب اوكي يلا
***************************************
ريمقاعدة هتولع نور سابتها هي واحمد ودخلوا المطعم
وجتلهافكررررررررررررررررررررررر ررررة
ياتري هنعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هتعملحاجه ظريفة اوي
داالىهنعرفوا مع بعض الحلقه الجاية
انتظروناااااااااااااااااا ااااااااااااا
الحلقه الثلاثون
***********************************************
ريمقاعدة هتولع نور سابتها هي واحمد ودخلوا المطعم
وجتلهافكررررررررررررررررررررررر ررررة
ياتري هنعمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امممممممممممممممممممممممم ممممممممممممممممممممم
عايزهاعمل حاجه علشان اخليهم مش يعرفوا يتصالحوا
ياتري هتعملي ايه ياريم
اممم يلا يا ريري فكري
وجدتها
اها يارجلىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
رجلىىىىىىىىىىىىىىىىىى
سمع احمد ونور صوت ريموهي بتأألم سابوا المطعم ومشيوا من غير مياكلوا يعيني ورحوا يشوفوا ريم
نور : مالك يا ريم
ريم : رجلي بتوجعني اوي
نور : من ايه حصل حاجه
ريم : اها اتخبطت مني هنا
احمد : وكل الدوشة الى انتي عاملاها ديعلشان رجلك اتخبطت مكنتش تبقي الخبطه في دماغك وتموتك ونستريح منكههههههههههههههههههه
نور : لا حرام عليك يااحمد متقولشي كدا بعد الشر عنها
ريم : ان شلااا انت
نور : لا متقوليش كدا بقي وبس خالص انتي وهوه
احمد : حادر انا بسيت اهووووووووووت
ريم : ايوه امشي من هنا كماندي قاعدة بنات انت جاي تقعد معانا ليه
نور : هههههههههههههههههههه ايوةيااحمد يلا اسمع الكلام وامشي بقي
احمد : شوفتي المفعنة الى مش بيطمر فيهاحاجة انا جاي اشوفها يمكن تكون فيها حاجة
نور : لا امشي هي كويسةههههههههههههههههههههههههه هههههههه
احمد : طيب يلا نروح نشوف الاكل زمانهبرد
نور : لا روح هات الاكل هنا علشان ريم تاكل معانا
احمد : بقيانا هاكل مع ريم دي ههههههههههههههههههههههههه ههه
ريم : ومالها بقي ريم ياسي احمد
احمد : سي السيد لو سمحتي هههههههههههههههههه اتعلموا تكلموا ولادالناس بئي هههههههههه
ريم : ولاد ناس هههههههههههههههههههه ضحكتنيههههههههههههههههههههههه
نور : بس يابنتي انتي وهوه كدا هتزعلوا منبعض
احمد : لا لا متقليش يا نور باخد بمبدأ انا اذا تكلم السفهاء فدعالقافله تسير هههههههههههههههههه
نور : ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه طيب بس يااحمد علشان خاطري :$
احمد : بس كدا :$ دانت تؤمر يا قمر
ريم : اجبلكوا اتنين عصير ليمون :S
احمد : اها ياريت وشجاريتن وكرسي وطرابيةههههههههههههههههههههههه
نور : قصدك كرسين وشجره وطرابيةههههههههههههههههههههههههه ههههه
احمد : يا ستي بقول شجرتين علشان تقوممترجعشي هههههههههههههههه
ريم : انشللااا الي يكرهني
احمد : هوهانتي في حد بيحبك اصلا ههههههههههههههههههههههههه هههههههه
نور : انا بحبها :$ اختي العسووولة دي
ريم : تسلملي يارب يا نور
احمد : اعدم عمابراهيم بتاع الترمس بتجاملك هههههههههههههههههههههه
ريم : ملكش دعوه يا غلس
نور : متقوليش عليه غلس لو سمحتي :$
احمد : يابنتي قولتلكسيبك منها وتعال نروح نتغدي سوا وهي انشالله مكلت هههههههههه
نور : لا روحهات انت بقي يااحمد علشان خلاص فاضل في الريست نص ساعه
احمد : حاضر
نور :تاكلي ايه يا ريم ؟
احمد : لا هجيبلها علي زوقيههههههههههههه سندوتشين طعمية ونخلص من رخامتها
ريم : يابني بطل الرخامةالى فيك دي
احمد : طيب هروح اجيب الاكل واجي
**********************************
مشياحمد راح يبجيب الاكل
وبعدين ريم بتسأل نور
ريم : نور عايزهاسألك علي حاجه
نور : اسالي يا ريم
ريم : هوه انتي واحمد خلاص يعني؟
نور : يعني ايه خلاص يعني ههههههههه مش فاهمة حاجة
ريم : بتحبوابعض يعني
نور: بصي هوه بصرراحة مش قالهالي مرة واحدة
ريم : امالقالهالك علي تلت مقاطع :S
نور : نوو هوه يمكن حسسني بيها بس مش قالها
ريم : وانتي بتحبية
نور : ايه ؟
ريم : وانتي بيحيبه
نور : بصراحة ؟
ريم : امال يعني بالسلطة
نور : اه بس مش عارفه هوه بقي ناوي علي ايه
ريم : علي فكرةعايزه اعترفلك بحاجة
نور : تعترفي!!!!!!!!!!!
