قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
صفحة 1 من 5 12345 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 47
    ساكن في
    S..k..y
    مقالات المدونة
    3
    النوع : ذكر Egyptالفريق المفضل  : الزمالك

مش مبسوط رأيكم فى خطاب الرئيس ؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...

رأيكم اية فى خطاب الرئيس مبارك الأخير .. يوم 11/2/2011
    ؟؟!

اكتب تعليقك .. ( بكل احترام )
    رَبِّ أَوْزِعْنِي أَنْ أَشْكُرَ نِعْمَتَكَ الَّتِي أَنْعَمْتَ عَلَيَّ وَعَلَى وَالِدَيَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صَالِحاً تَرْضَاهُ وَأَدْخِلْنِي بِرَحْمَتِكَ فِي عِبَادِكَ الصَّالِحِينَ

البحث على جميع مواضيع العضو علي مدكور

2. افتراضي

بظرميط !!0 خلوه يقعد لحد سبتمبر هو عايز كده

مقالات المدونة
    13
    النوع : انثيEgypt

حاضر يا على هكتب تعليقى بكل احترام

خرج علينا الرئيس السابق لجمهورية مصر العربيه ليستهزء بعقولنا ويستخف بشهدائنا ويقول لنا

انا اهم من مصر ومن الشعب انا فوق الجميع وكما عودتكم دائما طوال ثلاثين عاما انتم تقولو كما شئتم وانا افعل ما اريد هذا محتوى خطابه

اما رأى فى الخطاب فهو كأنى لم اسمع شئ وسأظل اردد

الشعب يريد اسقاط النظام

الشعب يريد اسقاط النظام

شكرا لك اخى على
    <a href="http://up.masrawycafe.net/"...66.jpg" /></a>
    البحث على جميع مواضيع العضو ايسل

4. افتراضي

بسم الله الرحمن الرحيم
    الخطاب جميل ومش جميل
    جميل انه مصر تغيرت كتيير بالتغيرات الدستوريه الجديده
    اما اللي مش جميل ان شباب الميدان
    لم يقبلو بهذا الوضع ولم يقبلو باي وضع الا التنحي
    وكلما طال الوقت زادت الطلبات
    اللهم ارنا الحق حقا وارزقنا اتباعه
    وارنا الباطل باطلا وارزقنا اجتنابه
    الملفات المرفقة الملفات المرفقة
    التعديل الأخير تم بواسطة علي محمدي ; 11 - 2 - 2011 الساعة 04:01 AM

5. افتراضي

يا ريت ندي فرصه للناس ونشوف هيعملوا ايه واكيد ان شاء الله انهم استوعبوا الدرس كويس . بلاش نلاقي الناس اليومين الجايين بيقولنا اننا احنا اللي خربنا البلد .يا ريت بكره نفض الاعتصام ونروح عشان محدش يحملنا مسئولية المشاكل الاقتصاديه. و على اتصال مع بعض ومع الاستاذ وائل غنيم وهو يكون موكل من جانبنا بمتابعة المطالب التي ذكرناها وده اسلم لينا وليهم وفى حالة انقطاع النت او شبكات الموبيل ننزل كلنا مرة واحده على التحرير خلاص الحاجزالنفسي انكسر محدش بيخاف. اما بخصو موضوع التنحي فهو نفسه ينفد بجلده لكن خايف من اعوان النظام وشلة الحراميه الي معاه يفضحوه وتتقلب الدنيا عليه اكتر ما هي مقلوبه. موقف الجيش لم يتحدد بعد والحرس الجمهوري على استعداد لاظهار ولائه لقائده مش عايزين حرب اهليه. ربنا يستر ولا يقدر لنا ذلك. اللهم وفقنا لما تحب وترضى وصلى الله على سيدنا محمد وعاى آلهِ وصحبه وسلم .

انا مش هقول رأي عشان مفيش احترام في الكافيه ده بسبب سفير الجنه بصراحه قال رأيه بكل احترام
    سلام يا مستر علي الي الابد حضرتك مش قادر تسيطر عالنس اللي عندك وعاوين لرئيس يحكم بلد فيها ناس عايشين وخلاص

7. افتراضي

والله أنا عايش فى أيام غريبه مش عارف أصدق مين وأكدب مين حيرتونى .
    عموما أنا شايف إن المشكله اللى بنتكلم عنها بقالنا أيام وليالى (البيضه الأول ولا الفرخه).
    اللهم أرنا الحق حقا وأرزقنا إتباعه وأرنا الباطل باطل وأرزقنا إجتنابه..اللهم أمين

8. افتراضي

يا ريت ندي فرصه للناس ونشوف هيعملوا ايه واكيد ان شاء الله انهم استوعبوا الدرس كويس . بلاش نلاقي الناس اليومين الجايين بيقولنا اننا احنا اللي خربنا البلد .يا ريت بكره نفض الاعتصام ونروح عشان محدش يحملنا مسئولية المشاكل الاقتصاديه. و على اتصال مع بعض ومع الاستاذ وائل غنيم وهو يكون موكل من جانبنا بمتابعة المطالب التي ذكرناها وده اسلم لينا وليهم وفى حالة انقطاع النت او شبكات الموبيل ننزل كلنا مرة واحده على التحرير خلاص الحاجزالنفسي انكسر محدش بيخاف

9. افتراضي

اللهم ارنا الحق حقا وارزقنا اتباعه
    وارنا الباطل باطلا وارزقنا اجتنابه

أنا رأيى زى ما قال الأخ الكريم شريف تيتو فى الجزء الأول من تعليقه

يا ريت ندي فرصه للناس ونشوف هيعملوا ايه واكيد ان شاء الله انهم استوعبوا الدرس كويس . بلاش نلاقي الناس اليومين الجايين بيقولنا اننا احنا اللي خربنا البلد .يا ريت بكره نفض الاعتصام ونروح عشان محدش يحملنا مسئولية المشاكل الاقتصاديه. و على اتصال مع بعض ومع الاستاذ وائل غنيم وهو يكون موكل من جانبنا بمتابعة المطالب التي ذكرناها وده اسلم لينا وليهم وفى حالة انقطاع النت او شبكات الموبيل ننزل كلنا مرة واحده على التحرير خلاص الحاجزالنفسي انكسر محدش بيخاف

ساكن في
    فى جزيرة بعيدة
    النوع : انثيEgypt

خطاب جميل بس متاخر ولكن هذا الخطاب يعلن الرئيس فيه انه تنحى عن السلطة ولكن بشكل غير مباشر
    والرئيس الان اصبح ضيف على السلطة سوف يغادر
    ولازم نعطيهم فرصة لكى يحققوا ما قالوه
    وكفانا ما حدث فى الايام الماضية وعلينا ان ننظر الى اعدائنا الذين يتربصوا بنا كفانا
    مصر اولا وهى فوق الجميع

صفحة 1 من 5 12345 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)