قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
النتائج 1 إلى 6 من 6

افتراضي للشباب فقط ممنوع دخول البنات

رغم انى عارفه ان اغلب اللى دخلوا بنات بس مفيش مشكله انا هقول اللى فى نفسى

عكنن على مراتك وأدعيلى

الصبح وانت رايح على شغلك وهى نايمة تعمد اسقاط اى شيئ او خبط الباب بصوت عالى علشان تصحيها هى كمان 00 اشمعنى انت ؟ ولو حاولت ترجع تنام تانى قالها مادام صحيتى حضري الفطار بقى

========================================

اذا كنت بتتفرج على التلفزيون وهى عايزة تغير القناة 00 قالها معلش الحلقة دى مهمة جدا واحد صحبى شافها على القناة الفضائية وقالى ان الحلقة دى هى المسلسل كلة 00 ولو كنت بتتفرج على ماتش كورة هيبقى الموضوع اسهل 00 كل ما حد من اللاعبين من اى فريق يمسك الكورة قالها معلش ثوانى بقى انا حاسس ان الكورة دى جون حتى لو كان حارس المرمى ماسك الكورة والماتش واقف لان فى واحد مصاب
    ( ملاحظة : اغلب النساء ذو ثقافة كروية ضعيفة )

اصح يوم الجمعة بهمة ونشاط وجهز الافطار لزوجتك بس متنساش انك تستخدم 15 طبق واكبر كمية من الملاعق والشوك و 5 حلل من اللى عندكم فى المطبخ و 10 كوبيات لاعداد طبق بيض وسندوتش جبنة
    طبعا يراعى ترك اثار سمنة على الارض مع ترك التلاجة مفتوحة وقشر البيض فى الحوض
    وانت خارج برضه ميمنعش تكسرلك طبق ولا طبقين عادى ماهى فلوسك ياجدع الا

فى عيد ميلادها زينلها تورتة عيد ميلادها بخمسين شمعة ولو سألتك لية خمسين رغم ان عندها 15 سنة بس ؟ اتحجج بضعف الاضاءة فى البيت وانت بتبص على النجفة اللى عندكم اللى فيها 30 لمبة مع ابتسامة صفراء خفيفة

لو عملة ريجيم اجرى على السوبر ماركت ومحلات الحلويات واملى التلاجة شكولاتة وحلويات وجاتوهات 00 يرعى التجول وانت مستمتع بأكل الجاتوة قدامها ياسلام على دى قطعة جاتوه ياجدعان الله
    انا عمرى ماكلت جاتوه بالحلاوه دى ياسلام جميله جدا طبعا هتلاقيها هبدتك بحاجه فى وشك وجرى على التلاجه تاخد الجاتوه
    المفاجاءه هنا باه ان انت تكون شلته من التلاجه وخبيته فوق الدولاب .هتروح فيها طبعا

متنساش رأيك فى طبيخها لو عاملة لحمة قالها حلو اوووى الفراخ دى 00ولو طبخة بامية 00 جميلة اوى الملوخية دى حطة عليها اية ؟؟ ولو عملة كيكة قالها انا بحب اشرب شاى مع البسكويت الحلو دة !!

لو طلبت منك تنشر الهدوم قالها حاضر مع ابتسامة حانية وبعد ما تخلص نشر الهدوم
    ادخل عليها وقولها انا نازل اجيب الهدوم اللى وقعت منى فى الشارع ولو سألتك هو اية اللى وقع ؟ اذكر لها كل هدومها اللى كانت مغسولة مع فردة شراب من بتوعك علشان متبقاش مقصودة منك !ممكن تتشل

لو الزوجة قررت مسح الارضيات فى البيت حاول انك تروح وتيجى على المناطق
    المبلولة متحجج بأنك محتاج تتصل ضرورى بواحد صحبك ومرة عطشان ومرة تانية بتجيب الجرنال ومفيش مانع انك تقول انك حاسس ان التليفون هيرن كمان شوية

لو كانت مشغولة فى نظافة البيت او مع الاولاد وطلبت منك تغسل كوبتين الشاى بتوع الصبح الموجودين فى الحوض ارجعلها كمان دقيقة من دخولك المطبخ وانت ماسك كوبية من الاتنين وهى مكسورة واسألها فى براءة ارمى دى فين ياحبيبتى

وانت قاعد تتفرج على التلفزيون وهى طالع عينها فى تنظيف البيت وبعد ما تخلص وتيجى يدوبكك تقعد تستريح جنبك بصلها وقالها حبيبتى معلش ممكن كوبية مية علشان ضهرى بيوجعنى !!

من غير ضرب يا بنات ومفيش زعل بقى
    أحيــانــاً ، أُجبــر نفسي علــى تصغيّر عقــلي و تظــاهري بالغبــاء ، لـيــس لـ"ضعــف شخصيّتــي" ، و إنمــا ، "رأفـــةً" بمــن "هــم" لا يصلــون الى تفكيــري
    البحث على جميع مواضيع العضو broken_heart

ساكن في
    هناك
    النوع : ذكر Egypt الفريق المفضل  : الاهلي

صح والله الراجل ده بيقول كلام زى الفل
    تسلم يا ريس

I'm POP

(يوميات شاب عادى)
    حلقات متجدده
    ان شاء الله هتلاقى فيها

الاستفاده والعظه
    ادخل
    هنا

البحث على جميع مواضيع العضو Sezer

ميرسى على مرورك بس المفاجأة انى بنت مش ولد
    أحيــانــاً ، أُجبــر نفسي علــى تصغيّر عقــلي و تظــاهري بالغبــاء ، لـيــس لـ"ضعــف شخصيّتــي" ، و إنمــا ، "رأفـــةً" بمــن "هــم" لا يصلــون الى تفكيــري

ده ان شاء الله من اول حركة هيدخل الانعاش

والله انتى عسل يا بروكن وبجد موضوع جميل جدا وعلى فكره اكتر الرجاله فى مصر فعلا بتعمل كده اسألى مجرب ههههههههه يعنى متسألنيش علشان انا مجربتش

ههههههههههههههميرسى يا سمسم وثانكس مروة وبجد انا خايفه لما اتجوز يطلع عليه بس كويس يبقى عندى خلفيه علشان لو عمل كدة اعرف اتصرف معاههيروحوا فينا فين

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)