قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 20

تمام انا ونجوم وهواك مع مدرسة الحب (مشاكل عاطفية)

اللى عنده اى مشكلة عاطفية ونفسه تتحل او يلاقيلها حل او حلها انها تنتهي بس مش قادر يقتنع بكدة او تعبان يخش يكتب ايه حكايته ويقولنا واحنا نحلهاله وان شاء الله هنكون فرقة من المشرفين نختص بحل المشاكل مع بعض ونحط افضل حل مناسب
    التعديل الأخير تم بواسطة همسة حزن ; 8 - 12 - 2007 الساعة 02:40 PM

انت الحب اللى اتمنيته والى عرفت الدنيا معاه حلم حياتي اللى اتمنيته واللى معشتش قبله حياه

البحث على جميع مواضيع العضو همسة حزن

2. افتراضي

مشكلتي اني حبيت شخص ومش عارفه اعمل ايه علشان هو ميعرفش وانا بحبه جدا وعايزاه يعرف اعمل ايه

3. افتراضي

جرى لي نفس الحكاية دي بكيت كتييير و انفصلت عنه حتى اصبح مدمنا على السيجارة و طلب مني الرجوع مرات عديدة و قلي عملت كل ده لانك ما تكلمينيش كتييير و ما تهتميش بيا.........الا ان رجعتلو بعد وعد منو انو حيتبدل و صار ده لكني في الايام الفائتة اكتشفت انو يكلم واحده في التليفون..سالتو فقالي انها صديقة فقط مع العلم هناك فتاة بتحبو كتيير افيدوني اعمل ايه تجاه الفتاة ديه و تجاهو ففي الجزائر هده القصص منتشرة كثيرا مع العلم ان الناس كلهم يقولولي انو بيحبني كتير ايميلي هو

انا حيت واحده جدا مع ذلك هيا كمان حبيتنى وانا فهمت ده من طريقتها معايا من عنيها الى لما بشوفها مش عارف ايه الى بيحصلى مقدرش انطق بكلمه لما اشوفها ومع ذلك انا بحضركلام لما اشوفها ااولها الى جويها وجت الفرصه والجرءه بس لما كلامتها والموضوع كان فيه ارتباط شخصى رفضت مع ذلك انا لما اعترفتلها بكل الى جويا منهيتش الموضوع واءلت افكر وده من حقها وبعدين اتفاجئ انها رفضت بس انا حاس الى فى ضغط عائلى وانا مقدرش انسها لو مهما حصلى اعمل ايه اميلى ده منتظر رد منكم يا جماعا [email protected]

ساكن في
    Alexandria, Egypt, Egypt
    النوع : ذكر Egypt

بس يا اخ سندرلا انا حقولك حاجه واحده بس صدقنى لو فى حب من الطرفين الطرفين حيعملوا المستحيل عشان يرتبطوا ببعض لو الحب من طرف واحد صدقنى مهما يعمل الشخص مش حيلاقى غير الابتعاد صدقنى لو انت شايف انها مش بتحبك انسها عشان ما تضحكش على نفسك ودى نصيحه وانا مستنى بقيت الكلام منك يا مان
    E L K H W A G A

{ V . I . P }
    ليه كل حاجه حلوه عمرها قصير ليه كل شى فى عيونا دايما بيتغير
    البحث على جميع مواضيع العضو ELKHWAGA

ساكن في
    Alexandria, Egypt, Egypt

makour بصى انا حقولك على حاجه الشاب مننا مش بيملى عينه غير التراب صدقينى ولو هو بيحبك فعلا حيلف اللفه وحيرجع ليكى انتى واكيد فى شباب كتير بتحب تلعب بديلها وده العادى بس حاولى تشوفى ايه الى نقصك من نحيته واعمليه ما عدا حاجه واحده ودى نصيحتى خلى بالك على نفسك لو طلب منك اى حاجه حرام لو انت بصى بتموتى عليه اوعى تديهالوه الا فى الحلال وربنا يحفظك وشوفى ايه زياده فى البنت الى هو بيكلمها و لو حلال اعمليه لو حرام طبعا تنسى هذا الشاب شكرا ليكى يا اخت وربنا يحفظك
    E L K H W A G A

{ V . I . P }

ساكن في
    Alexandria, Egypt, Egypt

بصى يا استاذه salsa انا حقولك على حاجه حاولى تعبرى له عن حبك بس بطريقه محترمه ومن غير هو ما ياخد باله انك حتموتى عليه لان لو شك فى هذا انك بتموتى عليه حيلعب بيكى لعب مش حلو وحاولى انك تظهرى نفسك امامه وخليه هوا الى يجى ويعبرلك احس بكتير صدقينى عشان انتى شى غالى جدا جدا جدا وربنا معاكى يا اختى
    E L K H W A G A

{ V . I . P }

ساكن في
    فى قلب اللى بيحبونى

ياريت محدش منكم ينجرف وراء مشاعره لان ممكن ميكنش حب ويكون اعجاب مثلا ياريت تتأكدو من مشاعركم واحاسيسكم الاول

يومآ ما سيأتى موعد الرحيل

البحث على جميع مواضيع العضو خاطر

ساكن في
    Alexandria, Egypt, Egypt

صح والله يا خاطر فعلا عندك حق لان اكتر الشباب والبنات لما بيعرضوا اى مشكله بيبقوا معجبين فقط وليس حب
    E L K H W A G A

{ V . I . P }

10. افتراضي

انا فعلا فكرت فى الكلام الى انتا اولته يامان وفعلا ده الصح وذى مانتا اولت لازم نتاكد ونعرف اذا كان مجرد اعجاب او حب صادق وشكرا على المساعده وعلى ردك عليا

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)