قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: نكت جامدة

1. ملحوظة نكت جامدة

ازيكم يا شباب انا جبتلكم نكت انهاردة بس يارب تعجبكم وتضحكوا من قلبكم بجد
    اتنين مساطيل ماشين على خط سكة حديد فواحد بيقول للتانى السلم ده طويل اوى فالتانى رد عليه قله المشكلة ان الترابزين بتاعه قصير اووى
    مرة واحد عاكس واحدة لبنانية زى القمر وبعد كده حس بالندم فسال صاحبه اعمل ايه عشان محسش بالندم ده قله عاكس واحدة سودانية تلات ايام
    مرة اتنين مساطيل قاعدين قدام مرايه فواحد بيقول للتانى يا عم تعالى نقوم نسلم على الناس اللى قاعدة ديه فجم يقوموا فواحد منهم قال للتانى اقعد اهم جايين علينا
    مرة واحد اقرع طلعتله شعرة عملها عيد ميلاد
    مرة استاذ بيسال طلابه ايه اطول كلمة فى اللغة العربية فطالب قالوه جميلة فالاستاذ قله ليه ؟ فالطالب قله عشان بين (ج) و(ة) مييييييييييل
    فى ليله الدخلة العروسة لقيت العريس مركز فى العقد ومش مركز معاها فبتقوله مركز فى ايه يا حبيبى فبيقولها بشوف تاريخ انتهاء الصلاحية امتى
    مرة واحد كان بيوصل خطيبته فقالها مش هطلعك الا لما اخد بوسة فهى مش راضية وفضلوا على الحال ده كتير وفجة بنت نزلت من العمارة والبنت ديه اخت خطيبة الولد فقلته بابا بيقولك لو اختى مش راضية تبوسك اانا ممكن ابوسك وانا لو مش عجباك ممكن اختى الكبيرة او ماما او بابا بنفسه بس شيل ايدك من على الانتركم العمارة كلها سمعت
    من المطعم زى ما الدوبعد الغدا فالصعيدى هو ممرة واحد صعيدى راح للدكتور فالدكتور قاله خد معلقة روح عدى على مطعم يتغدى فيه وبعد ما اتغدى اخد ملعقة كتور قله

يارب تعجبكم

ساكن في
    رافضك يا زمانى يا مكانى يا أوانى أنا عايز أعيش ف كوكب تا
    النوع : ذكر Egypt الفريق المفضل  : الاهلي

مرة واحد كان بيوصل خطيبته فقالها مش هطلعك الا لما اخد بوسة فهى مش راضية وفضلوا على الحال ده كتير وفجة بنت نزلت من العمارة والبنت ديه اخت خطيبة الولد فقلته بابا بيقولك لو اختى مش راضية تبوسك اانا ممكن ابوسك وانا لو مش عجباك ممكن اختى الكبيرة او ماما او بابا بنفسه بس شيل ايدك من على الانتركم العمارة كلها سمعت
    جامدة دي اوي يا نيمو والله
    تسلمي يا عسل ع شوية النكت دول
    (قل ربي ارحمهما كما ربياني صغيرا)

سأصبر حتى يعجز الصبر عن صبرى ... وسأصبر حتى يأذن الله فى أمرى ... وسأصبر حتى يعلم الصبر أننى صابر ... ولك الله يا مصرنا الحبيبة .

البحث على جميع مواضيع العضو Serag Magdy

جامدين وشكرا

4. افتراضي

ميرسى جدا على مروركم

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)