=))=)) احمرأ تؤتؤ دانا حتي طيبه ولا يمكن اعمل كده خااااااالث=))=))
نورت يا عبده
وانتي يا لولو منوره دايما طبعا مش لازم اقولها كل حلقه بقي:D((معلش اصلي كسلانه اكتب علي الكيبورد));;)
عرض للطباعة
=))=)) احمرأ تؤتؤ دانا حتي طيبه ولا يمكن اعمل كده خااااااالث=))=))
نورت يا عبده
وانتي يا لولو منوره دايما طبعا مش لازم اقولها كل حلقه بقي:D((معلش اصلي كسلانه اكتب علي الكيبورد));;)
تسلم ياYOUNG DEVIL علي موضوعك الحلو والحوار الطحن دا وشكر علي موضوعك
الحلقه الثالثه والثلاثون
احنا عارفين انا احمد لم شنطتهوراح البلد المشور صغير يعني كده نص ساعه ويكون هناك وطبعا احنا عارفين ان ابوهعمده المهم وصل بالسلامه واحضان وسلامات وبوس ووصل دارهم )
العمده : احمد ازيك يا ولد عامل ابه وكيف حالك وحشنا
اجكد : ابا ازيك يا حج انت اكتر والله امال امي فين امال
امك : امك بتحضرلك الفطير والعسل والجبنه اللي بتحبهم يلا روح سلم عليهادي في اوده الخبيز
احمد : طيب يا با انا هطلع اودي الشنطه والبيس جلبيهوانزلها
العمده : طيب يا ولد بس بسرعه عشان انت واحش امكمووووووووت
( احمد طلع حط شنطته ورتب الدولاب ودنه اعد علي السرير شوبهيفتكر في ذكريات الطفوله والثانويه والمكتب اللي ذاكر عليه ودموعه تتلالا في عينهالمهم مسح دموعه ونزل لامه )
احمد : اما ازيك ي حجه عاملهايه وحشاني موووز والله
الحجه: احمد ازيك يا بني (وامه بتعيط من الفرحه مشاعربقي)
احمد : لزمته ايه يا ماا العياط ده بس امسحس دموعك
الحج : هي كده لازم تعيط مش تبقي امك
احمد : سيبك بقي من العياطوقوليلي فين الاكل الفطير والجبنه والعسل انا جعان موت يلابقي
الحجه : يلا يا حبيبي الاكل جاهز يلا
احمد : يلا من زمان اوي وانا مشاكلت معاكوا وحشني الكل يا ماا
الحجه : بالهنا والشفا يا ابني
(احمد والاسره الكريمه اتغدوا واحمد طلع نام نوم عميق وصحي علي صوت زعيق )
الحج : يا احمد احمد احمد
احمد : ايوه يا با في ايه اميماتت ولا ايه
الحج : لا انزل بس
احمد : يبقي اكيد اتحرقت اناعارفها بتحب تلعب في النار كتير
الحج : ما تنزل يا بن الك خلص
احمد : يمن ياب ا علي النلفون
الحج : واحده بتقول انها اسمهانور وهيا صحبتك دي ماشيه بحجاره عشان تنور
احمد : ههههه يخربيت عقلك ياحج
احمد : الو ايوه
نور : الو ازيك يا احمد انااتصلت عند طنط قالتلي انك هنا
احمد : طنط خليتي محاسن طنط مشمشكله انتي عامله ايه
نور : كويسه الحمد لله وانت اخباركايه
احمد : الحمد لله
الحج : اديها سلامات يافالح
احمد : بصي يا نور انا مش هعرف اكلمك دلوقتي لما اكون فاضي هكلمك اوك
نور : ماشي اوك سلام
احمد : سلام
الحلقه الرابعه والثلاثون
الحاج ابو احمدخنق عليه وهوبيكلم المزه نور ماشي بعدين احمد طرق ابوه بالزوق يعني نفضله وخلاه يطلع ينام وراحنازل ورن علي نورمتعرفش رن ازاي بسرعه كده دي الشبكه وحشه اوي في البلد عندهم يلاشغل سينما بقي نقول ايه مش مهم نزل كوبايه الشاي وكمل قرايه مسلسل
نوراتصلت باحمد المهم نكمل
احمد : نور وحشتيني اوي
نور : يابكاش انا لسه متصله بيك لحقتاوحشك
احمد :يا ستي مش تدقي علي الكلمه
نور :ادق ليه شايفني نجار
احمد : ههههههههههههههههههههههههه ههههه
نور : انت عامل ايه
احمد : عامل 2 شاي بالفتله تشربي معايا
نور : ههههههههههههههههههههههههه هههههههه ماشي يا عم القهوجي
احمد : هههههههههههههههههههههههه ماشي يا ست النجار
نور : المهم انت راجع امتي البلد
احمد : والله يا نور يا اختيانا هرجع يوم الخميس كده
نور : ماشيي يا مان ترجعبالسلامه
احمد : بقلك صحيح
نور : نعم
احمد : نعم الله عليكي ههههههههههههههههه
نور : ههههههههههههههه ماشياسيبك بقي عشان اروح انام اوك
احمد : اوك تصبحي علي خير
نور : وانت من اهله
( نور واحمد راحوا ناموا المهمناموا احمد صيحي الصبح علي صوت جامد )
الحجه :ياااااااااااااااااااااااا ااااااااااااا احممممممممممممممممممممممد
احمد : مــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــنـــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــي
ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههه
ايوه يا حجه
الحجه : انزل عشان تفطر
احمد : ماشي يا حجه نازل اهة
ايه الحلاوه دي يااماالاكل يفتح النفس ده ايوه كده مش الاكل اللي انا كنتبكله ايوه كده
الحجه : بالهنا والشفا يا حبيبي
الحج : جولي صحيح يا احمد كانوا بياكلوك هناكايه
احمد : اكل هو ده كان اسمه اكل كانوا بياكلوني زبده ومربه وعيشطوسط
الحج : طوسط ماشي انت نازل الجامعه امتي
احمد : يوم الخميس انشاء اللهيا حج
الحج : علي البركه ان شاء الله
الحجه : بدري كده يا احمد
احمد : اه يا حجه عشان اروح اظبط الحاجه واستريح عشان ابداء التيرم بمزاج
الحجه : تروح وترجع بالسلامه وربنايوفقك
وهما قاعدين جالهم تليفون منمين هنعرف الحلقه الجايهسلااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام
تسلم ايدك يا ساره حلقه جامده
دول حلقتين علي فكرا
نورت يا حوده
منا عارف اقصد على الاتنين
تسلمى
تسلم يا حوده وانا فاهمه بس كنت برخم عليك
ههههههههههههه
براحتك انتى مننا وعلينا
ماشي يا سيدي وعلي العموم خلاص مش باقي غير حلقتين
وانشاء الله تنزلى بمسلسل جامد زى ده
اوك
اوعدك لو لقيت هجيبه اكيد
نورت الموضوع
ميرسى منور بيكى
جميله ياساره
بس خلى بالك فى حروف كتير شابكه فى بعض
تسلمى
:)متابعه معاكى:)
منا عارفه بس بصراحه مكسله اراجع علي الحلقتين المهم انكو يتعرفو تقروها:D
وخلاص يا ستي هتخلصي منها خالص بكره اخر حلقتين;;)
كل سنه وانت طيبه وتسلمى على الحلقات ومستنيين الباقى
ايه فين الحلقتين الاخرنين
التليفون كان من نور
احمد : وحشتني
نور : بس يا مجنون
احمد : مجنون ليه ؟ هههههههههههههههههههههه
نور : بس بئي يااحمد
احمد : طيب خلاص انا وصلت اهوه وطالع علي السلم
نور : حمدالله علي السلامة
احمد : عايز اقولك علي حاجة
نور : قول
احمد : انا ان شاء الله لما ارجع من البلد
وسكت
نور : ها يابني
احمد : هغير الشقه دي واخد شقه تانيه
نور : اشمعني يعني
احمد : لسببين بصراحة
نور : الى هما ايه يعني
احمد : السبب الاول يا ستي الست صاحبة البيت مش مظبوطه كدا
نور : مش مظبوطه ازاي يعني
احمد: عادي يعني مش مستريحلها انا
نور : اها والتاني ايه بئي
احمد : عايز اخد شقه قريبه من بيتكوا
نور : من بيتنا اشمعنا ؟
احمد : هقولك لما ارجع ان شاء الله
نور : لا قولي دلوقتي
احمد : لا مش هينفع دلوقتي والله
نور : بئي كد ياااحمد
احمد : يابنتي عادي والله هقولك لما ارجع
نور : ان شاء الله ترجع بالسلامة
احمد : طيب انا هقفل دلوقتي وابقي اكلمك وقت تاني
نور : طيب بس مش تتأخر عليا
احمد : مقدرشي اتأخر عليك يا قمرررر
نور : طيب يلا سلاام
احمد : ههههههههههههه سلام
وقفل احمد مع نور
ونزل احمد يتكلم مع الحاج شويه
احمد : بصراحه يابا انا كنت عايز اكلمك في موضوع كدا
الحاج : قول يا احمد في ايه
احمد : انا معايا بنت في الجامعه بحبها وعايز اخطبها
الحاج : ودي من مصر يا احمد
احمد : اها من مصر يابا
الحاج : بص يااحمد انت طلبت تروح مدرسه كبيرة
احمد : اسمها الجامعه ياباا
الحاج: انا معرفشي في الحاجات دي
احمد : المهم يابا البنت دي بحبها وهي بتحبني وعايز اخطبها
الحاج : يابني بنات مصر غيرنا
احمد : لا يابا دي كويسة اوي
الحاج : ياااحمد فكر تاني وانا يابني مش هتأخر عنك
احمد : تسلملي يارب يابا وربنا ميحرمنيش منك
الحاج : تصدق ان امك لسه مكلماني في الموضوع دا
احمد : موضوع ايه
الحاج : كانت عايزه تخطبلك مسعدة بنت خالك
احمد : حرام عليك ياباا دي دايس علي وشها قطر قبل كدا هههههههههههههههههه
الحاج : بس يا وله دي بنت خالك بردوا
احمد : ماشي ياباا سكت اهوه
*********************************
ومشي ابوووه هوه واحمد ماشين بيتمشوا في البلد
وروحوا بالليل
احمد كان مستعجل عايز يروح علشان يكلم نور
المهم دخل احمد اوضتو وقال هكلم نور
المهم اتصل بيها
نور ردت عليه
احمد : نوور
نور : احمد ازيك
احمد : الحمد لله تمام ازيك انتي عاملة ايه
نور : الحمد لله تمام
احمد : فاكرة يا نور السبب التاني الى كنت بقولك عليه بتاع الشقه
نور : اها طبعا فاكرااه الي انت مردتش تقولي عليه هههههههههههههه
احمد : مانا خلاص كلمت الحاج
نور : حاج ايه ؟ مش فاهمة حاجة
احمد : نور
نور : نعم
احمد : شكلك حلو وانتي بتعملي عبيطة ههههههههههههههههههههه
نور : ههههههههههههههههههههههههه هههه لا بجد مش فاهمة في ايه
احمد : نور
نور : يادي نور نعم يابني
احمد: بحبك
...........................زز
استنو بقي الحلقه الاخيره كمان شويه مش هتأخر بقي:-P:-P:-P:-P:-P:-P
نور : نعم
احمد : ايه قولت حاجه مش علي مزاجك ؟
نور : نعم
احمد : ايه يابنتي عليكي عفريت اسمه نعم ؟؟
نور : ايه
احمد : طيب بقولك ايه ههههههههههه اعتبريني مقولتش حاجة
نور : مين
احمد : هههههههههههههههه وربنا هبلة
نور : احمد اقفل دلوقتي ونكمل بعدين
احمد : هههههههههههههههه ليه يابنتي
نور : اسمع الكلام بس يااحمد علشان خاطري
احمد : حاضر يا ستي
نور : سلام يا
أحمد : ياا ايه ؟؟؟
نور : يارخم ههههههههههههههههههه
احمد : سلام يا روح قلبي
******************************************
وبعد مرور اياام حوالي اسبوع تقريباا
وكانت مكالمات احمد ونور عباره عن اتنين خلاص بئي بيحبوا بعض
رجع احمد الشقه القديمه خد حاجته كانت نور ظبطت ليه شقه جديدة
وراح نقل حاجاته في الشقه الجديدة ومستني يعرف رد نور علي اخر
سؤال كان سأله ليها
ياتري ايه هوا السؤؤؤؤؤؤؤؤؤال
اممممممممممممممممم
نرجع كدا نشووف ايه الحوار ونور بتفكر فيه
ياتري هتعملي ايه يا نور
وعمالة تفكر ياتري اقوله ايه
كل ما تتخيل الموقف مش عارف تفكر في اي حاجة
هقولكوا علي الحوار علشان مبقاش حرمتكوا من حاجة
هههههههههه
احمد : نور
نور : نعم
احمد : بصراحه كدا
نور : ها
احمد : وبدون مقدماات
نور : يارب نخلص هههههههههههههههه
احمد : هنخلص اهوت
نور : طيب يلا انطق ههههههههههههههه
احمد : انطق ههههههههههههه
نور : دانا يابني لو بحب في ابو الهول كان زمانه نطق ههههههههههههههه
احمد : علي اساس انك بتحبيني يعني
نور : عارف مستر كاظم الساهر
احمد : وهل يخفي القمر
نور : بيغني بئي وبيقول ((( هل عندك شك ))) اظن كده مسمعشي صوتك تاني ههههههههههههه
احمد : لا مش فاهم وضحي حضرتك هههههههههههههههههههه
نور : طيب اها يا سيدي حاجة تانيه
احمد : اها ايه بئي ؟
نور : يلهوووووووووووووووووووووي يابني خنقتني ههههههههههه
احمد : طيب خلاص خلاص خلاص
نور : ها كنت عايز تقول ايه
احمد : كنت عايز اقولك
اقوولك
اقولك
اقووولك
تتجوزيني
مع تحياتي للجميع واشكركم علي حسن متابعتكم طول الحلقات الماضيه
مع تحياااااااااااااااااااااا اااااااااتى
YOUNG DEVIL سابقا
LOCKED HEART حاليا:D
:(:(:(:(
يا سلام
بئة كده
طيب فين الاجابه
كمليها وجوزيهم ونحضر الفرح
روعه كتير كتير
تسلمي يا قمر
جدا استمتعت بمتابعتها
تسلمي يا طيوف مخلاص بقي اكيد انتو عارفين الاجابه الحدق يفهم:->:->;)
واللي مش حدق يعمل ايه يعني :(:(:(:(
يعمل فيها حدق ويفهم برده:D
تسلمي يا طيوف:)
القصة بتجنن
يسلم ايديكى
تسلمي يا ساندوره نورتي يا قمر
قصة روعة ياسارة
انا ماكنتش متابع
قعدت حوالى ساعة ونص لحد ما خلصتها
تسلم ايدك يا قمر
تسلم يا سلامه
نورت كويس انها عجبتك
يلا كمل
لانها قصة حلووووووووووووووووووووووو ووووووووووة كتيررررررررررررررررررررر
تسلمي يا قمرايه بس هيا خلصت خلاص كده;;)
بجد قصة جميلة موووووووووووووووووووووووو ت
انا لسه جديدة وقريتها كلها بجد احمد دا زى العسل
المفروض تفرحى لما رشحوكى لدور احمد فى الاول
تسلمى ياعسل
ههههههههه
كده يا سلمي حرام عليكي دانا حتي بنوته زي القمر;;) هههههههههههه
دة احلى مسلسل قريتة فى حياتى:-*:-*:-*:x:x:x
جاااااااااااااامد ة الحلقات ديه بجد تحفة
تسلمو كلكم
نورتو
الحلقات حلوة جدا
لكن ازاي اشارك بموضوع من منتدى تاني مثلا؟