قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 25
  1. #1
    تاريخ التسجيل
    16 - 12 - 2009
    ساكن في
    طلعت م القمقم خلاص استعدوا بئه
    المشاركات
    6,069
    النوع : ذكر Egypt الفريق المفضل  : الاهلي

    Wink *** الحب الحقيقى ***



    زوجان كبيران في السن



    في احد المطاعم



    دخل زوجان كبيران في السن وجلسا على إحدى الطاولات بعد أن لفتا أنظار المحيطين لكهولتهما.







    بعد أن قدم لهما النادل الطعام لاحظ الجميع أن الزوجة بدأت تقسم كمية الطعام بالتساوي بينها وبين زوجها.

    حتى الشراب قسمت نصفه في كوب آخر.

    بعد ذلك بدأ الزوج يتناول طعامه في هدوء بينما ظلت الزوجة تنظر إليه دون أن تأكل.

    أثار الموقف فضول أحد الموجودين في المطعم فاقترب من طاولتهما

    وقال: (عفواً، أرى أنكما طلبتما وجبة واحدة فقط فهل تسمحان لي أن أطلب وجبة أخرى لكما).



    ردت السيدة على الشاب وقالت:

    (لسنا في حاجة لوجبة أخرى، فقط نحب أن نتشارك في وجبة واحدة).



    رد الشاب وقال: (ولكنك لا تأكلين يا سيدتي، فقط تنظرين لزوجك بينما يأكل، فكيف تشاركين معه

    وأنت لا تأكلين).






    قالت السيدة: (أنتظر طقم الأسنان الذي يأكل به) !!!







    الله يلعن ابو الحب اللى بالشكل ده

    التعديل الأخير تم بواسطة عفريت أفندى ; 11 - 7 - 2010 الساعة 08:35 PM










    ثورة 25 يناير

    التغيير

    الحريه

    العدالة الإجتماعيه






    إلى كل من يحب مبارك أبشروا قال رسول الله صلى الله عليه و سلم :
    يحشر المرء مع من أحب



    يا ناس حد شااااااف توقيعى ؟

    walid وليد


    البحث على جميع مواضيع العضو عفريت أفندى

  2. #2
    تاريخ التسجيل
    16 - 12 - 2009
    ساكن في
    طلعت م القمقم خلاص استعدوا بئه
    المشاركات
    6,069
    النوع : ذكر Egypt الفريق المفضل  : الاهلي

    افتراضي












    ثورة 25 يناير

    التغيير

    الحريه

    العدالة الإجتماعيه






    إلى كل من يحب مبارك أبشروا قال رسول الله صلى الله عليه و سلم :
    يحشر المرء مع من أحب



    يا ناس حد شااااااف توقيعى ؟

    walid وليد


    البحث على جميع مواضيع العضو عفريت أفندى

  3. #3
    تاريخ التسجيل
    30 - 4 - 2009
    ساكن في
    هناهــو
    المشاركات
    14,292
    مقالات المدونة
    20
    النوع : انثيEgypt الفريق المفضل  : الاهلي

    افتراضي



    ههههههههههههههههههههههههه ههههه
    تلعت كحكوحه ف الاخر ههههههههههههههههههه
    بس تعرف بكد والله لو فى كته ف الحقيقه
    تبأه كامده موت وربناااااااااا
    و بكد توبيك كامد موت منك مرهف
    لانك دايما متألق بكد

  4. #4
    تاريخ التسجيل
    23 - 9 - 2008
    ساكن في
    محامى والمحاماة حياتى
    المشاركات
    732
    النوع : ذكر Egypt

    افتراضي

    يع يع يع
    هتجيلها بلهارسيا
    ههههههههههههههه
    توبيك جامد يا دكتره
    فينك من زمان يا دكتور

  5. #5
    تاريخ التسجيل
    25 - 5 - 2010
    ساكن في
    الاسكندريه
    العمر
    30
    المشاركات
    2,752
    مقالات المدونة
    4
    النوع : انثيEgypt

    افتراضي

    هههههههههههههه
    ادى الحب ولا بلاش
    بصراحه هو مش حب
    هو على رأى المثل:
    المضطر يستنى طقم السنان

    موضوع جمييييييييييييل

  6. #6
    تاريخ التسجيل
    21 - 12 - 2009
    ساكن في
    في عالم العجايب
    المشاركات
    1,317
    مقالات المدونة
    4
    النوع : انثيEgypt

    افتراضي

    يع يع يع يع يع يع يع يع يع
    ايه القرف ده
    ده مش اسمه حب بقه
    تسلم علي التوبيك
    جزاك الله كل خير


    اللهم اقذف في قلبي رجاءك و اقطع رجائي عمن سواك حتي لا ارجو غيرك يارب اللهم انى اسألك من الخير كله عاجله واجله ما علمت منه ومالم اعلم واعوذ بك من الشر كله عاجله واجله ماعلمت منه ومالم اعلم واسالك ان تجعل كل قضاء قضيته لى خير يارب العالمين
    البحث على جميع مواضيع العضو هبةالله

  7. #7
    تاريخ التسجيل
    8 - 6 - 2010
    ساكن في
    سراااااااااااابــــــــ
    المشاركات
    4,445
    النوع : انثيEgypt الفريق المفضل  : الاهلي

    افتراضي

    هههههههههههههههههه
    حب ايه بس اللى انت جاى تقول عليه؟؟؟؟؟؟؟
    بس جامدة
    تحياتى ودمت متألقا




    تسجيل خروج نهائى
    8/7/2011
    ربنا يوفق الجميع











    البحث على جميع مواضيع العضو &!! Who's care&

  8. #8

    افتراضي

    هههههههههههههههه
    طب لية الفضايح دى
    كانوا طلبوا دليفرى احسن
    تسلم يا مرهف

  9. #9
    تاريخ التسجيل
    16 - 12 - 2009
    ساكن في
    طلعت م القمقم خلاص استعدوا بئه
    المشاركات
    6,069
    النوع : ذكر Egypt الفريق المفضل  : الاهلي

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بونبونايه سكره مشاهدة المشاركة


    ههههههههههههههههههههههههه ههههه
    تلعت كحكوحه ف الاخر ههههههههههههههههههه
    بس تعرف بكد والله لو فى كته ف الحقيقه
    تبأه كامده موت وربناااااااااا
    و بكد توبيك كامد موت منك مرهف
    لانك دايما متألق بكد
    هى تبئه جامده موت فى حاله واحده بس

    إن واحد فيهم ياخد الفك العلوى و التانى ياخد الفك السفلى

    و هى دى المشاركه

    هههههههه

    نورتى التوبيك يا بونبون










    ثورة 25 يناير

    التغيير

    الحريه

    العدالة الإجتماعيه






    إلى كل من يحب مبارك أبشروا قال رسول الله صلى الله عليه و سلم :
    يحشر المرء مع من أحب



    يا ناس حد شااااااف توقيعى ؟

    walid وليد


    البحث على جميع مواضيع العضو عفريت أفندى

  10. #10
    تاريخ التسجيل
    16 - 12 - 2009
    ساكن في
    طلعت م القمقم خلاص استعدوا بئه
    المشاركات
    6,069
    النوع : ذكر Egypt الفريق المفضل  : الاهلي

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omaro مشاهدة المشاركة
    يع يع يع
    هتجيلها بلهارسيا
    ههههههههههههههه
    توبيك جامد يا دكتره
    فينك من زمان يا دكتور
    انا موجود يا متر

    بس تحت النظر



    يا رب تدوم الضحكه

    منوووووور و ربونا










    ثورة 25 يناير

    التغيير

    الحريه

    العدالة الإجتماعيه






    إلى كل من يحب مبارك أبشروا قال رسول الله صلى الله عليه و سلم :
    يحشر المرء مع من أحب



    يا ناس حد شااااااف توقيعى ؟

    walid وليد


    البحث على جميع مواضيع العضو عفريت أفندى

 

 
صفحة 1 من 3 123 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

ضوابط المشاركة

  • مش هتقدر تضيف مواضيع جديده
  • مش هتقدر ترد على المواضيع
  • مش هتقدر ترفع ملفات
  • مش هتقدر تعدل مشاركاتك
  •  
جميع الحقوق محفوظة لمنتديات مصراوي كافيه 2010 ©