قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
النتائج 1 إلى 2 من 2
    ساكن في
    المنصورة
    مقالات المدونة
    1
    النوع : انثيEgypt الفريق المفضل  : الاهلي

افتراضي عارف عملت اية فيا

عارف عملت اية فيا

عارف انا حبيتك قد اية وحلمت بوجودك في حياتى قد اية كنت انت الهوا والماية بنسبة ليا كنت حياتى الي فاتت والي جاية والي مش هسمح لوجودى مرة تانية لو مش معاك عارف كنت بعمل ايةعشانك لما اشوف حد احسن منك معجب بيا كنت بقول انك عندى احسن من اى حد وكنت اضحك اوى علي اى حد يعجب بيا لانة ميعرفش انى بحب احسن واحد في الدنيا عارف لما صحابي كانوا بيلمونى علي حببي ليك كنت بعمل اية كنت بخسرهم عشان بس اكلموا عليك عارف انت كنت اية ليا كنت اغلي من نور عنيا كنت حبيبي وروحى والي ماليش بعدة حد في الدنيا ديا عارف لما كنت بصالى كنتش بدعى لحد غير ليك وانى اكون في يوم بس ليك عارف لما اقوم من نومى عشان افكر فيك كنت بحبك اكتر من نفسي كنت عايزاك انت وبس ضحيت بكل الي حواليا عشانك انت وخسرت كتير اوى بس عشان ترضي
    بس عارف انت عملت اية فيا
    قتلتنى ايوة يوم مسبتنى ودومع عنيا سبتها ورميت قلبي وسط الشوق والاهات مات من كتر العذاب حبيتك اكتر من نفسي وبايدك موت عارف انت عملت فيا اية دمرت حياتى ومشيت وبقسوة قلبك ضيعت اكتر انسانة حبتك عارف لما كنت بقولك انى بحخبك دى كانت بنبة ليا بقولك اية بقولك انى مش هقدر اعيش من غيرك انك لو سبتنى تبقي قتلتنى وعارف انت بقي لما كنت بتقولى بحبك كانت بنسبة ليك اية انا هسيبك وعمرى مهكون في يوم ليكى وعارف انى مبسوطة لانك مبسوط ايوة منتى جرحت قلبي وكنت سعيد وجرح قلبي فرحنى عشان بس فرحك
    عرفت انت عملت فيا اية
    حلفتك بربي متجرحنى وجرحتنى وكانك جاى عشان تزلنى
    بعد الحب ممات وبعد مبقي الي فات زكريات فاضل اية علشان نعيش فاضل لنا اية غير دموع

البحث على جميع مواضيع العضو دموع الاقمر

ازيك يا يارا يارب تكونى بخير واكيد كلنا بنمر بتجارب صعبه ومهما كانت قسوه التجربه اكيد الحياه هتستمر واكيد هنقابل اللى يعوضنا ويسعدنا واكيد لازم نتعلم من التجربه دى ويارب ربنا يجعل ايامك اللى جايه كلها فرح ف فرح وسعاده ف سعاده ورمضان كريم وكل سنه وانتى طيبه ربى يسعد ايامك ويهنى قلبك ويريح بالك ويحققلك كل اللى تتمنيه وتحلمى بيه ياااااااااااارب
    ومما زادنى فخراً و تيهاً *** وكدت بأخمصى أطأ الثريا
    دخولى تحت قولك يا عبادى ** و أن صيرت أحمداً لى نبياً

البحث على جميع مواضيع العضو ابو تريكه

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)