ريم : اه
نور : باية!!!!!
ريم : انا كنت حاسه اني بحب احمد وهوه كمان حسسني انه بيحبنيبس بعد مكالمه التليفون عرفت انه بيحبك وكنت شاكه قبل كدا
نور : بيحبني :$
ريم : اها
نور : بصي يا ريم صعبه اوي اني اختار بين صحبتي وبينالى انا بحبه فانا هسيب الامور تمشي بطبيعتها علشان مش نزعل من بعض
ريم : لا هنزعل من بعض ليه يعني دانا المفروض اني افرحلك في فرحك هوه احنا مشاخوات
نور : ربنا يخليكي يارب يا ريم
ريم قاعدة هتولع (( ايه الي اناهببتوا دا )) جييييت اكحلها عمتها
ولحظااااااااااااااااات منالصمت
*
**
***
****
*****
******
*******
********
ويأتياحمد
بالسندوتشاات
يلا كلوا بسرعه علشان السواق بيقولوااستعدووووا هنمشي
************************************
وينتهيالريست بانتهاء الغداا ويرجع الجميع للاتوبيس لاستكمال العوووووووووووووودة
ونكمل الحلقه الجايه بقي
جميلة يا شيطااانة مواضيعك الجميلة دى
وخلينا وراكى لما شكلنا هنروح النار معاكى =))=))
تفتكر حد هيشوف حاجه من اللون اللي انا كاتبه بيه دا ؟؟
ما علينا نورت الموضوع وعادي اهو تونسوني بدل ما اقعد في جهنم لوحدي>:)
الله ينور يا ساره حلقه جامده
تسلم يا حوده نوورت
:)ممتعه ياساره:)
;;)متابعه معاكى;;)
يارب دايما ربنا يخليكي ليا وتتابعي معايا يا انجي يا بنت ام انجي ااااااااااااااممممممممممي يييييييييييييييين
=))=))=))=))=))=))=))=))
حلوه يابنت ام انجى دى
;;)مقبوله منك;;)
دانا هشحت عليكي الحلقه الجايه استني بس;;)
منوراني يا ست البنات
طيب يعني لازم اتعمي علشان اعرف اقرأ يا شيطونة:((:((
بلييييييييييز بلاش اللون ده تاني:-S
مو ناقصه يختي :|
كمان انتي منزله الحلقه مرتين :D ولا انا حوله :-B
للدرجه دي اللون مش عاجبك
وسلامه الشوف ياختي رجعت واتاكده حلقتين مش حلقه واحده متكرره معلش ظلليها عشان تشوفي:">
لا بجد شيطانة
بدي اتاكد حتى امسح المكرر
ارجعى تانى
انتى مكررة الحلقتين تحت بعض لانى خايفه اكون انا غلطانة لانى مش مركزة ورح امسح الردود دى بس تاكدى وقوليلي
جميله يا ساره مستنيه الحلقتين التانيين بجد قصه جميله اووى
يا طيوفه انتي هتحوليني معاكي اتاكده والله حلقتين مش واحد حتي اسألي اللي قروها
معلش تاثير اللون علي عنيكي بقي;;)
اهم الحلقتين الجداد وبالوان حلوه عشان طيف:D
الحلقه الواحدوالثلاثون
العوده الي القاهره
(زي ما انتوا عارفين ان نورواحمد وريم والاشخاص اللي في الرحله ركبوا الاتوبيس وهيروحوا خلاص يا خساره الرحله خلصت المهم )
احمد : تصدقي يا نور احلي اسبوع في حياتي كان الاسبوع ده بس مر هوا
نووور : هي كده يا احمد الايام الحلوه بتمر بسرعه مافيش اسرع منها
احمد : عندك حق قوليلي صحيح هتعملي ايه اسبوع الاجازه ده قبل ما نرجع الجامعه
نوور : مش عارفه شكلي هعقد في البيت وانت هترجع البلد ولا هتقعد هنا
احمد : لا شكلي هرجع البلد واجي يوم الخميس كده
نورر : تروح وترجع بالسلامه يا احمد
احمد : مرسي يا نور بس تعلرفييا نور هتوحشيني والله الاسبوع ده
نور وشها احمر واخضر واتكسفت ومش اتكلمت
احمد : والبحر ده عمري ما هنساه علي فكره
نوور : ليه يا احمد
احمد : مش فاكره ساعت ما كنتي هتغرجي فيه وانا نقذتك عمري ما هنساه اليوم ده
نورر: ولا انا وعمري بردك ماهنسالك الجميل ده
احمد: جميل ايه يا نور هو في جميل بين الاصحاب
نور : مرسي يا احمد
(المشوار كان طويل اوي فنورنامت وراحت في النوم وحطت دماغها علي كتف احمد وويسلام لي الرومانسيه بس هما مش هيقولوا لبعض ولا ايه المهم
وصلوا الحمد لله بسلامه الله امنين )
احمد : نور نور احنا وصلنا
نور : ايه يا احمد في ايه
احمد : احنا وصلنا
نور : بجد الحمدلله
احمد : بينزل شنط نور وريم وواقفين خلاص ماشين
نور : مع السلامه يا احمد
احمد : مع السلامه يا نور مش تنسي ابقي كلميني
نور : لا مش هنسي
احمد : سلام يا ريم خالي بالكم ن نفسك
ريم : سلام يا احمد وانا سعيده اني اتعرفت عليك
احمد : انا اسعد والله
ريم : سلام يااحمد
(نو روريم واحمد روحوا كل واحد بيتهم)
الحلقه الثانيه والثلاثون
(زي ام عرفنا ان احمد ونور روحوا بيتهم وهيتصلوا ببعض كل يوم عشان يطمنواعلي بعض لكن في بيت احمد مشكله كبيره ) (احمد لاقه مين في بيتهم )
(احمد بيخبط علي باب شقه الست محاسن اكيد كلنا عارفنها الوليه ايوه زيماانت فولت كده المهم ) تك تك تكت تك
الوليه : مين علي الباب استنايالي بتخبط
احمد : انجزيي يا وليه
الوليه : مين حماده (الوليهفتحت الباب بس الامانه كانت حرانه اوي عشان كده)
احمد : ايه دا يا وليه استرينفسك يخربيتك
الوليه : الدنيا حر اوي يا حماده ميدو مودي ماتيجي تخش شويهتتطري علي الشقه تجيبلها شويه هوا من شرم
احمد : علي اساس اني تكيف يعنياو مروحه سقف
الوليه :ههههههههههههههههه يخربيت عقلك يا ميدر عسل ياخواتي
احمد : انجزي هاتي المفتاح عشان جاي تعبان وعايزانام
الوليه : شقتك طكراب خالص نا تيجي تنام هنا عبال ما نضفلكالشقه
احمد : شكرا يا ستي انا واخد عليها كده بحب انام في التراب
الوليه : يابني هتندم خش نام جوه عبال ما نفضلك الشقه
احمد : يا يتي شكرا هاتي المفتاح انجزي يخربيت دا يوم عرفتك فيه
الوليه : استنه ما اخش اجيبه من جوا
احمد : شكرا انا اهنام مش عايزازعاج اتفقني
الوليه : دا انت تؤمر هو في حد اعز منك هنا
احمد : مشكور يا ستي
(احمد خد المفتاح ودخل الشقهونام واستريح في التراب وبعد كتييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييير كده لاقه الباب بيخبطتكتكتكتكتكتكتكتكتك)
احمد : مين مين اللي يبخبط
الوليه : اناافتح
احمد : يخربيتك عايزيه ايه دي دلوقتي حاضر انا جاي اهه
احمد : ايوه عايزه ايه
الوليه : كلم في ناس عايزينك فيالتليفون
احمد : مين المزه بتاعتك يا معلم
احمد : اسمهما مزه بردك اسمهاصاحبتك
الوليه : عليا يا واد روح كلم روح
احمد : الو مين
نور : انا يا احمد
احمد : اهلا نور عاملهايه
نور : الحمد لله ايه يا بني هترجع البلد ولا هدنكهنا
احمد : لا اانا هرجع البلد وهاجي يوم الخميس
نور : هتوحشنا والله يا احمد
احمد : انتي اكتر والله يا نور
الوليه : هي لحقت توحشك يا خويا مانت كنت معاهاا اسبوع بحاله
احمد : انتي مالك انتي ماتخليكي في حالك
نور : انا يا احمد مالي
احمد : لا طبعا انا اقدر اقولك الكلام ده
الوليه : ايه يا عم يا بختاهاا
نور : طيب اسيبك انت لوقتي عشان شكلك مش عارف تكلم من اسمها ايه دي
احمد : اه بالظبط اونا اول ما هرجع من البلد هتصل بيكي سلام يا نووور
نور : سلام يا احمد
الوليه : اه صحيح نسيت اقولكايوك اتصل وقولتله انك مسافر شرم
احمد : يخربيتك ومش قولتيلي ليهاول ما جيت
الوليه : قولت اسيبك نايم عشان انت تعبان
احمد : عملتي خير المهم انا راجحع البلد دلوقتي
ايه ده بقى انت هاتحمرأى ولا ايه بقى تزودى عدد الحلفات وتقصى فى الحلقه شكلك كده تاجره شاطره
بس بجد تسلمى على الحلقات الجامده دى
متابععععععععععععععععع
الموضوع جميل جدا تسلمى