قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
صفحة 1 من 8 12345 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 77

مش مبسوط عايزة حل بسرعه انا قربت اموت من الخنقه

اولا بجد ميرسى اوى انكوا هتقروا موضوعى وياريت اسمع حل علشان انا تعبت من كتر التفكير ومش عارفه اعمل ايه؟ ومفيش حد حاسس باللى انا فيه وانا مش عايزة اتكلم مع حد فريب منى او اعرفه لانى اتقرصت كتير هقولوكوا مشكلتى
    انا كنت عايشه حياتى خروج وفسح وسينما وحياه الجامعه اللى كلنا عارفنها مبنعملش حاجه غير اننا بنلعب ونخرج طول السنه ونذاكر اخر كام يوم بس فى نفس الوقت انا كنت بشتغل فى سنتر دروس لانى فى كليه تربيه المهم كان الحب عندى مجرد انى العب يومين وبس وادينا مقضينها وكل صحابى كانوا بيقولولى انتى عمرك ما هتحبى لحد ما فلا حبيت وبكل مشاعرى حبيت لدرجه انى قدمت علشلنه تنازلات كتير وهو كمان حبنى جدا وعشنا اجمل قصه حب وبعد الحب ده كله الظروف وقفت قدمنا ومينفعش نتجوز خالص خالص قولنا نبعد عن بعض الف مرة وكل مرة بنرجع تانى ومش قادرين ابدا علشان ابعد عنه ومفكرش فيه جالى عريس واقفت واتخطبت ومبقتش بكلمه بس اتكشتف ان خطيبى معندوش شخصيه خالص وتافهه لابعد الحدود مبيعرفش يتصرف نهائى ولا بيعرف يتكلم مع اى حد وبيعرف يلبس ولا اى حاجه والحمد لله انا شخصيتى قويه ومستقله عن كل اللى حواليه وليه رأى فى كل حاجه واى حد مهما كان سنه بفتح كلام معاه وبنتكلم وبقنع اى حد برأى طالما انا صح كبير او صغير على العكس تماما ون خطيبى بس المشكله انى قرينت بينه وبين حبيبى وحنيت تانى لحبيبى وكلمنا بعض وغصب عنى مقدرتش ابعد عنه تانى انا عارفه طبعا ان ده غلط بس والله غصب عنى طبعا هتسالوا مسبتيش خطيبك ليه لان اهلى رافضين تماما وهددونى لو سبته مش هكمل دراستى ومفيش موبايل ولا كمبيوتر ولا خروج خالص طبعا لما بتحس انك مخنوق اول حاجه بتعملها بتحكى لصاحبك الانتيم وده فعلا اللى انا علته حكيت لاعز صحباتى وكتر الف خيرها راحت حكت لصاحب خطيبى اللى انا كنت جابيهولها عريس وفضحتنى والحمد لله بس انا قدرت احل الموقف مع خطيبى والموضوع اتنسى بس انا مكنتش بعمل كدة علشان انا عايزة او حاجه لا علشان اهلى لانى وضحت موقفهم قبل كدة دلوقتى بقى انا عايشه حياتى انى ممنوع الخروج ممنوع البلكونه ممنوع النزول لاى مكان مهما كان من غير ماما او بابا مبكلمش اى حد خالص فى البيت ولا فى صحابى طول اللليل صاحيه على النت لحد 12 الظهر وطول النهار نايمه اصحى 8 بالليل وافتح نت وعليها وبقيت بكرة كل الناس حتى اهلى وحتى حبيبى حاسه انى قربت اكرهه واحيانا فعلا بحس انى بكرهه وبقيت بكرهه نفسى ونفسى اموت انا بجد تعبت وماما اللى المفروض تبقى اقرب حد ليه هى اللى بتقوم الدنيا عليه وبتفضل تنقل كلام بين اخواتى وبابا مبيحصلش وبتحكى لكل الناس مشاكلى وبتتكلم قدام اى حد حتى العيال الصغيرة ووسط ده كله انا تايه وبجد حاسه انى قربت اموت نفسى
    ياريت تساعدونى قبل ما اموت نفسى محتاجه احس ان فى حد جنبى حد ممكن اتكلم معاه سورى انى طولت عليكوا
    أحيــانــاً ، أُجبــر نفسي علــى تصغيّر عقــلي و تظــاهري بالغبــاء ، لـيــس لـ"ضعــف شخصيّتــي" ، و إنمــا ، "رأفـــةً" بمــن "هــم" لا يصلــون الى تفكيــري
    البحث على جميع مواضيع العضو broken_heart

