أتنين مساطيل حبويزيفو فلوس , راحوا عاملين فلوس كتير الورقه بـتمنتاشر جنيه , و راحو لواحد صاحبهمو قالو له معاك فكة تمنتاشر جنيه , قال لهم تاخدوهم تسعتين

مرهواحد مسطول قاعد بيحشش مع مراته لغايه ما نسيوا نفسهم وفجأه حد خبط عليهم فقامتالزوجه وقالت جوزى فقام جوزها ونط من الشباك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرةاتنين مساطيل قاعدين قدام مراية فى واحد قال متيجى نسلم على الناس الى قاعدة هناكدى، المهم راحو يسلموا فالتانى قاله اقعد اقعد اهم جايين يسلموعلينا

محشش اتصل بخطوط الطيران يحجز تذكرة ، قاله الموظف: ذهابواياب ؟؟؟؟ قال له : لا خروج المغلوب

اتنين مساطيل ماشين في الشارعواحد وقع في البلاعة التاني راح إستناه عندالحنفية

واحد مسطول راكب طيارة خبط علي كتف المضيفةوسألها الحمام فين؟ قالتله الناحية التانية راح عالكتف التاني وسألها الحمامفين

مرة تلاتة مساطيل الأول قال أنا لو معايا فلوس أشترى نص الكرةالارضية والتانى قال أنا لو معايا فلوس أشترى النص الأخر التالت رد وقالهم مينقالكم إنى هبعيلكوا

مسطول مزور ورقة بنكنوت انما 10/10 مع ذلك مسكوهياترى ليه ؟ عشان كان مزور ورقة بستين جنيه

مرة حرامى دخل علىواحد مسطول البيت قالو هات فلوسك و الا هقتل مراتك قام الرجل قعديضحححححححك.......الحرامى قتل مراته وقاله هات الفلوس قبل م اقتل ابنك الرجعل قعديضحححححححك........الحرامى قتل ابنه و هكذا لغايه لما خلص عالعيله و بيقول للمسطولايه يا عم مش عايز تدينى فلوسك ليه؟؟؟؟قاله اطلع من دول يا ابرهيم يانصر

جماعة بيحششوا فى الطرب وطب عليهم البوليس وقالهمالظابط:قدامى كلكم على البوكس..واحد مرديش قام الظابط شخط فيه وقالوا:قوم يامسطولرد المسطول وقالوا:لأياباشا انا مش معاهم ..اناميت

ضابط المرور بيحقق فىحادث... سأل الاول .. فرد .. يا بية انا اديتة كلاكس .. واديتة انوار وصرخت فيةعلشان يبعد ومفيش فايده.. سأل التانى ... فرد ... يابية انا اعمل اية ، انا قاعد فىالكشك بتاعى

مرة واحد مسطول بيلعلب كورة اخد الكورة على صدرة طلعها منمنخيرة

مره واحد مسطول رجع بيتهم متأخر، اخته فتحتله قالها كنت فينيافاجرة لحد دلوقتي

مره واحد مسطول امه بتصحيه وبتقوله قوم يابنى الشمسطلعت قالها دخليها وقفلى الباب وراكى
واحد مسطول راكب تاكسي سأله السا ئق ممكنتشوف لى الاشارة اليمين شغاله ولا لا! بص من الشباك وقال له شغاله مش شغاله شغالهمش شغاله !!!