انا هقوم كمان شوية ومش هشوف الحلقة الا بكرة
اكيد محمد الرخم نمنمه قوليلها تنفض للواد دا وتحب احمد
تسلم ايديكي كمليها بقي لحسن انا هموت من الفضول عايزه اعرف ايه اللي حصل والا..............![]()
أيا دمعه مقيده باغلال الكبرياء...افتقدتك ..
ففقدت احساسى بكل الاشياء...يا صديقتــى فى لحظــات الحزن والشقــاء ...اشتقـت اليكـــى ..
اشتقـت الى البكــــاء ...البحث على جميع مواضيع العضو Young DeviL
يلا يا نمنمه بقي ايه التأخير دا![]()
أيا دمعه مقيده باغلال الكبرياء...افتقدتك ..
ففقدت احساسى بكل الاشياء...يا صديقتــى فى لحظــات الحزن والشقــاء ...اشتقـت اليكـــى ..
اشتقـت الى البكــــاء ...البحث على جميع مواضيع العضو Young DeviL
يا نمنمه يلا بقي انا زعلي وحش اتقي شري احسن![]()
أيا دمعه مقيده باغلال الكبرياء...افتقدتك ..
ففقدت احساسى بكل الاشياء...يا صديقتــى فى لحظــات الحزن والشقــاء ...اشتقـت اليكـــى ..
اشتقـت الى البكــــاء ...البحث على جميع مواضيع العضو Young DeviL
حاضر والله بجهزها اهو اصبروا شوية ياحبايبي حالا اهو
الحلقة السابعة :
وضحى قاعدة مخنوقة كده فجأة لقت حد بيرن عليها على الماسنجر بتبص لقت إيميل أحمد زميلها في الشغل ودارت المحادثة دي :
أحمد : ضحى ازيك عاملة ايه
ضحى: الحمد لله تمام وانت عامل ايه
أحمد : الحمد لله كويس تمام المهم انتي
ضحى: اهو مخنوقة والله يااحمد شوية
أحمد : من ايه يابنتي بس فيه ايه
ضحى: لوحدي والله كده .....
-ايه ده الساعة ستة ونص الصبح بسرعة كده امال انت مش نمت ليه لحد دلوقت![]()
أحمد : فضلت قاعد في الشغل مرضتش أروح
ضحى : طب أحمد ممكن أقلك حاجة ؟؟
أحمد : طبعا ياضحى اتفضلي
ضحى : انا مخنوقة وعاوزة انزل من البيت دلوقت حالا ينفع تقابلني دلوقت في محطة مصر![]()
أحمد : بجددددددددددطبعا انا جي دلوقت حالا يلا قومي البسي وأول ما تجهزي قوليلي عشان اركب انا
ضحى: ماشي يااحمد انا متشكرة اوي انك وافقت
أحمد : انتي عبيطة ولا ايه دنا مبسوط واللهاني هقابلك دلوقت
ضحى: ماشي انا رايحة ألبس
وجهزت ضحى نفسها بسرعة وقالت لأحمد عشان يروح يركب هو كمان
واتقابلوا فعلا و....
ضحى : ازيك يااحمد عامل ايه
أحمد : انا كويس الحمد لله مدام شفتك النهاردة كده على الصبح![]()
ضحى: الله يخليك يااحمد
أحمد : هو احنا هنروح على فين ...تيجي نروح نقعد في أي كافيتيريا
ضحى: لا احنا هنروح على شارع جرين
أحمد : ايه؟؟؟؟!!!وهنروح الشارع ده ليه
![]()
ضحى : عشان نسأل عن محمد هناك هو قايلي اسمه بالكامل وكمان قايلي ان الشارع كله يعرفهم
أحمد :.........................ماشي ياضحى زي ما تحبي
![]()
-هو انتي لسة برضه بتفكري في الموضوع ده يابنتي ده ندل متفكريش فيه![]()
-ضحى: اصله كلمني مرة وانا مخطوبة وانا سألته سؤال قلتله انت عيطت عشاني يامحمد ؟؟ قلي طبعا ياضحى انتي متعرفيش انا بحبك اد ايه وشخصية محمد انا عارفاها كويس من النوع اللي ميعترفش بسهولة لحد انه ضعيف وبعدين انا هنته كتير اوي وهو اتحمل مني كل ده .
أحمد : ياضحى فوقي بقا كفاية كده اوي لكن عشان متزعليش ومتروحيش لوحدك تسألي انا هاجي معاكي![]()
ضحى: متشكرة ليك اوي يااحمد![]()
وراح أحمد هو وضحى يسألوا عن محمد فعلا في الشارع اللي قلها انه ساكن فيه وطبعا أحمد كان ماشي مصدوم جدا جدا مش قادر يستوعب اللي حاصل بعد ما كان فرحان جدا جدا لطلب ضحى ده رجع اتصدم اوي وماشي وهو مجروح جدا ومش قادر طبعا يقلها حاجة لأن مفيش حاجة تتقال![]()
وبعد ما لفوا الشارع كله ملقوش أي حد ساكن في الشارع ده بالاسم ده نهائي![]()
ورجعت ضحى المرة دي وهي مصدومة أكتر من الأول لكنها المرة دي خدت قرار نهائي بأنها تنساه وشكرت لأحمد وقفته جمبها وفي أخر يوم في شهر رمضان بليل في ليلة العيد بالتحديد أحمد كان رن على ضحى مرة كده الصبح وهي بتقلب في تليفونها لقيته رن عليه فردلته الرنة بليل الساعة اتنين مفيش خمس دقايق ولقيت اتصال من رقم التليفون بتاع بيت أحمد وكانت المكالمة دي
أحمد : أيوة ياضحى ازيك عاملة ايه يابنتي انا مكنتش مصدق ان ده رقمك اللي بيرن عليا![]()
ضحى: ليه يعني وفيها ايه هو انا صحيتك من النوم![]()
أحمد : لالالالالالالالالالالا ابدا انا كنت لسة قاعد كده بفكر انام بس أصلك عمرك ما رنيتي عليا ولا مرة فانا استغربت لما لقيتك بترني بس انا فرحان اوي والله انك فكراني
ضحى: انا مخنوقة أوي يااحمد على عمال يزن عليا عشان نرجع واهلي مش راضيين يسبوني في حالي انا اتخنقت من كتر الزن وخايفة اضعف تاني وحاسة ان ضميري بيعذبني![]()
أحمد : لالالالالا ياماما وانتي ايه اللي يخليكي ترجعي لحد انتي مش حاباه خليكي على موقفك مدام مش مستريحة يبقا بلاش ترجعي طبعااا![]()
ضحى: بجددددددددددد طب ربنا يخليك يارب متتصورش كلامك ده ريحني أد ايه بجد متشكرة اوي
أحمد : أه يابنتي هتعذبي نفسك ليه بس انتي أمورة وحلوة وطيبة أوي اوي وألف من يتمناكي بس انتي انسي اللي فات كله وافتحي صفحة جديدة في حياتك وان شاء الله خير
ضحى: انا متشكرة ليك اوي يااحمد وكل سنة وانت طيب يلا روح نام بقا
أحمد : وانتي طيبة ياضحى وتصبحي على خير
ضحى : وانت من أهله سلام
وأحمد بعد التليفون ده مكانش مصدق نفسه ان ضحى رنت عليه دي عمرها ماعملتها وكمان اهي بتستشيره في موضوع مضايقها ....أحمد بينه وبين نفسه : آآآه ياضحى لو تعرفي أنا اد ايه بحبك طب اعمل ايه عشان تحسي بيا اقلك خايف تقوليلي لا ..........
وأول يوم العيد بليل أهل ضحى خرجوا وهي كانت نايمة وقامت فتحت الكمبيوتر ولقيت أحمد على النت اتكلموا شوية وفي وسط الكلام كده ضحى قالت لأحمد انا جعانة اوي يااحمد![]()
أحمد : بجد جعانة طب بصي انا هقفل دلوقت وهكلمك كمان شوية ماشي
ضحى: هههههههههه طب ماشي انا بقلك جعانة تقولي هقفل ماشي انا موجودة اهو![]()
أحمد : طب سلام دلوقت
-مفيش نص ساعة بالظبط وضحى لقيت أحمد بيرنلها على الموبايل وطول أوي ففتحت عليه قالتله أيوة يااحمد انت رحت فين قالها
أحمد : قالها ضحى ممكن تنزليلي السبت بتاعكوا ...
ضحى: ايه ليه انت فين
أحمد : أنا تحت بيتكو يلا بسرعة نزلي السبت
ضحى: طيب حاضر سلام
ونزلت ضحى السبت ولقيت احمد حطلها كيس كبير كده هي مش عارفة فيه ايه ولما فتحته لقيت أحمد جابلها أكل كتير اوي ساندويتشات ياما
فورا اتصلت بيه على الموبايل وقالتله
ضحى: أحمد انت مجنون بجدايه اللي انت عملته ده
أحمد : ما اعمل ايه ما انتي قولتي جعانة قلت أجبلك أكل حرام انتي قاعدة لوحدك واكيد مفيش أكل يلا كلي بالهنا والشفاء
ضحى: تقوم تسيب شغلك وتقفل السيبر وتيجي لحد هنا عشان تجبلي أكل والله انت مجنون بس متشكرة اوي يااحمد بجد مش عارفة أقولك ايه
أحمد : تقوليلي انك كلتي بالهنا والشفا
ضحى: ........ربنا يخليك طب لما توصل السيبر ابقا كلمني على النت
أحمد : اوك سلام
واستغربت ضحى من الموقف اللي عمله أحمد معاها ده ومبقتش فاهمة أي حاجة بس ضحى عمرها ما فكرت ولا جه في بالها حتى بعد الموقف ده ان احمد بيحبها دايما كانت بتقول لنفسها أحمد انسان جميل أوي وأمور والف بنت تتمناه وفي نفس الوقت عمره ما هيفكر فيا لأنه عارف حكايتي كلها استحالة يفكر فيا بجد![]()
و.............نكمل الحلقة الجاية بقا
ها ياحبيبة انتي وشيطونة مبسوطين اديني حطيت الحلقة اهوياترى قريتوها بقا ولا لسة طمنوني ايه الاخبار ؟؟؟
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)