قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل هو حب امخوف

المصوتون
0. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع
  • 1

0 0%
  • 2

0 0%
  • 3

0 0%
  • 4

0 0%
النتائج 1 إلى 5 من 5

تعجب!! مش عارفه هو حب وخوف عليا

انا مش عارفه اعمل ايه في المشكله ديه انا في اول السنه الدراسيه مكنتشبفكر في الحب لحد مالقيت شخص بيعرض عليا حبه بصراحه في الاول مكنتش بحبه بس دلوقتي بعشقه ومش قادره ابعد عنه بصراحه حصل بيني وبينه مشاكل بس كنا كل مره بنرجع تاني لبعض خلصنا المعهد كتن معهدفني تجاري سنتين هو مش ناوي انه يكمل جاي من يومين وقالي خلينا اخوات من غير مقدمات قلتله ليه انا بحبك قالي عشان مظلمكيش معيا انا لسه امامي الجيش سنه ونص انا بحبه ومش عارفه اعمل ايه
    بجد محتاجه ردكم بسرعه

ساكن في
    في الاربع ونص
    النوع : ذكر Egypt

مادام هوه قالك انا مش عايز اظلمك معايا يبقي اكيد مش عايزك لانه لو كان بيحبك بجد كان قالك انا ظروفي كذا وانا ماقدرش اسيبك كده يعني انما هوه قالهالك علي طول انا مش عايز اظلمك وده معناه انه خلاص مش عايزك

انا اسف علي الكلام ده لو هايزعلك
    بس ده رأيئ..

ممكن تسيبك من حكايه مبيحبنيش دى وعدم التفكيرعلى هذا النحو اولا انا رائيى انه لما جه الاول والك اننى بحبك الكلمه دى لو من القلب فهى محتاجه جراه ذياده عن الازوم ومعنا كده ان مسالة اعترافو ليكى بالحب كانت اخر مرحله اتخذها بعد تفكير كتير يمكن لما الك انا لسه امامى الجيش حس لو ان الموضوع فى ارتباط شخصى هيكون ضلمك معاه ممكن يكون فضل انو يجبها من عندو احسن ميقول تستنينى الواجب عليكى انك تكلميه ولو ممكن تستنيه اوليله اسنتاك ولو مش ممكن انسيه
    وانا اسف لو الكلام ده يزعلك

ساكن في
    في القاهرة
    النوع : انثيEgypt الفريق المفضل  : الاهلي

هو لو بيحبك كان طلب منك الاستمرار معاه لغاية ما يخلص جيشه او خد اي خطوة رسمية ويخطبك مثلا سنة او اتنين او تلاتة لغاية مايخلص جيشه لكن يستسلم كده بسرعة في حبه ليكى اللي اصلا هو مش حب صادق وحقيقي. و الظاهر انه كان عايز حاجة وخادها خلاص وهى انه كان عايزك تحبيه وحبيتيه فخلاص بقي دوره انتهى لان هو يعنى مكنش يعرف انه هيدخل الجيش الا بعد ماحبك واتعلقتى بيه!!!؟؟؟ومادام مش عايز يظلمك معاه عشان هيخش الجيش طب عرض عليكى حبه ليه من البداية ؟
    سيبيه وهو لو بيحبك هيرجع لك بس اوعي انتى تنتظري رجوعه واوعي تتضيعي اي فرصة حب صادق وارتباط رسمى يتعرض عليكى عشانه اوعي اوعي اوعي...عشان متندميش...
    (اذا اردت شيئا بشدة اترك سراحه فان عاد اليك فهو ملك لك للأبد وان لم يعد فهو لم يكن لك من البداية)
    اتركى سراحه يا سندريلا من غير ماتنتظري عودته
    التعديل الأخير تم بواسطة حبيبة ; 13 - 8 - 2008 الساعة 02:55 PM

ساكن في
    مصر
    النوع : انثيEgypt

مميز

مادام هوه قالك انا مش عايز اظلمك معايا يبقي اكيد مش عايزك لانه لو كان بيحبك بجد كان قالك انا ظروفي كذا وانا ماقدرش اسيبك كده يعني انما هوه قالهالك علي طول انا مش عايز اظلمك وده معناه انه خلاص مش عايزك

انا اسف علي الكلام ده لو هايزعلك
    بس ده رأيئ..
    مساء خاص للغالين معطر بالفل وياسمين نر سله بس للحلوين نقولهم احنا مشتاقين
    البحث على جميع مواضيع العضو rana72000

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع