قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
النتائج 1 إلى 10 من 10
    ساكن في
    مملكه الاحــزان
    النوع : ذكر Egypt

تمام مش هتقدر تطلع بدون ضحك ...... وده تحدى

مرة ولد صغير سأل والده: باب انت جبتني ازاي؟ قال اللأب: بص يا حبيبي احنا جبنا شوية سكر و حطناهم تحت السجادة جينا تاني يوم و رفعنا السجادة وجدناك. ففكر الابن فيها "إيه لو أبقي أب من الأن" فجاب شوية سكر و وضعهم تحت السجادة صحي تاني يوم وجد صرصور فقال:"لو ماكونتش ابني انا كنت قتلتك
    ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

مدرس انجليزى بيسأل تميذ بيقوله لو عايز تقول لواحد تعالى هنا تقوله ايه؟ قاله : اقوله come here قاله : ولو عايز تقوله ارجع هناك تانى ؟ قاله : الف من الناحية التانية واقوله come here.

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ
    واحد بيقول لامه الراجل ده بيبوس اختى ليه قالت اصله هيتجوزها قالها امال بابا هيتجوز الخدامه امتى"

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ
    "شحات بيكلم بنت تخينه قوى ، وبيقول لها : أرجوكى انا بقالى يومين ماكلتش لقمة عيش واحدة ...ردت البنت: أنا بحسدك على إرادتك ، مين الدكتور اللى بتعمل عنده الرجيم الهائل ده ؟

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ
    مرة واحد غبى واقف في الشارع و بيتكلم في المحمول و عمال يزعق و يقول: بس دوري تاني ، دوري كويس. ام واحد معدي في الشارع جه قال له: في إيه ؟؟؟؟ راح واخد المحمول منه وبيسمع ... لقى .... (الرقم الذي طلبته غير موجود في الخدمة)!!!!

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــ
    واحد كسلان جداً ...بيقول لصاحبه : مش انا اشتغلت . قال له مبروك اشتغلت فين ؟؟ قال له في مطبعه... اقعد علي الورق علشان ما يطرش"

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــ
    "مرة واحد حب يطور الطيارة الهليكوبتر ركب بدل المروحة تكييف

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــ
    واحد قال لابنه روح شو ف النتيجة ولو نجحت هذبح لك خروف... لما رجع قاله عملت ايه يا ابنى قاله الخروف اتكتبله عمر جديد....

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــ
    واحد فافى وهو نازل من البيت أمه سالته رايح فين؟ فقال لها مش هقولك انا حر ، نزل ووقف تاكسى فالسواق ساله على فين يا باشا؟؟؟ قال له يعنى أنا مقولتش لامى هقول لك أنت

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
    زوجة ماشية فى عزاء جوزها وعمالة تصوت وتقول يا حبيبى يا جوزى .....واتنين رجاله ماشيين شايفنها، واحد بيقول للتانى ياسلام شايف الست دى بتحب جوزها قد ايه!! قاله ياراجل انت بتصدق الحاجات دى ، طب استنى هاوريك وراح ورا الست وقال.....ياجميل يا عسل أخ لو تقولى ساكن فين أتجوزك بعد الأربعين على طول ؟؟ ..الست ردت : يا حبيبى ياجوزى يالى مسكنى فى مساكن الروضة عمارة 37 تانى شقة على اليمين

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
    واحد مسطول ركب العربية بالليل و لقى الدركسيون و الفرامل مسروقين ... فراح القسم وعمل محضر سرقة ... تانى يوم الصبح راح لاغى المحضر ليه؟؟؟؟؟؟؟؟ إكتشف انه كان راكب ورا
    هههههههههههههههههههه

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ
    واحد عنده مزرعة ارانب ، وجاره عنده مزرعة جزر ....كل يوم الارانب تروح تاكل الجزر ، فراح يشتكي صاحب مزرعه الارانب... فقالوا معلش مش هتحصل تانى ......، تانى يوم حصل نفس الموضوع ... ثالث يوم الراجل اتخنق ، راح مسك الارانب و كسر لهم اسنانهم..... اليوم اللى بعده ملقاش الجزر برضه ....فراح للارانب قال لهم عملتوا في الجزر ايه وسنانكم مكسره ؟؟؟؟؟ قالولوا عملناه عشيييييييييييييييييييير

