قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 19
    ساكن في
    فى بيت التأليف
    النوع : ذكر Egypt

افتراضي القبطان(مصطفى) مطلوب فورا

اولا كده انا للمره الكلليلينون(حد يعرف الرقم ده) بحى الاستاذ على مدكور لانه عملنا الكافيه الجميل اوى ده مع انى مضايق شويه مش عارف من ايه

ثانيا كده انا اعرف ان فى حاجه اسمها حريه شخصيه و الحريه ده ان كل واحد يقول رايه فى اللى حواليه و عشان بحبكم كل يوم هقول رايى فى عضو فى الكافيه
    هقول رأيى فى القطبان انه عضو جميل جدا و رومانسى جدا جدا و طيب جدا جدا و شكله كده شبراوى و اثبت نفسه فى وقت صغير جدا جدا و نشط جدا و جميل جدا و رائع جدا و مواضيعه جامده جدا
    و ثانى عضو هو العضو الممتاز :- القطبان باشا(مصطفى)حلوه باشا ده
    و نسأله سؤال :- انت ليه اسمك مصطفى و انت اسمك كده ليه (عشان ميبقوش شبه بعض بس)
    سؤال تانى:- مين اكتر عضو بتحب تشوف مواضيعه فى الكافيه و اكتر عضوه برده بتحبي تشوف مواضيعها

يا مصطفى ببعتلك برقيتن تهنئه لانك عضوه ممتاز ورومانسى و ردودك جميله جدا والواحد بحبك اوى اوىو بنحبك عشان نشطه جدا فى الكافيه

و عايز اشوف رأيكم فى التوبيك ايه

ساكن في
    في ارض ربنا الواسعه
    النوع : انثيEgypt

فعلا كلامك صح ياهلال زين ما اخترت مصطفى ربنا يوفقه يارب وهوا فعلا عضو رومانسي جدا وممتاز جدا جدا ومواضيع احلى من اي موضوع ليه قبله مش معنى انهم مش حلوين لا بجد كل ما بتنزل موضوع بعجب بيه اكتر من اللي قبله وبجد من كل قلبي ربنا يوفقك يارب
    وميرسي ل هلال لانه اختار شخصيه جميله في المنتدى

ده انا ياما زمان دوقت الاحزان وتقولى ده قدرك ونصيبك

دلوقتى عرفت ازاى تشتاق وتقولى تعبت من الاشواق

كان فين الحب ده كله زمان هتقول يا حب هقول يا فراق
    البحث على جميع مواضيع العضو القطه الرومانسيه

ساكن في
    فى عالم غريب بالنسبالى

فعلاً هو شخصية جميلة جدا
    وكفاية انه اسمه على اسمى

4. افتراضي

محمود هلال
    يارب تسلم على كلامك الجميل دة وبجد كل كلمات الشكر مش هتعبر عن اللى نفسى اقولو بجد انت حد جميل والكلام دة ما يقولوش غير حد محترم ولازم تعرف ان المنتدى دة فية ناس من غيرها انا ما كنتش هكمل فية وانت من اوائل الناس دى وربنا يديم المحبة يارب وبشكرك مليون مرة
    واسئلتك
    ان اسمى مصطفى علشان عمى سمانى مصطفى مش ذنبى هههههههههه
    اما انى احدد اكتر عضو او عضوة بحب اشوف مواضيعهم دة صعب لان الحمد لله فى ناس كتير متميزة وانا بحب اقرالهم وما حاولتش اقارن كتاباتهم بس بحب كتابات ناس كتير زى بنوتة دلوعه وعاشقة الرومانسية وjewel ومصرى لو قتلونى ومريومة ونونا ورورو وحودا وشيرين ومنى رشدى وشيزو وسلامة وم.هانى كمال وطيف ومودى وفى صمتى كلام ووليد الاسلام وساجدة وبتنت الاسلام وهارى بوتر ومايا وشوشو حبيب الكل والقطة الرومانسية وطبعا الجميل محمود هلال وخاصة المسلسل الجميل اللى بنستناة وهو بيبخل علينا بية
    بكل انا حسيت انى بحبهم كلهم باساليبهم المختلفة وفية ناس لسة ما قريتلهمش بس انشاء الله هقرا
    واقدر احكم عليهم
    وفى النهاية بحب اشكر محمود هلال مرة تانية لانة حد فعلا بيحب كل الناس

5. افتراضي

القطة الرومانسية
    الاجمل هو وجودك فى المنتدى ولو فضلت اتكلم من هنا لبعد بكرة مش هقولك ازاى سعادتى بردك الجميل جدا وبجد انا من اشد المعجبين بمواضيعك خاصة ردك على المواضيع فى قسم المشاكل الرومانسية لانها بتوضح انك حد قلبو كبير وبيحب الكل وكمان انك حد حساس ورقيق جدا تسلمى

6. افتراضي

تريكة
    انت اللى شخصية جميلة جدا وان اسمى على اسمك دى حاجة تزيدنى شرف انا قريت فى بطاقة التعارف بياناتك اللى انت كاتبها حد شقى جدا من غيرة المنتدى مالوش طعم بجد يسعدنى جدا انى اعرف حد جميل زيك ويارب دايما مع بعض يا جميل احنا وكل العضاء ومهما قلت مش هعبر عن شكرى ليك تسلم يا تريكة

ساكن في
    فى بيت التأليف

تسلم يا مصطفى و ان شاء الله تفضلل معانا على طول لانك تستاهل كل خير

فكره حلو اوى

كمان مصطفى عضو جميل ربنا يوفقه

تسلمو وبالتوفيق
    ومما زادنى فخراً و تيهاً *** وكدت بأخمصى أطأ الثريا
    دخولى تحت قولك يا عبادى ** و أن صيرت أحمداً لى نبياً

البحث على جميع مواضيع العضو ابو تريكه

9. افتراضي

انا اللى بشكركو ويارب دايما مع بعض

فعلا القبطان انسان محترم وطيب اوى وكفايه انه اثبت نفسه فى وقت قليل وبسرعه جدا دخل قلوبنا وده دليل على انه بجد انسان كويس ويستاهل كل خير انا عن نفسى بدعيله بالتوفيق ان شاء الله وربنا معاه بأذن الله

وميرسى يا هلال على التوبيك ده اللى بيخلينا نعبر بيه عن بعض وبنقرب من بعض اكتر انت انسان محترم يا هلال وتستاهل كل خير

بالتوفيق ان شاء الله
    وميرسى ليك
    مش شرط اعجب كل الناس انا مش كل الناس عجبانى
    ان لم تجد العدل فى محكمة الدنيا فأرفع ملفك لمحكمة الاخرة
    فان الشهود ملائكة والدعوة محفوظة والقاضى احكم الحاكمين

البحث على جميع مواضيع العضو عاشقة الرومانسية

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع