قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
النتائج 1 إلى 4 من 4

افتراضي بموتتتتتتتتت من الزعل

شخص كان معايا فى نفس الكلية هو أكبر منى بسنة مكنش فى بينا كلام كتير لما كنا فى الكلية ومكناش نعرف بعض أوى بس النت كان السبب اننا كنا بنتكلم علية بعد ما اتخرجنا وبدأنا نحدد مواعيد ندخل فيها ونكلم بعض ولاقيتة بيتصرف تصرفات انة كل يوم كان يتصل بيا الصبح ويقولى صباح الخير وفى نص اليوم يكلمنى تانى اوقات كنت بحسة انة مشغول جدااا ااقولة خلاص مش مشكلة روح لشغلك كان يقولى لا انا بحب اتكلم معاكى بعدها سئلتة انت بتعمل كدة مع كل صحابك لان احنا لاخر وقت صحاب قالى لاء طبعا المهم انىكنت بخلص حاجات من الكلية فقالى انا كمان رايح وروحنا الكلية واتكلمنا .................................................. ......................
    وبس وفجأة صمت رهيــــــــــــــب انا معرفش اية اللى حصل سكت ومبقاش يتصل ولا يكلمنى ولا اى حاجة اتصلت انا بى عشان أطمن لاقيتة كويس ومفيهوش حاجة وكان بيتغدى وقالى هخلص واكلمك ولا اتصل ولا عمل اى حاجة لمدة يومين اهوة وانا حاسة انى همووووووووت من الزعل بجد مدايقة اوى ...يعنى اية مش فاهمة بجد هو كان بيهزر مثلااااا ولا اللى كان بيعملة دة كان عادى وانا اللى كبرت الموضوع ؟؟؟ وحتى لما كنا فى الكلية محصلش اى حاجة عشان اقول ان فى حاجة دايقتة ...هو كان بيتسلى ؟؟؟؟؟؟ انا مش مشكلتى علية انا مشكلتى انى اتعودت واتعلقت بى بجد انا فعلااااا همووووت من الزعل

Waiting for the guy who makes me wear this dress

البحث على جميع مواضيع العضو smart girl

ساكن في
    Your world (U.W.K(
    مقالات المدونة
    2
    النوع : انثيEgyptالفريق المفضل  : الزمالك

مش عارفه والله اقولك ايه
    بس يعنى ممكن انشغاله عنك يكون سبب كبير ولا حاجه
    انا من راي انك تكلميه تاني وتقوليلو بما انك زعلتى اوي كده وافهمي منه ليه بعد ما كان بيسال عنك ع طول وخلاكي اتعلقتي بيه يقطع مرة واحده كده ( قوليلو الصحاب عمرهم ما بيسيبو بعض خالص دايما بيسالو حتى لو مشغولين جامد ف مشاكل الدنيا )
    وبعد ما تساليه ولقيتي الجواب مقنع حاولي تفكري كويس وتشوفي هاتعملي ايه ف الموضوع ده
    بس اهم حاجه انك مش تزعلي نفسك ولا تفكري كتير
    وربنا يبعد عنك اي زعل

لا اله الا الله وحده لا شريك له له الملك وله الحمد وهو على كل شيئٍ قدير

البحث على جميع مواضيع العضو وعد الحياه

ربنا يطمنك عليه اعملى اى حاجه حاولى تقتلى الزعل ده وربنا معاكى

اولا احب اقولك حاجة تقلل زعلك وتهديكى غمضى عنيكى وافتكرى ان فى ايد او اى ش مكتوب علية توقف عن التفكير وان شاء الله تهدى ثانيا نصيحة الولاد مش بتحب البنت السهلة يعنى خلية هو يرجعلك بلاش تروحيلوة يارب اكون افدتك

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)