قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
النتائج 1 إلى 7 من 7

افتراضي موضوع مهم جدا للشباب والبنات

احنا فى الفترة الاخيرة كلنا اتكلمنا عن حب النت
    بس وانا بشوف فى المنتديات لقيت مشاكل كتير بتقابل الناس الى بحبو من على النت.

بس ليه الولد هو الى ديما بيتجاهل البنت الى بيعرفها من على النت؟؟؟؟

وليه كمان بيستهون بعقلها مهما كان تفكرها بيفتكرها مش بتعرف تفكر زيه ليه ؟؟؟

ليه لما بيكون اكبر منها بيحسيسها انها مش هتقدر تعتمد على نفسها ولازم تلجاء ليه فى كل شى ليه؟؟؟؟

ليه ديما بيشك فيها ويقولها انها ممكن يعرف هى بتعمل ايه مع انها ممكن تكون مبتعملش حاجة ومش بتكلم حد غيره ومع ذلك بيفكرها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وليه هو بيكون على النت فى المنتديات والكلام مع البنات والشات وكل حاجة وهى بتكون واثقة فيه جدا ليه الفرق وعدم الثقة؟؟؟؟

وليه لما البنت بتعرف ولد من على النت بتبقى مش عارفه تقول عندها فى البيت عرفتو منين ؟؟؟

ونفس الوضع للولد بيبقى مش عارف يقول لأهلة هو عرفها ازاى ليه؟؟؟؟؟؟؟

واخيرا نفسى اعرف هو فعلا حب النت ده ممكن يكون مستحيل تحقيقة الى حب حقيقة او الاعتراف بيه مع باقى المجتمع ؟؟؟
    وفعلا حب النت هو مجرد اعجاب فقط مع ان ممكن تكون البنت بتحب بجد

ياريت تفدونى بمشاركاتكم

افتراضي رد: موضوع مهم جدا للشباب والبنات

ايه باجماعة هو الموضوع مش مهم سواء للشباب او البنات
    على العموم انا مستنية ريكو

انا اتعرفت على واحد عن طريق النت وبحبو وهو كمان هو من مصر بس مسافر بيشتغل فى الامارات وناوى لما ينزل يجى يتقدملى بس انا برضو خايفه النت برضو مش بيعرفك الشخص الى قدامك قوى واحنا محتاره مش عارفه اكمل وستناه ولا لاء وكمان رد فعل اهلى ايه انى عرفتو من على النت

بصى ياجميل انا شايفة ان حب النت ده ليه مشاكل كتير جدا وديما البنت هى الى بتنجرح مع احترامى لكل الشباب الى بيحبو بنات من على النت بس الشباب مش بينجرحو زى البنت البنت هى الى بتنجرح والولد مش بنبقى عارفين نيتة ايه يعنى ممكن بعد سنة من معرفتكوة على النت مثلا تلاقيه مش بيرد عليكى او مش بيكلمك وممكن كمان تلقيه بيعمل حاجات انتى مش فاهماها وتلاقى نفسك فى وسط متاهة من التفكيرمش عارفة تعملى ايه حاولى انه ينزل يكلم اهلك فى اقرب فرصة صدقينى انا الى بننجرح من حب النت مش الولد

موضوع جميل جداااا يا عسل وبجد انا نفسي افهم موضوع حب النت ده بالذات من الاولاد في فعلا حب من النت ولا ده مجرد تسليه وتضيع وقت عشان كنت مره بكلم واحد تعرفت عليه من منتدى وبعد فتره من تعارفنا قلي انه بيحبني وانا مش عارفه اصدقه ولا اكدبه ولا اعمل ايه لان انا بجد مش مقتنعه بحاجه زي كده وعايزه اسمع اراء الولاد بالخصوص في حب نت ولا مستحيل؟؟؟

النوع : انثيEgypt

ساكن في
    مصر
    النوع : انثيEgypt

مميز

موضوع جميل جداااا يا عسل وبجد انا نفسي افهم موضوع حب النت ده بالذات من الاولاد في فعلا حب من النت ولا ده مجرد تسليه وتضيع وقت عشان كنت مره بكلم واحد تعرفت عليه من منتدى وبعد فتره من تعارفنا قلي انه بيحبني وانا مش عارفه اصدقه ولا اكدبه ولا اعمل ايه لان انا بجد مش مقتنعه بحاجه زي كده وعايزه اسمع اراء الولاد بالخصوص في حب نت ولا مستحيل؟؟؟
    مساء خاص للغالين معطر بالفل وياسمين نر سله بس للحلوين نقولهم احنا مشتاقين
    البحث على جميع مواضيع العضو rana72000

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)