قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
صفحة 1 من 16 1234511 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 151

الموضوع: ادخل و فضفض

ساكن في
    فى بيت التأليف
    النوع : ذكر Egypt

افتراضي ادخل و فضفض

مع السلامه عليكم

اكيد كل واحد فينا عنده مشكله عاطفيه مبهدله حياته اخر بهدله و منهم انا

انا بحب من طرف واحد بس متعذب والله و مش عارف ساسى من راسى و ساعات بركب نفسى و بقول اسيبنى منها بس للاسف بحبها

و فى التوبيك ده اى واحد عنده مشكله عاطفيه هيحطها و نناقشها مع بعض

و انا هبتدى انا عندى مشكله انى بحب من طرف واحد و مش عارف اعمل حد يرد عليا بسرعه بدل ما هكسر الكمبروتر اللى قادمى ده

ساكن في
    في ارض ربنا الواسعه
    النوع : انثيEgypt

طيب ماتروح تقولها يامحمود انك بتحبها بدل ما تعلق نفسك اكتر واكتر

ده انا ياما زمان دوقت الاحزان وتقولى ده قدرك ونصيبك

دلوقتى عرفت ازاى تشتاق وتقولى تعبت من الاشواق

كان فين الحب ده كله زمان هتقول يا حب هقول يا فراق
    البحث على جميع مواضيع العضو القطه الرومانسيه

ساكن في
    فى بيت التأليف

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القطه الرومانسيه
    طيب ماتروح تقولها يامحمود انك بتحبها بدل ما تعلق نفسك اكتر واكتر
    انا فعلا فكرت كتير انى اصارحها بس مشكلتى انى خجول قوليلى يا ريهام اعمل ايه عشان خاطر طيف طيب

ساكن في
    في ارض ربنا الواسعه

واللهي بجد ياهلال انا مش بهزر معاك عمر ما الحب فيه خجل اصل بص هاقولك على حاجه انت دلوقتي خجلك ده هايمنعك من انك توصلها حبك ليه وغير كده مش عارف اذا كانت هيا مرتبطه ولا لأ ولو كانت مرتبطه ف ده هايبقى صدمه ليك انت ومش تعلق نفسك بيها اكتر من كده المفروض من بداية المشوار تفهمها واذا مش قادر خالص ابعتلها جواب وقولها او جيب رقمها وابعتلها مسج المهم اي طريقه
    بس الخجل ده هايعيشك في عذاب اكتر واكتر الحق نفسك من اول الطريق
    بس انا من وجهة نظري لازم علشان تتاكد انك فعلا بجد بتحبها لالالالالالالالالالالالاز م تروح تصارحها بحبك الصادق ده ليها علشان تتاكد انك صريح معاها من اول الطريق ان شاء الله واعمل اللي بقولك عليه ومش نفكر انك تقول لحد يوصلكوا لبعض لان انا بنت وعارفه بكده يعني لو حد جالي مرسال بجد انا اه ممكن اكلمه وكل حاجه بس مش هايبقى بقيمة لو انه هوا اللي جيه وصارحني وانه واثق في نفسه

ساكن في
    فى بيت التأليف

واللهي بجد ياهلال انا مش بهزر معاك عمر ما الحب فيه خجل اصل بص هاقولك على حاجه انت دلوقتي خجلك ده هايمنعك من انك توصلها حبك ليه وغير كده مش عارف اذا كانت هيا مرتبطه ولا لأ ولو كانت مرتبطه ف ده هايبقى صدمه ليك انت ومش تعلق نفسك بيها اكتر من كده المفروض من بداية المشوار تفهمها واذا مش قادر خالص ابعتلها جواب وقولها او جيب رقمها وابعتلها مسج المهم اي طريقه
    بس الخجل ده هايعيشك في عذاب اكتر واكتر الحق نفسك من اول الطريق
    بس انا من وجهة نظري لازم علشان تتاكد انك فعلا بجد بتحبها لالالالالالالالالالالالاز م تروح تصارحها بحبك الصادق ده ليها علشان تتاكد انك صريح معاها من اول الطريق ان شاء الله واعمل اللي بقولك عليه ومش نفكر انك تقول لحد يوصلكوا لبعض لان انا بنت وعارفه بكده يعني لو حد جالي مرسال بجد انا اه ممكن اكلمه وكل حاجه بس مش هايبقى بقيمة لو انه هوا اللي جيه وصارحني وانه واثق في نفسه
    زى ما قولتى يا ريهام انتى بنت
    اكيد تتوقعى لو هى مش بتحبنى و هى بنت عمى هيكون رد فعلها ايه اكيد هخسرها طول حياتى