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــ
    طفل من الهنود الحمر سأل أبوه
    بابا أحنا ليه كل أسامينا طويلة ومعقدة ومركبة من كلمات كتيرة كده ؟
    الأب: يا حبيبي دي عادة عندنا من قديم الازل لما يتولد لينا طفل نسمي أسمه على أول
    مشهد تقع عنينا عليه
    مثلا اختك الكبيرة لما اتولدت دخلت الخيمة لقيتها مولودة زي القمر طلعت من
    الخيمة شفت مشهد الشمس المشرقة المطلة بين السحب الكثيفة فقررنا نسميها
    "الشمس المشرقة المطلة بين السحب الكثيفة"
    أخوك الوسطاني لما أتولد دخلت عليه الخيمة شفته مولود زي القمر طلعت من الخيمة
    لقيت مشهد الامطار الغزيرة وسط البرق اللامع فقررنا نسميه
    "الامطار الغزيرة وسط البرق اللامع "
    دي عادة قبائلنا طوال الازل
    ثم أنت ايه اللي مزعلك يا " كلبين بيناموا جنب الخيمة"؟؟

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ
    سألو محشش مين اهم الشمس
    ولا القمر؟؟؟؟؟؟؟
    قال طبعا القمر لأنه اذا طلع ينور
    لنا الظلمه اما الشمس تطلع
    بالنهار والدنيا منوره اصلا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ
    لاتستخدموا
    بف باف لانه منتج دنماركي
    انشر تؤجر

صرصور مطلع اشاعه!!!!

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــ
    حمار ينهق وهو مغمض عينه ليه؟؟حافظها غيابي

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــ
    كان في ثلاث ستات
    مصريه ولبنانيه وسودانيه
    كانو في طياره والطياره مهدد ة انها توقع
    كل الناس خايفه وبتدعي انهم ينجوا
    اما المصريه فلبست كل الدهب اللى معها
    سالوها ليه لابسه كل الدهب قالت عشان يلمع وينقذوني اول واحده
    واللبنانيه جملت نفسها بالحمره والبودره سالوها ليه قالت حتى اكون اجمل وحده وينقذوني بسرعه
    السودنيه قلعت كل ملابسها
    سالوها ليه عامله كدة ممكن تموتي
    قالت لا هم اول شي بدورو عليه الصندوق الاسود
    هههههههههههههههههههههه

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــ
    وحدة اتهمت غبي إنه مغازلها بالمسجات قال: سألوه قال أبدا هذا مش خطي

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــ
    مدرس تاريخ بيوجه سؤال للطلبه
    اذكر ثلاث شخصيات اثروا فى شباب الوطن العربى
    اجاب طالب وقال
    هيفاء وهبى ونانسى عجرم وروبى

مرة واحد زهقان من نفسه جدا فقرر انه يتمشي علي البحر وهو بيتمشي لقي

زجاجه ففتحها راح طلعله عفريت قاله شوبيك لوبيك تطلب ايه

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ
    قاله ابوس ايدك انا خاطب ليا 5 سنين وعاوز اتجوز ومش لاقي شقه عاوز شقه

راح العفريت ضاربه بالقلم وقاله هو لو انا كنت لاقي شقه كنت نمت في
    زجاجه يا حمار

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــ
    مرة وحدة بتحكي لحبيبها اهلي مسافرين والبيت فاضي
    قالها اقرائي قران ومتخافيش

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ
    مرة اتنين اغبياء بيلعبوا شطرنج موتوا الملك مشلول

اتنين مساطيل راكبين عربية خبطوا واحد فالسائق بيقول للى جنبه انزل شوفه مات ولا لسه قاله السكران التانى تعالى يمين شوية..أيوه.. شمال شوية.. أطلع لقدام... بس كده مات

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــ
    مرة واحد بيدلع مراته قالها يا قطة قالتله يا كلب

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــ
    محشش عطاه أبوه شريط ديني لقاه تاني يوم متحجب

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــ
    عفريت دخل فى واحد صومالى مات من الجوع ههههههههههههههههه

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــ
    كسلان داخل الامتحان, وقع منه القلم، سلم الورقه

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــ
    احد ضربته الشمس، نادى الجماعة

مدرس هندسة خلف اتنين واستنتج الثالث

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــ
    راجل بيقول لمراتة مش قولتلك يا ولية تصحينى الساعة 6 قالتله معلش ياحبيبى اصلى جيت اصحيك لقيتك نايم .

بخيل وهو بيموت قعد يسال علي عياله.. فين محمد؟؟ قال محمد نعم يابا.. وفين محمود؟ رد محمود وهو بيعيط انا هنا يابا.. الاب: ايه ده؟ انتم الاتنين هنا وسايبين نور الصالة قايد

واحد عنده مزرعة فراخ.. دخل المزرعة لقي كل فرخة بايضة بيضة واحدة بس.. مسك فرخة من رجليها ونتف ريشها وقطعها.. وقال للفراخ اللي مش هتجيب بكرة خمس بيضات هقطعها زي الفرخة دي.. تاني يوم لقي كل الفراخ بايضة خمس بيضات ماعدا فرخة بايضة تلات بيضات بس.. فقاللها ايه ده؟؟ قالت له استر عليا ده انا ديييييييييييك

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ
    سوداني شاف أسد قال : عليكـ الله ماتاكلني قال الاسد :
    اصلا الدكتور مانعني من المشاوي ..

اعلنواا عن حظر التجول بالقصيم طلعواا كلهم
    يشوفون وش السالفه ..

محشش سوى مرق لحم لشلته قالوا بس مافي لحم قال
    يعني شاي الوزه فيه وزه ..

زمان كان جنون البقر
    الان انفلونزا الطيور
    مستقبلا بواسير السمك

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــ
    مره واحد تعرف على وحده حكالها شو الأسم لو سمحتي
    حكتلو :اسماء
    حكالها:
    طيب ما في أسم محدد

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ
    معلمة كتبت في السبورة علامة يساوي وسألت احد التلاميذ شو ها العلامة قال

علامة احداعشر نائمة

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ

صحفي يسأل واحدة : وش احلى شي في العيد؟قالت:يا اهبل كل دقيقة يبوسك واحد

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ
    محشش اتصل على الخطوط قال كم تستغرق رحلة جدة _ لندن ؟ قاله لحظه ! قال شكرا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــ
    سكران سال محشش قال وش اسم اخوانك ؟؟

قال:كلهم محمد الا خالد اسمه فيصل

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــ
    مرة واحد ماشي بالشارع وقع منه ربع جنيه ولع ورقة بعشرة جنيه عشان يدور عليها

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ
    واحد اتحشر في زحمة المرور فلقى واحد بيخبطّله على شباك السيارة

فتح الشباك و سأله: عايز ايه ؟

قاله : الرئيس حسني مبارك خطفوه و الفدية 5 مليون دولار و لو الفدية مااتدفعتش .. الخاطفين هددوا يدلقوا عليه بنزين و يولعوا فيه..واحنا بنجمع تبرعات .. تحب تشارك ؟

الرجل سأل: و في المتوسط الناس بتتبرع بكام ؟
    الرجل الثاني : من 5 الى 10 لتر بنزين

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــ
    الولد: ماما ليه الراجل الى مع اختى بالصالون بيبوسها
    الام: اصله هيتجوزها
    الولد: امال بابا هيتجوز الخدامة ايمتا......

راجل بيكلم نفسه
    جمبري في الطبق.............لأ
    أرنب في الجردل .............لأ
    كابوريا في البانيو.............لأ
    أحسن اتصل بالدكتور ...........ألو دكتور أنا عندي أيه بالضبط؟
    قاله ده عاشر مرة تسألني أنت عندك سرطان في الحوض

ساكن في
    بعيد عن عيون الناس

3. افتراضي

نكت جميلة قوي والله كسبت التحدي

ساكن في
    مملكه الاحــزان

ميرسي خالص علي مروركم العسل ده

5. افتراضي

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ
    مرة اتنين اغبياء بيلعبوا شطرنج موتوا الملك مشلول

اتنين مساطيل راكبين عربية خبطوا واحد فالسائق بيقول للى جنبه انزل شوفه مات ولا لسه قاله السكران التانى تعالى يمين شوية..أيوه.. شمال شوية.. أطلع لقدام... بس كده مات
    ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ

والله تحففففففففففففففففففففففف فففه يا برنس

ومما زادنى فخراً و تيهاً *** وكدت بأخمصى أطأ الثريا
    دخولى تحت قولك يا عبادى ** و أن صيرت أحمداً لى نبياً

البحث على جميع مواضيع العضو ابو تريكه

7. افتراضي

سألو محشش مين اهم الشمس
    ولا القمر؟؟؟؟؟؟؟
    قال طبعا القمر لأنه اذا طلع ينور
    لنا الظلمه اما الشمس تطلع
    بالنهار والدنيا منوره اصلا هههههههههههههههههههههههه
    اهو من ضمن الاغبياء برضه
    ميرسي يا شوشو النكت جامده

ساكن في
    مملكه الاحــزان

ميرسي خالص علي مروركم

لا جامدين وخصوصا بتاعت الستات اللى فى الطيارة صندوق اسود ههههههههههه
    تسلم على الضحكة اللى ضحكناها بسبب نكتك
    لاتجادل الاحمق فقد يخطىء الناس فى التفريق بينكما

لست مجبره ان يعرف الاخرين من انا!!!

فمن لديه مؤهلات القلب ! والعقل ! والروح
    !سأكون امامه كالكتاب المفتوح

البحث على جميع مواضيع العضو شيري العسولة

بصراحه فى شويه نكت جامدين
    تسلم ايدك نايس توبيك
    مش شرط اعجب كل الناس انا مش كل الناس عجبانى
    ان لم تجد العدل فى محكمة الدنيا فأرفع ملفك لمحكمة الاخرة
    فان الشهود ملائكة والدعوة محفوظة والقاضى احكم الحاكمين

البحث على جميع مواضيع العضو عاشقة الرومانسية

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع