قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  
صفحة 1 من 12 1234511 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 113
    ساكن في
    في جهنم في الدور التاني
    النوع : ذكر Egyptالفريق المفضل  : الزمالك

افتراضي يلا يا بنات كل يدخل يجاوب .....الاولاد تدخل تضحك

بسم الله الرحمن الرحيم

خف تعوم و بل الهدوم

فكرة جديدة وكوميدية
    فيها تدبيس اللى يخطر ببالنا وبنعزة

هنختار بنات مصراوي كافيه واحدة واحدة هتدبس هنا وتجاوب على الاسئلة الموجودة كلها بصرااااحة

قوليى ردود افعالك فى المواقف دى

*_لو راكبه عربيه كلها صبيان ومش معاكى مناديل ومناخيرك ***؟؟؟؟
    ----------------------------

*_لو ماشيه فى ميدان عام وكلب حراسه سايب كل الناس وماشى وراكى تقفى يقف تمشى يمشى وراكى ؟؟؟؟

*_بتجرى عشان تسلمى على صحبتك اتزحلقتى على قشرايه موووز؟؟؟"يبدو ان صحبتك عينها وحشه"
    *_واقفه فى اتوبيس راح قام لك شاب محترم وقالك اتفضلى وبعد خمس دقائق قالك لو سمحتى قومى عشان عاوز اقعد؟؟؟

*_لو ركبتى عربيه وفجأه ركب جنبك 1 بلدياتنا ومعاه اقفاص طيور وخضار وو........ وحط كل ده على رجلك وخنقك ؟؟؟
    *_كافيتريا الجامعه جبتى مشروب ساخن وعشان نيتك بلاك اندلق عليكى وبئه شكلك BAD؟؟؟

*_لو نازله من غير فلوس وخطيبك عزمك على كشرى او عصير قصب وهو جاى يحاسب طلع ناسى المحفظة فى البيت؟؟؟؟

*_لو راكبه ميكروباص وجنبك ست كبيره اوى وبمعدل كل دقيقتين تبصلك اوى فى وشكككك وتقعد تضحك على اخرهاااااا؟؟؟؟؟

*_لو دخلتى الحمام تاخدى دش ....سمعتى صوت عمال يقول ....يامعفنه يامعفنه يامعفننننننننهههههههه؟؟؟؟ ؟

*_لو صيحتى الصبح لقيتى فى قرار بيقول البنات من سن 17 سنه لحد 25 هيدخلوا الجيش؟؟؟؟؟

*_اخر حلقة من المسلسل اللى بتحبيه ومتابعاه من اوله واول مبدأ جاء لوالدك ضيوف مع العلم ان المسلسل مش هيتعاد تانى خااااااالص؟؟؟

*_البت زئرده جارتك اللى مش بتطيقوا بعض خليتك ماشيه فى الشارع ومتشيكه وكبت عليكى مية الغسيل وقالتلك""اوووه سورى ياحبيبتى""؟؟؟؟؟؟

هيكون معانا

دريم

او

لبني مصر
    [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/PC5%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/PC5%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-2.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/PC5%7E1/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG]

نــــــــــــــو كــــــــو مـــــــــــــــنـــــــــــــت

البحث على جميع مواضيع العضو wad_moshkala

ساكن في
    الشرقيه
    النوع : ذكر Egypt

ههههههههههااااااااااااااا اييييييييييييييييييييييي
    ياو اد يا جامد
    استلمو بقه يا حلوين

ساكن في
    فى بيتنا لحين ميعاد الزفاف
    النوع : انثيEgypt الفريق المفضل  : الاهلي

هو فيه أيه ياعم مشكله أنت
    الله يسامحك يارب دا إحنا هانعلقك قريب على باب المنتدى
    والله يكون فى عون لبنى ودريم
    أما إنت أصبر بس علينا

ساكن في
    في جهنم في الدور التاني

ههههههههههههههههه طيب ما انتي مدبسه معانا بردو

اهلا يا ميدو

ساكن في
    سراااااااااااابــــــــ

هههههههههههههههههه
    حدش شافكـ النهاردة
    مش هقول اكتر من اللى مونة
    حبيبتى قالته

