قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
النتائج 1 إلى 9 من 9
  1. تشجيع في كأس العالم المصريين بيشجعوا أمريكا واحنا معاهم

طبعا كلنا ياشباب هنشجع أمريكا في كأس العالم كلنا هنكون مع أمريكا وبندعيلها بالنصر على الفريق اللي ميتسمى يلا غني وقول شيكا شيكا شيكا ربنا ينصر أمريكا وتاخد كأس العالم ويخلي لنا أبو تريكة
    علمت أن للحكمة عشرة أجزاء: تسع منها الصمت و العاشر عزلة الناس

البحث على جميع مواضيع العضو لما النسيم

2. افتراضي

انا مش معاكي فى هذه الحملة
    دمتي بحفظ الله ورعايته
    غفر الله لكي ياطيف عابر وعفا عنك

ساكن في
    السعوديه حاليا
    مقالات المدونة
    22
    النوع : ذكر Egypt الفريق المفضل  : الاهلي

كلنا عرب وانا هشجع دوله عربي اين كانت

لا اله الا أنت سبحانك أني كنت من الظالمين

اللهم ارحم
    شهداء ثورة 25 يناير

البحث على جميع مواضيع العضو هشام اللول1

مقالات المدونة
    13
    النوع : انثيEgypt

انا هاقول يارب يتغلبوا الأثنين ومحدش يسألنى اذاى المهم الأثنين يتغلبوا
    <a href="http://up.masrawycafe.net/"...66.jpg" /></a>
    البحث على جميع مواضيع العضو ايسل

5. افتراضي

انا مع ايسل الاتنين مايفرقوش حاجه عن بعض
    وشكرا للتوبيك الجميل لما النسيم
    تسلم ايدك يا قمري

6. افتراضي

و الله ربنا يهديك الى الطريق السوي اختي و الله مو مستاهلة الحملة ديه مانا اخوة و اشقاء كيف ترضي انوا يقهر بلد مسلم ومين اخترتي امريكا الي كل يوم بتقتل اخوانا والله حرام عليك
    التعديل الأخير تم بواسطة vitaa ; 20 - 12 - 2009 الساعة 02:51 PM

انا مش معاكي

المصريين بيشجعوا الجزائر واحنا معاهم

لو فيها اسرائيل والي ما يتسموا هشجع اسرائيل مش امريكا

9. افتراضي

فعلا لو اللي ميتسموا لاعبوا اسرائيل والله العظيم لأشجع اسرائيل و بطلوا بقى كلام العروبة اللي محدش بيقوله غيرنا ده ونفسي اعرف ليه بتقلبوها فجأة بكلام ملوش لازمة اللي هو امريكا قتلت و حاربت؟ احنا بنتكلم ع المستوى الرياضي طب مااسمالله اللي بيتقال عليهم اشقاؤنا اللي خير اللهم اجعله خير بيحبونا كذبوا و لفقوا و شوهوا صورتنا و حرقوا اعلامنا و تعدوا على رموزنا فرقت بقى معاهم العروبة ساعتها؟؟ و عاوزين يعملوا فيها ملايكة على حسابنا قال ايه بيهيجوا الفلسطينين ضدنا خلاص بقى خليهم يتولوا مسؤلية العرب اما نشوووووف من غير مصر مين هيقدر يعمل ايه و انا بأكدها تاني احنا هنشجع امريكا و اي فريق يلعب ضد الفريق اللي ميتسمى فأنا لا أحترم من لا يحترم بلدي خاصة وان كانت بلدي هي مصر التي كرمها الله و قال بأن جندها هم خير جنود الأرض أنا مش قالباها سياسة و في نفس الوقت مش بحقد على حد لأن مصر مش ناقصة بطولات الحمدلله النصر اللي حققناه في اكتوبر73 لسه جامعات العالم بتدرسة لحد دلوقت و اذا كان هم اللي جابلهم الكأس اللي هو اصلا في حيالله رياضة وللي المفروض انها اخلاااق وانا بصراحة مش شايفه انهم بيلعبوا الا بمساندة حثالة مجتمعهم و بالطرق القذرة و ده دليل على انهم متأكدين ان لو المباراة دي كانت اتلعبت بشرف كان مما لاشك فيه منتخب الساجدين هو اللي كسب بس مش مهم في ستين داهية كأس جابهلهم شوية مساجين و حثالة احنا جابلنا 4 جوائز نوبل اربعة من اعظم علماء مصر واللي هم بيشرفووونا ادام العالم كله و الحمدلله هي دي الحقيقة..بعدين كلمة العروبة دي مش فارقه معاهم بلاش انتوا بقى تعيشوا الوهم العواطف دي انسوها خلاص دول زمان في البلد اللي متتسمى بردو اذاعوا النكسة و مااذاعوش نصر اكتوبر و في الاخر طلعوا نفسهم هم اللي حاربوا وانتصروا صباح الخير ياجماااعة في ايه؟
    علمت أن للحكمة عشرة أجزاء: تسع منها الصمت و العاشر عزلة الناس

البحث على جميع مواضيع العضو لما النسيم

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)