قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: ilove you

1. كووول ilove you

بسم الله الرحمن الرحيم انا باذن الله هعمل قصة رومانسيه وكوميديه وان شاء الله تعجبكوا .

2. افتراضي

الابطال:- جينا:بنوته جميله عايشه في مصر 18سنه شعرها اصفر عيونها زرقاء ووشها ابيض زي الملاك الماشي عالارض . سيف:شاب مكافح نفسه يبقي دكتور كبير هو معيد في كلية طب وابن خالة جينا 22 سنه مش بيطيق جينا . محمد:والد جينا دايما بيسافر هيا ومامتها مياده . مها:والدة سيف بتموت في جينا ونفسها سيف يتجوز جينا . كرمه:اخت سيف 21 سنه مخطوبه لواحد محترم وبتحبه اوي . رامي:صاحب سيف الروح بالروح وخطيب كرمه وبيموت فيها . فريده:صاحبة جينا الانتيم وبتحبها جدا . الحلقه الاولي هتزل ناو

3. افتراضي

الابطال:- جينا:بنوته جميله عايشه في مصر 18سنه شعرها اصفر عيونها زرقاء ووشها ابيض زي الملاك الماشي عالارض . سيف:شاب مكافح نفسه يبقي دكتور كبير هو معيد في كلية طب وابن خالة جينا 22 سنه مش بيطيق جينا . محمد:والد جينا دايما بيسافر هيا ومامتها مياده . مها:والدة سيف بتموت في جينا ونفسها سيف يتجوز جينا . كرمه:اخت سيف 21 سنه مخطوبه لواحد محترم وبتحبه اوي . رامي:صاحب سيف الروح بالروح وخطيب كرمه وبيموت فيها . فريده:صاحبة جينا الانتيم وبتحبها جدا . الحلقه الاولي هتزل ناو

4. افتراضي

الحلقه الاولي :- تتسلل اشعة الشمي الذهبيه الي غرقه في قصر فاخر وليس له مثيل ويوجد بهذه الغرفه فتاة في ال18 من عمرها نائمه كالملاك ومن هنا تبدا قصة (ilove you)وفجاه وجينا نايمه يتفتح الباب وتدخل منه مياده والدة جيناتقول:جينا حببتي صباح الخير اصحي يلا . جينا:اوكي مامي . مياده:تعالي يا جوجو عشان عايزينك تحت في موضوع مهم . جيناقلقت:في ايه يا ماما . مياده:مفيش تعالي بس . قامت جينا وهما كانوا في ال week _endونزلت لمامتها وباباها تحت قاعدين قلقت اكتر :خير يا دادي خير يا مامي . مياده:احنا يا حببتي بنسافر كتير اوي وانتي كبرتي ومعدش ينفع نسيبك لوحدك . جينا:لا يا مامي انا كبيره واعرف اد بالي من نفسي وفي بادي جاردز كتير تخافوا عليا من ايه . محمد:احناخدنا قرار انتي هتتجوزي ابن خالتك سيف اول لما تخلصي السنه دي. جينا:ايييييييييه اتجوز وكمان سيف انتوا اكيد بتهزروا صح . مياده :وهيا دي فيها هزار . جينا:مستحيل ان اتجوز . محمد:احنا خدنا قرار خلاص . جينا طلعت جري علي اوضتها وقعدت تعييط وقطع صوت عيطها تلفونها بيرن برقم غريب مردتش اتصل تاني قامت ردت . نروح لسيف بقي كان نايم شبه الملايكه صحي علي صوت المنبه المزعج وهوا بيقول:الله يخربيتك عايز انام .وتدخل ام سيف وهيا بتقولكايه يا سيف انتا اتجننت ولا ايه تعالا يا حبيبي عشان موضوع مهم . نزل سيف تحت وعرف انهم عايزين يجوزوا جينا طلع يجري من البيت وراح عند البحر وبيقول(يا رب انا مبحبهاش ليه هتبقي شريكة حياتي وليه متبقاش مروه هيا شريكتي دي مروه انا بموت فيها )وقطع سرحانه صوت رنة موبايله .وبكده تخلص الحلقه .

5. افتراضي

الحلقه التانيه:- بعد لما رن موبايل سيف لقي كرمه هي اللي بتكلمه :الو كرمه:الو الحق يا سيف بابا في المستشفي . سيف:ايه مستشفي ايه .واخد سيف اسم المستشفي وراح لقي كلهم واقفين . والدكتور طلع :الحاله عندها انهيار عصبي حاد ولازم تعمل وا كل اللي يريحوا . سيف راح لجينا :جينا ممكن نكلم بره شويه . جينا:اوك . وراحوا دخلوا مطعم وقعدوا . سيف :هما اهلك فاتحوكي في موضوع جوازنا . جينا:اه وانت . سيف:اه جينا نا بحب واحده تانيه وايه رائيك نمثل اودامهم اكننا متجوزين حقيقي وكل ده ونحاول نعمل مشاكل بنا عشان نطل وانا اتجوز اللي بحبها. جينا:بص هو انا ممكن افكر بس انا اكيد مش هخلص من كلام الناس فاوك ماشي احنا هنعمل ايه دلوقت . معلش الحلقه صغير

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)