والله ماقصرتـ

كان الله فى عونكـ لبنى & دريم

تسجيل خروج نهائى
    8/7/2011
    ربنا يوفق الجميع

البحث على جميع مواضيع العضو &!! Who's care&

ساكن في
    في جهنم في الدور التاني

ما كل بنت كاتبه كومنت او ميش كاتبه كومنت مدبسه في الكافيه يعني الدور جاي عليكو

بردو كده يا مشكله اول ما تظهر تدبسنى وانا اللى كنت بدور عليك
    بس ولا يهمنى هرجعلك بالاجابات ومحدش نصعب عليه لو سمحتو احنا اجدع بنات فى مصر ثوانى وهرجع بالاجابات
    واحنا هنوريك شغلك يا عم مشكله اصطبر بس علينا

زمان انا كنت بنوته حلوه جميله قطقوطه
    ضفايرى مفروده على كتافى ووشى زمان ده كان صافى
    وفى قلبى غنوه وزغروته
    (بقلمى)

البحث على جميع مواضيع العضو لبنى مصر

ساكن في
    فى بيتنا لحين ميعاد الزفاف

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لبنى مصر مشاهدة المشاركة
    بردو كده يا مشكله اول ما تظهر تدبسنى وانا اللى كنت بدور عليك

بس ولا يهمنى هرجعلك بالاجابات ومحدش نصعب عليه لو سمحتو احنا اجدع بنات فى مصر ثوانى وهرجع بالاجابات

واحنا هنوريك شغلك يا عم مشكله اصطبر بس علينا
    قشطه عليكى ياقمرايه
    أيوه كده عارفيهم إحنا مين
    ويالله بسرعه مستنينك

بسم الله الرحمن الرحيم

خف تعوم و بل الهدوم

ظريف الاخ عايز يطخ

فكرة جديدة وكوميدية

بتعزه!! قول بتغزه اصطبر بس عليا

هنختار بنات مصراوي كافيه واحدة واحدة هتدبس هنا وتجاوب على الاسئلة الموجودة كلها بصرااااحة

ايه رايك انا هوريك الصراحه بقى بمعناها الحقيقى
    ماشى يا مشكله انا هخليك تكره المشاكل

اشطات يا عم الحك

هقول لواحد منهم بكل ذوق معلش لو سمحت معاك مناديل وهو لو مش معاه هيقوم بالواجب ويقول للباقى ويفضحنى حد معاه مناديل يا رجاله للانسه واكيد هيكون معاكم مش معقول يعنى مفيش حد نضيف خالص فى العربيه

*_لو ماشيه فى ميدان عام وكلب حراسه سايب كل الناس وماشى وراكى تقفى يقف تمشى يمشى وراكى ؟؟؟؟
    ما هو انت لوقصدك كلب حراسه كلب كلب عادى يعنى مش كلاب الشوارع اللى بنشوفهم دايما يبقى هكمل طريقى لحد ما اوصل بيتنا وحتى لو عضنى مش هجرى اصل منظرى مهم بالنسبه لى وبعدين هى اصلا حصلت معايا قبل كده
    ههههههههههههه
    مره وقفتله عضنى ولما ملقيش فايده ولا اى مقاومه صعبت عليه فمشى
    ومره وقفتله فراح اصحابه اخدوه والحمد لله متعضتش المره دى

*_بتجرى عشان تسلمى على صحبتك اتزحلقتى على قشرايه موووز؟؟؟"يبدو ان صحبتك عينها وحشه"
    اولا يا عم الحك انا مش هبله عشان اجرى عشان اسلم على صحبتى حتى لو مشوفتهاش بقالى 545777 سنه البنت لازم تبقى رزينه على الاقل فى الشارع مش زيكم انتو الولاد
    بس انا مره اتزحلقت على سلالم فى الشارع عادى كنت ماشيه بس مش بجرى اتعورت بس معيطش على الوجع والالم قد ما عيطت على الكسفه بجد حاجه وحشه

*_واقفه فى اتوبيس راح قام لك شاب محترم وقالك اتفضلى وبعد خمس دقائق قالك لو سمحتى قومى عشان عاوز اقعد؟؟؟

اولا انا مبركبش اتوبيس بس ده عيب عليكم انك تذكر موقف زى ده فين الشهامه يا عم الحك وبتقولى شاب محترم هيهىهىهى بس اتوكعها منكم وتعملو اكتر من كده هقوله اتفضل ما هو كرسيك بسش مكنتش قعدتنى من الاول عشام منظرك قدام الناس كده وحش لو ساعتها كنت مدايقه اوى بس لو لا مش هكلمه

*_لو ركبتى عربيه وفجأه ركب جنبك 1 بلدياتنا ومعاه اقفاص طيور وخضار وو........ وحط كل ده على رجلك وخنقك ؟؟؟

هقوله لو سمحت
    ده رجلى انا مش رجل حضرتك انت نسيت ولا ايه
    بس بصراحه انا من نفسى من قبل ما يحط الحاجه على رجلى هساعده واقوله هاتها وده مش عيب على فكره وميبوظش منظرى بالعكس يزيدنى احترام عند الناس وحسنات عند ربنا

انا اولا مكنتش بدخل كافيتيريا الجامعه عشان كانت لبش وانا مبفضلش الاماكن اللبش احسن لى اقعد ع تنده او رصيف فى الجامعه ولا ادخلها وثانيا لو دخلت مش هروح اجيب مشروب سخن حبكت يعنى ولا زورى وجعنى انهرده الله جتنى ضربه فى زورى

*_لو نازله من غير فلوس وخطيبك عزمك على كشرى او عصير قصب وهو جاى يحاسب طلع ناسى المحفظة فى البيت؟؟؟؟
    مبخرجش مع خطيبى اصلا يا عم الحك لحد ما كره نفسه وكرهنى
    ولو حصل لازم يكون معايا فلوس ولا اتحط فى الموقف ده

*_لو راكبه ميكروباص وجنبك ست كبيره اوى وبمعدل كل دقيقتين تبصلك اوى فى وشكككك وتقعد تضحك على اخرهاااااا؟؟؟؟؟
    هضحكلها بردو بس هيبان عليا القلق
    وبعدين لو كترت هقولها هو حضرتك بتشبهى عليا

*_لو دخلتى الحمام تاخدى دش ....سمعتى صوت عمال يقول ....يامعفنه يامعفنه يامعفننننننننهههههههه؟؟؟؟ ؟
    هقوله اهو انت
    مش ههتم عادى يعنى ولا هو اليومين دول اللى بيستحمى هو اللى بيبقى معفن

*_لو صيحتى الصبح لقيتى فى قرار بيقول البنات من سن 17 سنه لحد 25 هيدخلوا الجيش؟؟؟؟؟
    يا فرحتى طب والله ياريت بجد
    انا نفسى اصلا ده احلى ما عندى بس هما يعملوها وانا هبقى اول متطوعه

*_اخر حلقة من المسلسل اللى بتحبيه ومتابعاه من اوله واول مبدأ جاء لوالدك ضيوف مع العلم ان المسلسل مش هيتعاد تانى خااااااالص؟؟؟
    انا مليش فى المسلسلات ولو حصل عادى هدايق شويه وخلاص اصل ده مسلسل مش حكايه ممكن انا اتوقعله نهايه مش حاجه صعبه يعنى او ممكن حد يحكهولى

*_البت زئرده جارتك اللى مش بتطيقوا بعض خليتك ماشيه فى الشارع ومتشيكه وكبت عليكى مية الغسيل وقالتلك""اوووه سورى ياحبيبتى""؟؟؟؟؟؟

هقولها حبك برص انتى هتستهبلى انتى انسانه مش محترمه وحسبى الله ونعم الوكيل واروح البيت اغير
    بس الحمد لله معندناش كده وانا مبكرهش حد وزلا حد بيكرهنى يارب دومها نعمه

وانت بقى يا مشكله استنى عليا اما مكنتش اوريك مبقاش انا لبنى بس اسئله جامده والله يلا يا بنات مشرفاكم اهوه

زمان انا كنت بنوته حلوه جميله قطقوطه
    ضفايرى مفروده على كتافى ووشى زمان ده كان صافى
    وفى قلبى غنوه وزغروته
    (بقلمى)

البحث على جميع مواضيع العضو لبنى مصر

ساكن في
    في جهنم في الدور التاني

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لبنى مصر مشاهدة المشاركة
    بسم الله الرحمن الرحيم

خف تعوم و بل الهدوم

ظريف الاخ عايز يطخ

فكرة جديدة وكوميدية

بتعزه!! قول بتغزه اصطبر بس عليا

ايه رايك انا هوريك الصراحه بقى بمعناها الحقيقى
    ماشى يا مشكله انا هخليك تكره المشاكل