ساكن في
    وانتة مالك
    النوع : انثيEgypt

حبيبة قلبى انا مى انا حسة بيكى والله بس قوليلى انتى عندك كام سنة
    انا شيفة انك مافلاها اوى حولى تهدى وفكرى بعقل وهتلاقى حل او شوفى حبيبك لية ميجيش يخطبك مادام بيحبك انتى اسمك اية
    اشهد ان لا اله الا الله واشهد ان محمد رسول الله
    البحث على جميع مواضيع العضو قمر الليالى

انا عندى 21 سنه واسمى شيماء حبيبى اتقدم واهلى واهله فى بينهم مشاكل من زمان واحنا مكناش نعرف كدة ولما كلم اهلوا رفضوا تمام بس هو اقنع اخوه الكبير وجه معاه واتقدموا بس اهلى رفضوا باباب طردهم من البيت اخوه عند مع اهله وكمان قلب اهله اكتر
    أحيــانــاً ، أُجبــر نفسي علــى تصغيّر عقــلي و تظــاهري بالغبــاء ، لـيــس لـ"ضعــف شخصيّتــي" ، و إنمــا ، "رأفـــةً" بمــن "هــم" لا يصلــون الى تفكيــري

ساكن في
    دمياط الجديدة
    النوع : ذكر Egypt

الدنيا دوارة يوم ليك ويوم عليك

معلشى بكرة تتعدل أنا عارف اى مجبتش حل

بس قبل كدا كتبت حل بس الحمد لله اتكتبتلى مخالفة بس أخيرا شلتها بعد شغل كبير ومجهود أكبر

المنتدى صعب جدا فى شروطة فى الموضوعات دى

وربنا يوفقك وتلاقى ابن الحلاق إلى يصونك ويحبك بس لازم تحبيه

ربنا معاكى

أخوكى / حسام

ساكن في
    وانتة مالك

مينفعش تحولى انتى وهو تحلو المشاكل دية اصل مش ممكن حسب كلامك انك تتجوزية بسبب شخصيتة لو كنتى مبتحبيهوش بس كان ممكن تحولى تحبية

ساكن في
    دمياط الجديدة
    النوع : ذكر Egypt

أسف الحلال

مش عارف الحلاق دى جت من وين

مش مشكلة بس يون شاب تمام ويحبك

للاسف مينفعش نحل المشاكل نهائى بس انا مشكلتى الاكبر دلوقتى فى امى اللى المفروض تحمينى هى اللى بتوجعنى اوى وصاحبتى اللى باعتنى وبتنكر انها عملت اى حاجه

ساكن في
    وانتة مالك

المشكلة مش فى صحبتك لانها متعتبرش صحبة اصلا هى بعتك وانتى بعيها بالنسبة لممتك يعنى اية بتوجعك ياريت توضحى

يعنى كل ما بحاول اقرب منها واحكيلها اسرارى بتروح تحكى لاخواتى وتزود كلام من عندها ومبتحاولش انها تقرب ليه او تفهمنى ومن ورا اخواتى وبابا تعاملنى كويس ومن قدامهم بتعاملنى وحش وانا مبقتش بكلمها ولا بتعامل معاها اصلا خالص

ساكن في
    وانتة مالك

انا اسفة ماصدش ابعدك عن ممتك بس حولى تكونى حريصة فى كلامك معاها . هو انتى معندكيش صحاب غير دية

صفحة 1 من 8 12345 ... الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)