ساكن في
    في ارض ربنا الواسعه

المشكله عارف زي مشكلتي لان هوا قريبي بردوا من العيله بس انا استمريت فتره معاه لكن انت لسه في اول الطريق بس ماعليش يعني انت مش حبيتها قوي كده الا اذا كنت حاسس انها مشدوده شويا ليك حتى لو مش مبينه ليك
    هاقولك على حاجه بسيطه جدا انا قريبي ده ولا كنت افكر اني اكلمه اصلا بس بجد اعجبت بيه لا ن الكل بيتكلم عنه اخلاقه.ادبه.احترامه.مصارحت� � ليا بدون اي لف ودوران وهوا ده اللي حببني فيه
    بس انت بجد لو عندك احساس انها عايزه تتقرب ليك او معجبه بيك ولو ربع في الميه بس روح قولها وصارحها وصدقني بجد هتلاقي رد منها جميل جدا وغير كده انت بتقول هاتخسرها طول حياتك لا بالعكس مش كده يعني لو هيا ان شاء الله مش مرتبطه بالعكس هاتتطلب من نفسها انها تتقرب ليك اكتر واكتر لسبب انها عارفه انت مين وواثقه فيك وواثقه انك في يوم صعب تبعدوا عن بعض الا لسبب قوي بعدكم عن بعض

وغير كده ياميدو بص انت بردوا قبل ما تصارحها باي حاجه حاول تعرف يعني من هنا او من هنا هيا مرتبطه ولا لأ حتى لو وصلت انك تقول لبنت من قرايبكم قريبه منها بس بشرط انها ماتروحش تقولها او تقولها عادي يعني ايه فيها انت شخص حاببها وعايزها
    بس بجد انت لو شايف بس ربع في الميه هيا مشدوده ليك روح صارحها بدون اي حاجه
    بس ان شاء الله لو من نصيب بعض لالالالالا زم تحافظوا على بعض اكتر واكتر ومش تحط نفسك في اللي انا فيه حاليا.....

ساكن في
    دنيا فانية
    النوع : انثيJordan

يا عيني
    رد ريهام روعه وانا معاها ونفس رأيها

ساكن في
    فى بيت التأليف

المشكله عارف زي مشكلتي لان هوا قريبي بردوا من العيله بس انا استمريت فتره معاه لكن انت لسه في اول الطريق بس ماعليش يعني انت مش حبيتها قوي كده الا اذا كنت حاسس انها مشدوده شويا ليك حتى لو مش مبينه ليك
    هاقولك على حاجه بسيطه جدا انا قريبي ده ولا كنت افكر اني اكلمه اصلا بس بجد اعجبت بيه لا ن الكل بيتكلم عنه اخلاقه.ادبه.احترامه.مصارحت� � ليا بدون اي لف ودوران وهوا ده اللي حببني فيه
    بس انت بجد لو عندك احساس انها عايزه تتقرب ليك او معجبه بيك ولو ربع في الميه بس روح قولها وصارحها وصدقني بجد هتلاقي رد منها جميل جدا وغير كده انت بتقول هاتخسرها طول حياتك لا بالعكس مش كده يعني لو هيا ان شاء الله مش مرتبطه بالعكس هاتتطلب من نفسها انها تتقرب ليك اكتر واكتر لسبب انها عارفه انت مين وواثقه فيك وواثقه انك في يوم صعب تبعدوا عن بعض الا لسبب قوي بعدكم عن بعض

وغير كده ياميدو بص انت بردوا قبل ما تصارحها باي حاجه حاول تعرف يعني من هنا او من هنا هيا مرتبطه ولا لأ حتى لو وصلت انك تقول لبنت من قرايبكم قريبه منها بس بشرط انها ماتروحش تقولها او تقولها عادي يعني ايه فيها انت شخص حاببها وعايزها
    بس بجد انت لو شايف بس ربع في الميه هيا مشدوده ليك روح صارحها بدون اي حاجه
    بس ان شاء الله لو من نصيب بعض لالالالالا زم تحافظوا على بعض اكتر واكتر ومش تحط نفسك في اللي انا فيه حاليا.....
    هحاول بس لو حصلت مشكله هقول انك انتى السبب

ساكن في
    فى بيت التأليف

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة طيف عابر
    يا عيني
    رد ريهام روعه وانا معاها ونفس رأيها
    لما نشوف الرد هيعمل ايه مش انى خايف مووت

ساكن في
    في ارض ربنا الواسعه

لا انا عارفه ومتاكده وواثقه انك هاتيجي تقولي ريهام انا بحب من الطرفين وهاتكونوا علاقه جميله بس انت حافظ عليها
    ومش هاتقولي ابدا ان انا السبب لو لقدر الله حصل حاجه بس زي ماقولتلك ياهلال لو انت متاكده بس لو ربع الربع في الميه بانها مشدوده ليك من بكره روح اعترفلها وممكن تقولي دلوقتي طيب لو مش حاسس هاقولك مش مشكله روح بردوا قولها وياريت بجد اول ما تاخد الخطوه ديه تقولي ....

صفحة 1 من 16 1234511 ... الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع