قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة
النتائج 21 إلى 30 من 35
  1. افتراضي

خد عندك أول مشكلة وهي: أول رد علي الموضوع يحتوي وبكل أسف علي خطأ إملائي يِكْسفْ وهو إن كلمة ( كارثة ) مش بالسين يا حلوين!!! ممكن بقي حد يغطيني ويصوَّت!!!

2. افتراضي

شكرا على الموضوع الجميل و لكن الحل يكمن فى الرجوع الى الإسلام

3. افتراضي

ياريت ياكارثة تقدر تحل المشاكل وتكون أخر مرة نسمع كارثة بس أنت ياكارثة حلت كل مشاكلك ياكارثة لاتكون لسة

ساكن في
    قلب حبيبى
    مقالات المدونة
    4
    النوع : انثيEgypt

مفيش حل حد عايز يفضح نفسة ويقول مشكلة كبيرة بس انا هفضح الشباب والبنات كلهم وياريت نلاقى حل للمشكلة الصعبة اوى دى المشكلة هى الحب عن طريق الشات انا مش فاهمة ازاى يكون فى حب عن طريق المراسلة فقط ياريت نحاول كلنا نحل المشكلة ورينا شطارتك يا كارثة

ساكن في
    فى شبرا الخيمه
    النوع : ذكر Egypt

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة علي مدكور مشاهدة المشاركة
    يا عم ربنا ما يجيب مشاكل
    موضوعك اساساً مشكلة
    يلا مستنين اول حاجة ممكن نتكلم فيها ويا ريت فعلاً تكون حاجة بسيطة علشان نعرف نحلها
    انا يسعدنى ويشرفنى ان اتكلم فى هذا الموضوع الجميل الذى ينيل اعجاب الجماهير ويسعدنى ان اتكلم فيه و هو التعلليم دلوقتى اتحط بلاء على مصر اسمو (a h1n1)
    وده اسمو بلغه العربيه الفلونزا الخنازير وده مؤكد من انه سيموت
    ربع العالم بنتيجته وفى دول اغلقت المدارس لآن اكد فيها انها يوجد بها اكثر من حاله الفلونزا الخنازير وبعض الدول يقيمون بعمل (لقاح) وهو ينفى الفلونزا الخنازير

وربنا يستر مع تحياتى فؤاد

ساكن في
    فى شبرا الخيمه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة foad مشاهدة المشاركة
    انا يسعدنى ويشرفنى ان اتكلم فى هذا الموضوع الجميل الذى ينيل اعجاب الجماهير ويسعدنى ان اتكلم فيه و هو التعلليم دلوقتى اتحط بلاء على مصر اسمو (a h1n1)
    وده اسمو بالغه العربيه الفلونزا الخنازير وده مؤكد من انه سيموت
    ربع العالم بنتيجته وفى دول اغلقت المدارس لآن اكد فيها انها يوجد بها اكثر من حاله الفلونزا الخنازير وبعض الدول يقيمون بعمل (لقاح) وهو ينفى الفلونزا الخنازير

وربنا يستر مع تحياتى فؤاد
    مشكوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووووووووووور
    التعديل الأخير تم بواسطة foad ; 4 - 11 - 2009 الساعة 12:12 AM سبب آخر: كلمه بالغه

7. افتراضي

الصراحه ده موضوع جامد مشكوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووور

8. افتراضي

والله الموضوع ده جامد بس هو صح في الحكايه دى موت ربع العالم

ساكن في
    فى شبرا الخيمه

,والله هو الموضوع اللى حضرتك بتكلمى فيه صحيح بس هم اخترعوا حاجه اسمها ياهووو او مسنجر او اسكاى بي وده بيخليكى تشوفى اللى ادامك وتسمعى صوته وهو يسمع صوتك وتشفيه ويشوفك صوت و صوره و كتابه وشكرااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااا

ساكن في
    فى شبرا الخيمه

ايه يا جماعه فينكم محدش رد على المشكله دى ليه يا جماعه انا مستنى ردودكم و مشاركتكم و توقيعكم

صفحة 3 من 4 الأولىالأولى 1234 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع