قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
النتائج 1 إلى 8 من 8

تمام مصراوى للخير هنا واول حالاات المساعدة يله الهمة للخير

السلام عليكم مصراوى للخير الان معاكم وحقيقة يله نساعد الناس يله نكسب حسنات يله نرضى ربنا يله نحصن نفسنا يله للخير واولى حالاات المساعدة معانا الحالة

الحاجة هناء يوسف محمود حسان
    محافظة المنيا
    ابوقرقاص
    شارع الكنيسة القبطية المتفرع من شارع بورسعيد منزل رقم 1
    رقم الهاتف : 0189664669

الحاجة هناء معرضة انها متلاقيش سكن لانها مش قادرة تدفع الايجار الى هو حوالى 150 جنيه ومكسور عليها ايجارات ومحتاجة لمساعدتكم لانها ليها ظروف معينة حقول جزء منها والباقى ممكن تتصلوا وتعرفوه انها كانت نصرانية واسلمت ومحتاجة مساعدتكم وليها بنات ومعاها كل الاثباتات لهواة الاوراق يله يا جماعة ربنا يتقبل طبعا المساعدة عن طريق الحوالة البريدية ربنا يتقبل منكم وامل من اصحاب القلوب الرحيمة مساعدتها

الدال على الخير كفاعله كما قال صلى الله عليه وسلم

جزاك الله خيرا اخى وليد
    علم

على فكرة للان مفيش اى شى وصل للحاجة هناء وهى حتعمل عملية لوالدتها خلال 10 ايام ومعهاش اى شى من التكلفة فيا اعضاء مصراوى ساعدوها ممكن اى شخص فينا يتعرض للموضوع ده والعنوان فوق ويريت منتحججشى ونساعد الست دى قصدتنا يريت متخيبوش ظنها

ساكن في
    دنيا فانية
    النوع : انثيJordan

للرفع
    وممكن تخبر الاعضاء كيف الطريقه لمساعدتها ؟؟

مساعدتها عن طريق ارسال مبالغ المساعدة فى حوالاات بريدية على عنوان السيدة الى فوق ويارب ربنا يجعلنا اهل للمساعدة يا طيف

ساكن في
    الاردن - الكرك
    النوع : ذكر Jordan الفريق المفضل  : الاهلي

انا ادعو الاعضاء لاقامة صندق مالي لمثل هذه الاعمال ولو باقل القليل جنيه مصري او دينار اردني وانا ارشح طيف تكون امينة الصندوق في الاردن وهي تتولى هذه الاعمال ... اكيد طيف موافقه وانا اول المتبرعين ان شاء الله

انا والله اتمنى يا اخى وياريت ونادين بانشاء قسم للاعمال الخيرية ومنتظرين الرد ان شاء الله وربنا يتقبل منك يا اخى

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع