قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
النتائج 1 إلى 8 من 8

سؤال ما الذي يميز منتدانا عن غيره وما الذي ينقصه في رايك

اخوتي واخواتي هناك ما يميز كل منتدى عن غيره بالنسبة للاعضاء
    المنتمين له وهناك ما ينقصه برأيهم
    ففكرت بان افتح هذا الموضوع واسألكم ماهو الشيء او الاشياء اتي
    تميز منتديات مصراوي عن غيره بالنسبة لك وما ينقصه برأيك؟
    ارجو ابداء ارائكم بصدق ودون مجاملة للرقي بالمنتدى
    فقد تفيد آرائكم الجهة الادارية في معالجة ما ينقص المنتدى ان وجد ذلك
    انتظر منكم الآراء

التعديل الأخير تم بواسطة قطره ندي ; 15 - 10 - 2009 الساعة 11:20 AM

بصراحه يا جماعه انا عندي اقتراح
    ان مصراوي كافيه يعمل خدمه الرسائل المجانيه ده ممكن يشد الناس اكتر عشان يكونوا اعضاء في مصراوي كافيه وياريت تقولولي ايه رائيكم ماشي سلام وارجو من استاذ علي مدكور الرد

4. افتراضي

لأ ياقمر الفكرة حلوة أوى وكانت على بالى والله بقالها فترة بس لأنى مش بدخل كتير الأيام دى مش عملتها... المهم بصى ياستى ممكن البوكس بتاع الردود والمواضيع يبقى فية خيارات أكتر شوية (ممكن سمايلات أكتر _أو أضافات للكتابة أدوات كتابية يعنى)

وفى حاجات كتيـــــــــــرة برضة بس مش فاكراها دلوقتى أوعدك أول ماتيجى على بالى هدخل وأقولهالك ويـارب الأدارة تهتم وتاخد الاّراء دى فى الأعتبار

وجزاك الله خيرا

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة NOOSA مشاهدة المشاركة
    لأ ياقمر الفكرة حلوة أوى وكانت على بالى والله بقالها فترة بس لأنى مش بدخل كتير الأيام دى مش عملتها... المهم بصى ياستى ممكن البوكس بتاع الردود والمواضيع يبقى فية خيارات أكتر شوية (ممكن سمايلات أكتر _أو أضافات للكتابة أدوات كتابية يعنى)

وفى حاجات كتيـــــــــــرة برضة بس مش فاكراها دلوقتى أوعدك أول ماتيجى على بالى هدخل وأقولهالك ويـارب الأدارة تهتم وتاخد الاّراء دى فى الأعتبار

وجزاك الله خيرا
    شكرا يا noosaعلي الرد والله رفعتي من معنويتي تسلميلي يارب

ساكن في
    فى القاهرة
    النوع : ذكر Egypt

انا عاوز اقولك ان الموضوع مميز فعلا وبجد فكرة جميلة اوى
    بصى يا ستى انا شايف ان الحلو اللى فية ان الاعضاء كلهم مواضيعهم جادة حتى لو العضو بيطرح موضوعة بطريقة فكاهية بس فى النهاية بيكون هادف وبصراحة اكتر انا شايف ان فى عيب واحد فى المنتدى دة وهو ان كل الاعضاء مش بيعملو حاجة غير انهم بيطرحو مواضيع ومن النادر ان يشاركو عضو اخر فى موضوعة او حتى يردو علية بدليل ان انا فى ليا مواضيع كثيرة انا شايف انها جديرة بالمنافشة ولسة عدد الردود صفر انا مش بقول كدة علشان موضوعاتى انا بس وفى كمان اعضاء كتير انا شايف انهم بيطرحو مواضيع فى غاية الاهمية ولا تجد اى اهتمام من الاعضاء فبرجاء الاهتمام بالمواضيع وادلاء الرئ فيها بكل صراحة وبالنسبة ليا انا عندى اقتراح ان يكون فى وسيلة ربط مباشرة بين الاعضاء للمناقشة مثل شات او ما شابة ذلك بخلاف الموضوعات او الردود انا بصراحة مش عارف الخاصية دية موجودة ولا لا بس لو موجودة ياريت تقولولى ازاى ولو مش موجودة ياريت الاستاذ على يرد عليا فى الفكرة دية وميرسى يا قمر على التوبيك والفكرة الجميلة دية وتقبلى مرورى
    مــــــــــ مَـ كَـ ـاَ نُـ ـشِ حُـ ـبِ ــــــــــــادا
    البحث على جميع مواضيع العضو mada.voot

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mada.voot مشاهدة المشاركة
    انا عاوز اقولك ان الموضوع مميز فعلا وبجد فكرة جميلة اوى
    بصى يا ستى انا شايف ان الحلو اللى فية ان الاعضاء كلهم مواضيعهم جادة حتى لو العضو بيطرح موضوعة بطريقة فكاهية بس فى النهاية بيكون هادف وبصراحة اكتر انا شايف ان فى عيب واحد فى المنتدى دة وهو ان كل الاعضاء مش بيعملو حاجة غير انهم بيطرحو مواضيع ومن النادر ان يشاركو عضو اخر فى موضوعة او حتى يردو علية بدليل ان انا فى ليا مواضيع كثيرة انا شايف انها جديرة بالمنافشة ولسة عدد الردود صفر انا مش بقول كدة علشان موضوعاتى انا بس وفى كمان اعضاء كتير انا شايف انهم بيطرحو مواضيع فى غاية الاهمية ولا تجد اى اهتمام من الاعضاء فبرجاء الاهتمام بالمواضيع وادلاء الرئ فيها بكل صراحة وبالنسبة ليا انا عندى اقتراح ان يكون فى وسيلة ربط مباشرة بين الاعضاء للمناقشة مثل شات او ما شابة ذلك بخلاف الموضوعات او الردود انا بصراحة مش عارف الخاصية دية موجودة ولا لا بس لو موجودة ياريت تقولولى ازاى ولو مش موجودة ياريت الاستاذ على يرد عليا فى الفكرة دية وميرسى يا قمر على التوبيك والفكرة الجميلة دية وتقبلى مرورى
    شكرا ليك يا mada.voot بس انا اعتقد ان الشات في مصراوي كافيه ممنوع بس مش متئكده فممكن تسئل حد وشكرا للمرور

من فضلكم قولولي رائيكم ايه في الاقتراح بتاع الرسائل المجانيه وياريت تقولوا للاستاذ علي مدكور

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)