اشطات يا عم الحك

هقول لواحد منهم بكل ذوق معلش لو سمحت معاك مناديل وهو لو مش معاه هيقوم بالواجب ويقول للباقى ويفضحنى حد معاه مناديل يا رجاله للانسه واكيد هيكون معاكم مش معقول يعنى مفيش حد نضيف خالص فى العربيه

ما هو انت لوقصدك كلب حراسه كلب كلب عادى يعنى مش كلاب الشوارع اللى بنشوفهم دايما يبقى هكمل طريقى لحد ما اوصل بيتنا وحتى لو عضنى مش هجرى اصل منظرى مهم بالنسبه لى وبعدين هى اصلا حصلت معايا قبل كده
    ههههههههههههه
    مره وقفتله عضنى ولما ملقيش فايده ولا اى مقاومه صعبت عليه فمشى
    ومره وقفتله فراح اصحابه اخدوه والحمد لله متعضتش المره دى

اولا يا عم الحك انا مش هبله عشان اجرى عشان اسلم على صحبتى حتى لو مشوفتهاش بقالى 545777 سنه البنت لازم تبقى رزينه على الاقل فى الشارع مش زيكم انتو الولاد
    بس انا مره اتزحلقت على سلالم فى الشارع عادى كنت ماشيه بس مش بجرى اتعورت بس معيطش على الوجع والالم قد ما عيطت على الكسفه بجد حاجه وحشه

اولا انا مبركبش اتوبيس بس ده عيب عليكم انك تذكر موقف زى ده فين الشهامه يا عم الحك وبتقولى شاب محترم هيهىهىهى بس اتوكعها منكم وتعملو اكتر من كده هقوله اتفضل ما هو كرسيك بسش مكنتش قعدتنى من الاول عشام منظرك قدام الناس كده وحش لو ساعتها كنت مدايقه اوى بس لو لا مش هكلمه

هقوله لو سمحت
    ده رجلى انا مش رجل حضرتك انت نسيت ولا ايه
    بس بصراحه انا من نفسى من قبل ما يحط الحاجه على رجلى هساعده واقوله هاتها وده مش عيب على فكره وميبوظش منظرى بالعكس يزيدنى احترام عند الناس وحسنات عند ربنا
    انا اولا مكنتش بدخل كافيتيريا الجامعه عشان كانت لبش وانا مبفضلش الاماكن اللبش احسن لى اقعد ع تنده او رصيف فى الجامعه ولا ادخلها وثانيا لو دخلت مش هروح اجيب مشروب سخن حبكت يعنى ولا زورى وجعنى انهرده الله جتنى ضربه فى زورى

مبخرجش مع خطيبى اصلا يا عم الحك لحد ما كره نفسه وكرهنى
    ولو حصل لازم يكون معايا فلوس ولا اتحط فى الموقف ده

هضحكلها بردو بس هيبان عليا القلق
    وبعدين لو كترت هقولها هو حضرتك بتشبهى عليا

هقوله اهو انت
    مش ههتم عادى يعنى ولا هو اليومين دول اللى بيستحمى هو اللى بيبقى معفن

يا فرحتى طب والله ياريت بجد
    انا نفسى اصلا ده احلى ما عندى بس هما يعملوها وانا هبقى اول متطوعه

انا مليش فى المسلسلات ولو حصل عادى هدايق شويه وخلاص اصل ده مسلسل مش حكايه ممكن انا اتوقعله نهايه مش حاجه صعبه يعنى او ممكن حد يحكهولى

هقولها حبك برص انتى هتستهبلى انتى انسانه مش محترمه وحسبى الله ونعم الوكيل واروح البيت اغير
    بس الحمد لله معندناش كده وانا مبكرهش حد وزلا حد بيكرهنى يارب دومها نعمه

وانت بقى يا مشكله استنى عليا اما مكنتش اوريك مبقاش انا لبنى بس اسئله جامده والله يلا يا بنات مشرفاكم اهوه

هههههههههههههههههه اجابات جامده يا لبي شكراااااااااا

التعديل الأخير تم بواسطة ~ man neO ~ ; 27 - 3 - 2011 الساعة 03:06 PM

صفحة 1 من 12 1234511 ... الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع