هي الحلقة مش عجبتكم
الحلقة الخامسة
أحمد : انتي ايه اللي نيمك كده من غير بطانية وفي الصالون والجو ساقعة كده مدام مش عايزة تنامي جوا ما في اوضة تانية تنامي فيها وتستغطي يلا ادخلي البسي عشان اوديكي للدكتور
ضحى: لا مش عاوزة اروح للدكتور روح انت شغلك انا دوايا انت عارفه كويس
أحمد : ضحى انتهينا امبارح من الموضوع ده ياريت تسبيني لما اروق لوحدي الحكاية قدامها وقت عشان اقدر انساها
ضحى: هو انا عملت ايه لده كله اللي حصل قولتهولك اعمل ايه تاني ارجوك سامحني بقا وكفاية كده
أحمد : بصي انتي متعرفيش باللي عملتيه ده هزتيني ازاي من جوايا وجرحتيني اد ايهفصعب اني بكلمة انسا كل ده... اه انا بحبك فوق ما تتخيلي بس في حاجات مينفعش تتعدى بسهولة لازم هتاخد وقت
ضحى: وقت ايه يااحمد احنا عمرنا ما ز علنا من بعض اكتر من ساعتين تلاتة انت عاوز تفضل مخاصمني كده كتير
أحمد : ضحى اقفلي الكلام في ا لموضوع ده بقا وكفاية كده يلا عشان اوديكي للدكتور
ضحى: مش رايحة للدكتور انا كويسة اتفضل انت روح على شغلك و ملكش دعوة بيا هبقا كويسة ان شاء الله ومتشكرة اوي لاهتمامك
أحمد : بطلي كلامك ده واسمعي الكلام
ضحى: بجد انا مش عاوزة اروح للدكتور انا هعمل كوباية ليمون واخد برشام للبرد وهبقا كويسة ان شاء الله يلا انت روح على شغلك ومتشغلش بالك
- ونزل احمد راح شغله وهو قلقان على ضحى اوي الرغم من كل الزعل اللي جواه لكن هيعمل ايه هي حتة من قلبه بس ياريت هي تفهم كده
- احمد بيحاول كل شوية يمسك الموبايل عشان يكلم ضحى ونفسه مش مطاوعاه وفي الاخر قرر انه يكلمها
ضحى بصوت مبحوح وتعبان : الو ايوة يااحمد
أحمد : ايه ياضحى عاملة ايه دلوقت
ضحى: الحمد لله
أحمد : صوتك بيقول غير كده
ضحى: متقلقش انا كويسة متشغلش بالك انت
أحمد : طب ياضحى انا شوية وجاي
ضحى: لا متجيش كمل يومك في شغلك وانا هبقا كويسة متقلقش
احمد : طيب ياضحي سلام دلوقت
- وعدى احمد على الدكتورة اللي في العيادة القريبة منهم وطلب منها تيجي تكشف على مراته لأنها تعبانة جدا وكشفت الدكتورة على ضحى وقالت لأحمد
هي واخدة نزلة برد جامدة وانا كتبتلها على شوية أدوية وكمان شوية فيتامينات لازم تاخدهم النهاردة ضروري وفي مواعيدهم
أحمد : طب الفيتامينات ليه يادكتورة فيه ايه هي جسمها ضعيف ولا حاجة ومحتاج مقويات
الدكتورة : لا مش ضعيف بس هي محتاجاهم دلوقت جدا عشان الحمل![]()
أحمد : حمل؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! هي ضحى حااااااااامل
الدكتورة : ايه ده انت متعرفشاه حامل في الشهر التاني ده اللي باينلي...
أحمد : انتي بتتكلمي جد بالله عليكي ضحى حامل
الدكتورة : والله كل الدلائل بتؤكد ده ولزيادة التأكيد خدها وروح بكرة ان شاء الله واعملها تحليل حمل واتأكد بنفسك بس اهم حاجة الدوا في مواعيده عشان غلط على الحمل انها تاخد دور برد زي ده وخصوصا في اوله
أحمد : ربنا يكرمك يادكتورة انا متشكر اوي اوي
- ودخل احمد اوضة ضحى بسررررررعة جدا وهو فرحان اوي ومش مصدق نفسه ونسي كل حاجة تانية ومبيفكرش غير في ضحى والخبر الحلو ده
ضحى: خير يااحمد فيه ايه انت بتزعق كده ليه مع الدكتورة وصوتك عالي![]()
أحمد : هو انت مكنتيش تعرفي انك حامل
ضحى: ايييييييييه انا حامل..؟؟؟؟!!!!! بجد بجد يااحمد انا حامل يعني انا في بطني نونو دلوقت
وهبقا ماما
يعني في جوايا حتة منك دلوقت
اخص عليك يااحمد كده تزعلني وانا حامل
واترمت ضحى في حضن أحمد واتأسفتله كتير وطلبت منه يسامحها بقا ( ما صدقت )
واحمد : يابنتي انا مسامحك اصلا بس كنت بتقل عليكي شوية وخلاص بقاانا مش قلتلك اقفلي على الموضو ع ده عشان بيعصبني
ضحى: ياسلااااااام ياغلسسس بتتقل عليا ها شفت اديني خدت دور برد وده غلط على بنتك اللي جاية دي
أحمد : بنتي......امممممممم انتي خليتيها بنت من دلوقت ماشي ياستي المهم تبقا زي القمر شبهك كده
.....بس الدكتورة قالتلي نروح بكرة نعمل تحليل عشان نتأكد
ضحى: ماشي نروح ان شاء الله بكرة
ونكمل إن شاء الله الحلقة الجاية
ومستنية رأيكم في الحلقة دي
هي الحلقة مش عجبتكم
الحلقه بتجنن يا نمنمة ورووووووووعه وكل ما فيها عم تحلى اكتر
بس يمكن الاعضاء بيدخلو بيقرأوا وبيكسلو يتركوا ردود
تسلم الايادي واستمري متابعينك
التعديل الأخير تم بواسطة طيف عابر ; 16 - 11 - 2008 الساعة 10:45 PM
الحلقة السادسة
ضحى واحمد راحوا على معمل التحاليل
ضحى: انا خايفة اوي يااحمد
أحمد : خايفة من ايه ؟ من انك مش تطلعي حامل يعني ولا يهمك ياحبيبتي ايه المشكلة ربنا يدينا قريب ان شاء الله المهم انك بخير وبس
ضحى: لا مش اني مطلعش حامل
أحمد : امال خايفة من ايه بقا ؟؟؟!!!
ضحى: اقلك ومتضحكش عليا
أحمد : قولي مش هضحك
ضحى: خايفة من الإبرةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة ةةةةةةةة
أحمد :ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه
هههههههههههههه اه منك انتي بقا
خايفة من الإبرة ليه دي زي شكة الدبوس بالظبط مش تخافي هبقا جمبك وهوصي الدكتورة عليكي
ضحى: انا مش قلتلك متضحكش..........طب انا مش عاوزة اخد ابره بقا مينفعش نعرف من غير ابره
أحمد : لا ياحبيبتي مينفعش لازم ياخدوا منك عينة دم عشان يحللولها امال هيعرفوا منين معلش شكة وهتعدي
ضحى: اهيء اهيء انا خاااااااااايفة
- م/ ضحى اتفضلى
ضحى : احمدددددددددد تعالى معايا ونبي
- لا يااستاذ معلش حضرتك تستنا هنا دي ثواني وهتطلع
أحمد : معلش طب خلي بالك منها وياريت تاخدي العينة براحة
- اوك متقلقش ...يلا يامدام
ضحى عمالة تضربفي دراع احمد وتقله :ياغلسسس انت السبب انت اللي خلتني اخدت الحقنة دي ااهي عمالة تو جعني جامد وورمت اهيء اهيء
أحمد : معلش ياحبيبتي استحملي شوية حقك عليا والله مش بايدي لو كان بايدي مكنتش خليتك تاخدي حقنة
مدام ضحى اتفضلي نتيجتك مبروك
ضحى: بجدددددددد انا حامل بجددددد يااحمد........الله يبارك فيكي متشكرة اوي
أحمد : مبروك ياحبيبتي ياام أنس
ضحى: لالالا أنس المرة الجاية المرة دي أم شهد ان شاء الله
أحمد : مش هتفرق ياحبيبتي كل اللي يجيبه ربنا كويس المهم اني هيكون ليا ابن او بنت منك ياروحي
ضحى: انا فرحانة اوي يااحمد ومش قادرة اصدق انا هبقا ماما........بقلك ايه يلا بينا نطيييير على ماما عاوزة اقولها وافرحها هي وبابا
أحمد : ماشي يلا بينا
ضحى: احمد انا عاوزة اسألك سؤال
أحمد : خير ياحبيبتي اسألي
ضحى : انت لسة بتحبني ؟؟؟
أحمد : انتي عبيطة مش كده ؟؟؟!!! انتي ازاي بتسألي سؤال زي ده بعد كل ده
ضحى: انا خايفة يااحمد ...خايفة يكون حبك ليا قل بعد ا للي حصل او متكونش بتحبني انا دلوقت انت بتحب الست اللي هتبقا ام ابنك او بنتك وبس
أحمد : ...............ونكمل الحلقة الجاية
وينكـــــــــممعرفتش رأيكم
منتظرة آرائكم
الف الف مبروك ينهار ابيض ده شبه مفاجأة بتعه
تسلم دياتك نمنمة
كتير حلوة الحلقه
معك![]()
الحلقة السابعة
أحمد : بصي ياضحي مش معني اني قلتلك اني اتهزيت من اللي حصل ده يبقا معناه ان حبي ليكيقل انا صر احة شكيت في حبك انتي ليا
حسيت اني مش واخد كل تفكيرك وقلبك وعقلك وخفت يكون اثار الحكاية القديمة لسة موجودة
وعشان كده اتضايقت اوي منك كنت خايف متكونيش بتحبيني اد ما بحبك
ضحى: اخص عليك يااحمد ايه الكلام العبيط ده........ودلوقتي
عرفت انا بحبك اد ايه
أحمد : طبعا ياضحى يابنتي انا قلتلك انا عارف بس بتقل........وعايزك تعرفي حاجة تانية
.......ان ياضحى اللي بيربطنا مش الولد أو البنت اللي جايين حتى لو مكنتيش بتخلفي خالص عمر ما الحاجة دي كانت هتأثر عليا مهما حصل ياضحي انا بحبك انتي لنفسك مش عشان خلفة ولا عيال انا اتجوزتك عشان بحبك خلفتي بقا مخلفتيش مش هتفرق عندي
... بس طبعا هكون فرحان جدا ومبسوط جدا لما يكون عندي ابن او بنت منك دي حاجة مفيهاش كلام يعني البنت أو الابن ا للي جايين بيزودوا سعادتنا وبيكملوا فرحتنا ببعض مش هما اساس السعادة ياحبيبتي فهمتيني
؟؟؟!!
ضحى: ايه الكلام الكبير ده ياحمادة انا فهمت من كل ده انك بتحبني........مش كده
![]()
أحمد : ضحى امشي قدامي ياحبيبتي بدل ما هيجرالي حاجة بسببك
ضحى: ايه يااحمد انا بهزر معاك ههههههههه بحب انرفزك ..........
- ورن موبايل أحمد وقال ألو
- ايه يااحمد ازيك عامل ايه مش عارفني
- لا مش واخد بالي والله مين حضرتك
- انا سلمى يااحمد مش فاكرني ولا ايه
- سلمى ؟؟؟؟ ايه ياسلمي ازيك
- الحمد لله انت عامل ايه
- انا الحمد لله تمام انا اتجوزت على فكرة عقبالك
- اااه الف مبروك طب انا قولت اطمن عليك اسيبك دلوقت سلام
- سلام
- ضحى بصت لاحمد بصة غضببببببببببببببببببببولولا انهم في المواصلات كان زمانها انفجررررررررررت من كتر الغيظ
أحمد : ...............ونكمل الحلقة الجاية
بس انا عاوزة رأيكو بقا هو أحمد غلطان كده
التعديل الأخير تم بواسطة نمنمة المسلمة ; 22 - 11 - 2008 الساعة 10:46 AM
الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)