قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
النتائج 1 إلى 5 من 5

الموضوع: اصعب المشاكل

ساكن في
    فى بيتنا طبعا
    النوع : انثيEgypt الفريق المفضل  : الاهلي

افتراضي اصعب المشاكل

طبعا كلنل عارفين ان اصعب حاجة فى الدنيا الفراق لكن هل تعلمون انه يوجد ما هو اصعب من الفراق
    نعم يوجد ما هو اصعب من الفراق الا وهى الخيانة
    بجد انا ارى ان الخيانة اصعب من فراق اتنين بيحبوا بعض اتنين هم روح بعض
    اننى اتفق معكم فى ان الخيانة يمكن ان تكون من الرجل او من المراة ولكن جميعا نعلم انها من الرجل بنسبة اكبر وليس هذا دفاعا عن المراة ولكنه فى الاعم الاغلب يخون الرجال اكتر وهذا لا يعنى ان كلهم هكذا ولكنى اقتنع ان هناك رجال بجد وفية ومحترمة
    هل تعلمون ما هو صعب الخيانة :الا وهو ان يثق شخص فى حبيب يثق فى حبه يثق فى اخلاصه له لان الطرف الاخر يشعره بانه اغلى شىء له فى الوجود احلى حاجة فى حياته الشىء اللى ممكن يحارب عشانه الدنيا كلها يقف امام اى ظروف لكى يكونوا معا فى النهايةوبالفعل يعمل اى حاجة عشان يتجوزوا وبالفعل يتم الارتباط بينهم وبالتالى هيكون فى ثقة هيقول دايما ده ما اتجوزش غيرى ده اكيد ما حبش غيرى والا ما كنش هيرتبط بى
    ده ضحى بحاجات عمره ما كان هيتخيل انه يتنازل عنها عشان نكون سوا واتجوزنى ولا همه حاجة
    تخيلوا بقى بعد ده كله يعرف الانسان ده يخون ويعرف يشوف حد تانى ولو حتى مجرد التفكير فى حد تانى ده فى حد ذاته خيانةوبجد الاحساس بيها صعب جدااااااااااااااااااااااا ااااا
    انى اريد ان اوجه رسالة الى كل رجل او كل شاب فانت اخى وابى وعمى وفى المستقبل زوجى
    اياك والخيانة اياك لانها بالفعل تجرح وبتوجع الطرف التانى لانه اكيد واثق فيك ثقة عمياء كفاية انك ما ارتبطش غير بيه اكيد ده اكبر دليل على حبك ليه او رغبتك فى انك تكون بس ليه او معاه هو وبس بلاش تصدمه فيك
    والله ده مجرد نصيحة من اخت خايفة اولا عليك من العاقبة وعلى اختى اللى هى زوجتك
    ربنا يديم المودة بين اى اتنين متجوزين ويحببهم فى بعض وربى ما يفرق بينهم ابداااااااااااااااااااااا ااااا
    وفى النهاية اريد ان اعلمكم انه ايضا توجد نساء خائنة عشان برده اخوانى الشباب ما يزعلوش منى
    اذا اردت شيئا بشدة فاطلق سراحه
    فان عاد اليك فهو ملك لك
    وان لم يعد فهو لم يكن لك من البداية
    البحث على جميع مواضيع العضو حب العمر

موضوع جميل كالعادة يا حب العمر
    بس انا عارفه الموضوع دا بالذات اتعمل علشان مين وليه فكرتي فيه في الوقت دا
    وعايز اقولك حاجه الخيانه موجودة ولا تزال موجودة حتي نهايه الدنيا
    واسبابها الرجل والمراة سواء
    وانا معاكي اني الرجل اكثر خيانه من المرأة بس هي السبب في دا عارفه ليه لان الرجل يحب يشوف مراته احسن واحدة في الدنيا بس للاسف هي مش بتتغير بتهمل في نفسها وفي بيتها واولادها والنتجيه ان الرجل يتطلع الي واحدة غيرها فيها حاجات جذبته ليه مش موجودة عند مراته
    عايز اقولك لو في خيانه من الرجل
    بتبقي مننا احنا الستات لاننا لا نعرف كيف نرضي ازوجانا وان نكبر في عيونهم ولا نعطيهم فرصه للنظر الي غيرنا
    طبعا يا حبيبتي لو قعدت اتكلم عن الخيانه محتاجه صفحات وصفحات بس كافيه كدة واضح اني رغايه شويه
    اسفه يا حبيبتي لو طولت عليكي
    شعرت بك رغم طول المسافات
    رغم الحواجز والجسور
    ستبقي دوما حبا لقلبي
    همسا لروحي
    طيفا لأحلامي
    البحث على جميع مواضيع العضو فرح عمار طه

ساكن في
    فى رحاب اللة

السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
    انا عايزة اقولك واللة انت بتتكلمى عليا اكنك عرفة حكايتى بس انا مش متفقة مع فرح عمار لان الراجل لما بيشوف مراتة مش مهتمة بية مش هتبقى معاة اصلا وفى رجالة كتيير بتخون عشان تقلد وفى رجالة الخيانة فى دمهم انت مجرد مبتعرفى ان جوزك لفتت نظرة واحدة تانية بتحاولى تغيرى كل حاجة فيكى بتغييرى مكياجك بتصبغى شعرك بتشترى ملابس هل هو بيقول كفاية انها بتعمل كدة عشانى ويبطل خيانة ؟
    لاطبعا ولا اكنك عملتى حاجة لانة عايز يكمل ومش اهتمامك بنفسك او بية اللى هيوقفة صدقينى انا اعرف واحدة جميلة جدا وبتعامل جوزها اكنة مثلاابنها فى اهتمامها بية ومع ذلك مرافق واحدة بقالة عشر سنين ومش عاييز يسبها يعنى من قبل ما يتجوزها .
    الراجل لما يحب يخون مش بيحتاج اسباب عدم الاهتمام والتأثير دول مجرد مخدر بيخدرة بية ضمرهم انا اسفة جدا للاطالة.
    يارب كن معى وسامحنى فأنا بحاجة الى رحمتك

البحث على جميع مواضيع العضو yoyoesam

ساكن في
    فى بيتنا طبعا

ميرسيه ليكى يا فرح على الرد يا حبيبتى
    بس صدقينى ان الراجل اللى بيخون بيبقى من البداية ناوى يخون بس بيحاول يقنع نفسه انه هيبرر نفسه بان البنت اهملت فى نفسها وما اهتمتش بيا وانا لاقيت ده مع واحدة تانية او يقول انى ما اتجوزتش عن حب يبقى اخون براحتى لكن طبعا ده ما ينفعش
    انا رايى انه لو الراجل ناوى يعمل كده طب اتجوز واحدة ما بيحبهاش او هو شايف انه مش هيبقى سعيد معاها ليه اصلا من البداية
    ما كانش المفروض انه يتجوزها ويظلمها معاه
    وفى النهاية اتمنى ان الانسان ده يفكر فى انه خلاص انا اتجوزت وكل الستات زى بعض يبقى اسعد مراتى واديها فرصة تسعدنى
    فان عاد اليك فهو ملك لك

ساكن في
    فى بيتنا طبعا

ميرسيه جدا ليكى يا يويو على الرد يا قمر
    ابقى طمنينى على اخبارك يا قمر ويا ترى عملتى ايه مع جوزك
    يا رب ربنا يهديلك الحال ان شاء الله يا قمر
    فان عاد اليك فهو ملك لك

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)