قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
النتائج 1 إلى 3 من 3

الموضوع: عندى موهبة

1. Wink عندى موهبة

انا خريجة فنون قسم تميم ازياء المهم انى دلوقتى بشتغل فى مكتب ديكور ما علينا مش دى المشكلة انا نفسى اشتغل فى مجال الازياء بس على النت يعنى ابيع التصميمات على النت فاهمين يا جدعان فاهمين نظريتى ازاى لان كل المصانع بعيدة جدا وخطر عليا ارجع الساعة 11 و 12 بالليل من جسر السويس والعبور و6 اكتوبر لوحدى عشان كده قررت اعرض تصميماتى للبيع للى عايز وبالبفعل اشتغلت فترة بس ضحك عليا من غير فلوس بعد ما تعبت معاه جدا وبعتله شغل كتيير جدا يلا المهم هل فى حد عنده حل للحكاية دى هل ينفع اسوق تصميمياتى ولا لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    انا اتشجعت وشاركت معاكوا وبقيت اسال كتير لانى مبسوطة منكم جدا انتوا منتدى جامد جدا
    الصور المرفقة الصور المرفقة

ساكن في
    الاسكندريه
    مقالات المدونة
    4
    النوع : انثيEgypt

والله بصراحه مش هقدر افيدك
    لكن بجد انتى فعلا موهوبه
    ان شاء الله تلاقى الحل
    وحلو جداااااااا التصميم ده والله
    ربنا يوفقك

ساكن في
    بين السطور
    مقالات المدونة
    1
    النوع : ذكر Egypt الفريق المفضل  : الاهلي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سنوفة مشاهدة المشاركة
    انا خريجة فنون قسم تميم ازياء المهم انى دلوقتى بشتغل فى مكتب ديكور ما علينا مش دى المشكلة انا نفسى اشتغل فى مجال الازياء بس على النت يعنى ابيع التصميمات على النت فاهمين يا جدعان فاهمين نظريتى ازاى لان كل المصانع بعيدة جدا وخطر عليا ارجع الساعة 11 و 12 بالليل من جسر السويس والعبور و6 اكتوبر لوحدى عشان كده قررت اعرض تصميماتى للبيع للى عايز وبالبفعل اشتغلت فترة بس ضحك عليا من غير فلوس بعد ما تعبت معاه جدا وبعتله شغل كتيير جدا يلا المهم هل فى حد عنده حل للحكاية دى هل ينفع اسوق تصميمياتى ولا لا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    انا اتشجعت وشاركت معاكوا وبقيت اسال كتير لانى مبسوطة منكم جدا انتوا منتدى جامد جدا
    أختي الفاضله فيه موقع على النت اسمه Egyptian Home يعني البيت المصري الموقع ده بتعرضي الحاجه اللي عندك بفلوس وكل اللي بيدخل على الموقع ويحتاج اي حاجه بيتصل بيكي من خلال تليفون أو من خلال الإيميل ويتم التواصل حتى تستطيعي تسويق منتجاتك

تقبل يتحياتي
    لك خالص ودي وتقديري واحترامي

أنا لا أريدك أن تبكي
    ولا أريد عيناك تصافحان أمامي البكاء
    فأنا
    وإن مات فيك الهوى
    لا أريد أن يموت فيك الكبرياء

البحث على جميع مواضيع العضو thesniper_12007

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع