قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
النتائج 1 إلى 3 من 3
  1. افتراضي طريقك لتكون نصاب بروفيشنال

كيف تصبح نصاب محترف
    جربان؟؟ عدمان؟؟ مش لاقي تاكل؟؟ عندك طموح تكسب فلوس بسرعة الضوء؟؟ ..

ما تحملش هم يا سمارة يا بو دم خفيف.. الحل عندنا!

طبعاً عاوز تعرف إزاي.. فكر شوية يا جميل وإنت تعرف أنا قصدي ايه.. يا سلام عليك يا سوسو جبتها!!هعلمك طريقة لا لون ولا طعم ولا ريحة في النصب والاحتيال على الهبل وأولاد الحلال.. وافتكرني بقى لما تبقى نصاب معتبر تاكل من عرق فهلوتك ولا حدش يقدر يقولك ربع العشرة كام وما تنساش العمولة!!

أول حاجة لازم تعملها هي إنك تتعلم كمبيوتر وإنترنت والذي منه. ماعرفش إزاي.. دبر نفسك إنت بقى!! هو أنا لازم أعلمك كل حاجة؟؟

بعدها بقى تبدأ تدخل المنتديات التقنية وتسجل فيها تتعلم حاجة من هنا وحاجة من هناك لحد ما يبقى عندك فكرة عن اللي بيحصل عبر الشبكة العنكوبتية عشان تضيف لها أخطبوطيتك الجديدة.. تعمل نفسك واد أخلاق راقية وعلم وتلعب الشويتين دول على أصحاب المنتديات اللي تدخلها.. طبعاً هما حيتغشوا بيك ويفتكروك حاجة كويسة ويعملوك مشرف عندهم.. الخطوة دي مهمة عشان حتعرفك على زباين المستقبل..

بعد ما تتعلم الصنعة تبدأ الشغل على تقيل.. إعمل لنفسك موقع واديله اسم حلو كدة يخلي الناس تجري عليك تسجل عندك.. يعني مثلاً فورسان النت دوت كوم، فوربيدن دوت كوم، نصابين دوت كوم.. شغل مخك إنت بقى!!

دلوقتي نيجي لجد الجد يا حلو.. تدور على ضحايا هبل تنصب عليهم .. وأحسنلك تختار ضحاياك من الجنس الناعم.. دول هما اللي حيشبرقوك.. حيأكلوك الشهد بمعالق دهب وفضة ومرجان وياقوت كمان.. قولهم عن إنجزاتك العظيمة وإنك مصمم عالمي محترف وإن تصاميمك مطلوبة وكل الشركات بتطلبك بالإسم .. ده حتى بيل جيتس زات نفسه طلب منك تصمم موقع ميكروسوفت بس إنت رفضت عشان ماعندكش وقت.. يا واد يا تقيل!!

وعشان تحبك العملية وما تتكشفش يا حلو أدخل المواقع بتاعة التصاميم المجانية وخد التصاميم اللي تعجبك.. عدل عليها شوية وحط اسمك عليها وقول إنها بتاعتك.. يا سلام دنته حتغرق في الشهد يا سمارة..هاتلهم كام تصميم حلوين يفرحوا بيهم.. طبعاً حيقولولك غير وبدل وإعمل وما تعملش... اسمع الكلام وما تعارضش.. سيبهم يفرحوا شوية.. ما تستعجلش.. النصب يا حبيبي أكلة ما تتكلش إلا وهي باردة!!

وما تنساش حاجة مهمة خالص ألا وهي جمالك الأسطوري لو كنت جميل طبعاً.. وريهم صورتك.. خليهم يدوبوا في دباديب اللي خلفوا أهلك.. إنت ماسمعتش إن الحلاوة هي أقصر طريق لقلوب الستات؟؟؟

دلوقتي ضمنت أول هبرة مجانية في حياتك.. قولهم إنك ما تقدرش تنزلهم التصاميم اللي هما عايزينها لحد ما يدفعوا الفلوس ..أصل الشركة لازم تضمن حقها..!! طبعاً الهبل حيصدقوك وحيبعتولك الفلوس عشان مستعجلين.. يا حلااااوة يا سمارة!!

ايه رأيك في الهبرة دي؟؟

يلا بسرعة عايزين دعوة من دعواتك اللي ما تخرش المية وشوية بنكنوت نعدل بيهم المسائل.

تحزيرررر:

أنا ماليش دعوة لو الخطة ما نجحتش بسبب غباءك!! ما تجيش تعيطلي لو فشلت يا سيد النصابين

ساكن في
    محامى والمحاماة حياتى
    النوع : ذكر Egypt

انا عندى طريقه اسهل عارف اى هى الطريقه دى ( اشتغل محامى نصاب )

3. افتراضي

بس لو اشتغلت محامى نصاب هتكون معروف للناس اللى هتنصب عليهم اما من خلال النت ابقى قابلنى ان حد عرفك

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)