يلا التكمله بقا
هاااااااا يلا علشان مقلبش على الوش التانى
ايه يا موني
فين الباقي
بس ميرسي القصه روعه
مستنينك![]()
http://www.htoof.com/2mintes.html
لسْتَ مُلزماً أن تكُون مميزاً في كل شيء ،
فٓ ليس لأحد الحق في لومك ..
«يكفي أن تبدع في شيءٌ أنت تُحبه» !
البحث على جميع مواضيع العضو !!silent
يلا التكمله بقا
هاااااااا يلا علشان مقلبش على الوش التانى
سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
استغفر الله استغفر الله استغفر الله
اللهم صلى و سلم و بارك على سيدنا محمد و على اهله
البحث على جميع مواضيع العضو roro_rawan
يلا يا ايفا انتى مالك كسلتى كدةو ليه خليكى نشيطة
يلا يا ايفا انا اجى ابوس ايدك علشان تنزلى المطلوب![]()
ادهم فكر انه يتصل بنور ويحكلها بس المشكله ان ادهم نفسيتو تعبانه ومش عاوز يزود نور
ادهم قام ولبس وقالهم انه خارج شويه............
محمد : متتاخرش.......
ادهم مردش وخرج لقي جاسي في وشو
جاسي : ازيك مالك ؟
ادهم : تعرفي متكلميش وحسبي كده
وقف ادهم تاكسي وجاسي كانت وراه بعربية باباها....... نزل ادهم من التاكسي في مكان غريب ........ نزلت جاسي وراه لقتو رايح لراجل شكل حرامي اتسنطت من وراه الباب سمعتو بيقولو : بص يا باشا انا هنا لاجل العرب والله وعارف ازاي اجيبهم وازاي ارجعهم بس شغلل جيبك
ادهم : من الناحيه دي اطمن خالص انا بس عايز اي ورق مضروب اسافر بيه عل السفينه
الراجل : متقلقش الموضوع كلو 3000 دولار
ادهم : كاااااام..... متخفش هدبرهم هدبرهم
سمع جاسي الحوار كامل واستخبت لما خرج ورجع عل البيت خد فلوس من باباه ال يعني عشان عاوز عربيه...... طبعا محمد وافق وادالو الفلوس
جاسي مرجعتش وراه جاسي عماله تفكر ازاي تليه ميسافرش وان دي ار فرصه ليها انها تحصل عل ادهم وكان بترجع بالعربيه واتعصبت وفجاه بتمشي خبطت حد واتقلب من فوق العربيه
ووقع عل الارض
جاسي اترعبت وقالت تجري ومتشوفش مين ده..... وجريت جاسي والناس ينادو عليها مردتش
دخلت عليهم بتعيط ومرعوبه.........
جاسي : ماما...... ماماااااااا
انعام : في ايه يا جاسي اهدي
جاسي اغمي عليها وعل ما فاقت بقي........
انعام : في ايه يا بنتي
جاسي : انا خبطت واحد بالعربيه يا ماما ....... ماما متعرفيش حد
دخل عليهم بهيج ومحمد خير مالها
انعام : مم ممم مفيش مفيش وقعت بس واقعه جامد
تلفون البيت رن تررررررررررررررررررن
الخدامه : الوووووو ايوه هناا ايه ايه........ محمد بيه محمد بيه الحق
محمد وبهيج وانعام جريو ............في ايـــــــه؟؟؟؟؟
محمد خد التلفون : الوووو ايوه ابني ايــــه مستشفي ايه انطقي
بهيج : في ايه يا محمد
محمد بيجري : ادهم بيموت في المستشفي
جريو كلهم ومنهارين عيط عل المستشفي..........
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
في المستشفي...........
الدكتور : ده ميت ميت انقلو المشرحه لحد ما اهلو يجو
محمد دخل وبهيج وانعام وجاسي ............
محمد مسك الممرضه : فينوو فينووووووو
الممرضه : مين ؟
محمد : ابني لسه جاي عامل حادثه؟؟
الممرضه : شدووو حيلكم ........ في المشرحه
محمد اغمي عليه وجاسي انهارت عيــــــــط
>>>>>>>>>>
نور كان نايمه قامت عل صرخه : ادهــــــــــــــــــــــ ــــــــــــم وبتعيط
هاله : نور نور مالك يا حببتي
نور : ادهم عايزه اكلم ادهم
هاله حببتي اكيد نايم الصباح رباح
نور بتعيط جامد : لاااااااااا لاااااااااا هكلمو هكلمو........ هاتي التلفون
مسكت التلفون الموبايل مغلق.........
نور : التلفون مقفوووول ادهم فيه حاجه ماما انا هموت من القلق
هاله : لا اله الا الله يابنتي اهدي والصبح هنكلمو.......
وفضلت هاله جمب نور لحد ما نـــــــــــــــــامت........ .....
7
77
7
7
7
77
7
7
7
77
7
7
نور قعدت تتصل تتصل برضو مقفول ومنهاره في العيط
نور : ماما ماماااااااا ادهم في حاجه ادهم حصلو حاجه اعمل ايه اعمل ايه
هاله قلقانه ونور بتنهار جريت اتصلت عل كريم.............
هاله : الووووو كريم معلش حبيبي صحيتك
كريم : لا ابدا يا طنط خير نور فيها حاجه
هاله : نور تعبانه ومنهاره تعالي ارجوك
وقام كريم وجري عل نور وخبط هاله لبست نور حجابها وقالتلها: كريم بره اهدي عشان خاطري
كريم: خير يا طنط قلتيني
هاله : مفيش صحت الفجر عل عيط وماله تقول ادهم ادهم اتصلنا بيه كان مقفول قوللها نكلمو بكره برضو لحد دلؤتي مقفول.......
طلع كريم تلفونه ويدور عل رقم محمد والد ادهم ملقهوش اتصل عل ادهم فعلا مقفول
كريم : حاجه تقلق طيب يا طنط حضري الفطار حضرتك ينفع ادخلها...
هاله : اتفضل يابني تعبينك اوي
كريم : عيب يا طنط الكلام ده ربنا يعلم انتو ايه بالنسبالي....
هاله : ربنا يكرمك يابني..... ويهدي سرك يا نور
كريم غير ملامح الحزن للي عل وشو وخبط .........
نور : محدش يكلمني خاااااالص
كريم : الله الله الله انتي بتعيطي وقالبه الدنيا اخسسسسسسس مكنش العشم يا نونتي
نور : كريم ادهم فيه حاجه انا واثقه ادهم مش فتح موبايله ولا كلمني
كريم : مهو لو صبر لقاتل عل المقتول
نور: ايــــــــــه تقصد ايه
كريم ( يارب سامحني عل الكدبه دي يااااارب ) : ادهم كلمني من شويه وقالي ان تلفونه اتسرق ورقمك كان عليه فاصل بيا وقالي متقلقوش وطمن نور وانا هبقي اكلمها
نور ( مش مصدقه بس بحاول تصدق ): انت مش بتكدب صح !!
كريم : والله الظيم انتي مفتريه وانا هكدب ليه قومي قومي نفطر واغسلي وشك كده وصلي الصبح
وخرج كريم ونور دخلت التواليت هاله كان سمعاه ندهتلو.........
هاله : كريم......... كريم
كريم : خير يا طنط ......
هاله : كريم ادهم مكلمكش صح
كريم : فعلا بس كان لازم اهديها
هاله : طب والعمل هنعمل ايه لما ميتصلش
كريم : ربنا يحلها من عندو يا طنط انتي عارفه السنه الدراسيه كمان اسبوع ومينفعش نفسية نور تبقي كده
وخرجت نور وفطرو ونور بتاحول تتاقلم عل كلام كريم..... ويعدي يوم والتاني ونور تستني تلفون من ادهم مفيش ولا حتي معاها رقم جاسي
وعدت ايام ونور كانت بتدمر وحست ان ادهم نساها ومش بيسال عنها
كريم كان دورو كبير اوي جمبها لانها تعبت جامد ودخلت المسشفي..............
>>>>>>>>>>>>>>>>
بكررة ان شاء الله الباقى
ايه بس الكرم دا حلقتين مره واحده
بس بجد جااااااااااااااامدين
يلا بقا زى الشطورة كدا الباقى بقا
سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
استغفر الله استغفر الله استغفر الله
اللهم صلى و سلم و بارك على سيدنا محمد و على اهله
البحث على جميع مواضيع العضو roro_rawan
على فكرة ده حلقة وحدة وانتى اسمها وبتضحكى علينا
![]()
يلا ايفا بس سؤال هو ادهم مات بجد ولا اه
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)