قهوتنا على الانترنت
ابحث عن :  

مشاهدة نتائج الإستطلاع: الخنقة...أصلها المشاكل الرومانسيه؟؟؟؟

المصوتون
372. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع
  • نعم

73 19.62%
  • لأ

31 8.33%
  • أحيانا

241 64.78%
  • دائما

27 7.26%
صفحة 43 من 47 الأولىالأولى ... 33394041424344454647 الأخيرةالأخيرة
النتائج 421 إلى 430 من 469
    ساكن في
    المنصورة
    مقالات المدونة
    1
    النوع : انثيEgypt الفريق المفضل  : الاهلي

السلام عليكم اجمعين
    بصوا بجد الفكرة هيلة جدا وانا هحكلكم سبب خنقتى هو انا حبيت شخص اوى فوق العادة حبيتة وكان نفسي اعيش معاة طول حياتى كنت اتمنى انى اموت بس هوة ميتعبش حتى لو تعب خفيف وهبتلة حياتى وروحى وقلبي وبعد كل دة وبعد الحب دة تركنى ومش عارفة اية السبب تركنى منغير ميقول وداع ولا سبب الوداع تركنى ولما بحاول اكلمة يعطى تلفونة لصحابة هما الي يكلمونى وصلت بية انة يدى رقمى لصحابة يكلمونى انا بصراحة مش قادرة انساة خالص ومش عارفة اعمل اية انا حولت احب تانى او اعيش مع غيرة بس مش قادرة باردة انساة ومش قادرة افكر في حد غيرة وبجد حاسة ان قلبي مات ووقف علية ومع كل دة والعذاب الي انا فية هو مرتاح وعايش حياتة وانا ولا علي بالة
    حلفتك بربي متجرحنى وجرحتنى وكانك جاى عشان تزلنى
    بعد الحب ممات وبعد مبقي الي فات زكريات فاضل اية علشان نعيش فاضل لنا اية غير دموع

البحث على جميع مواضيع العضو دموع الاقمر

ساكن في
    فى قلب حبيبى
    مقالات المدونة
    1

موضوع جميل جدا وكلمات رائعة وشكرا لاهتمام تقبل مرورى

الناس كلها مخنوقة من الدنيا واكتر المشاكل مشاكل تتعلق بالحب لو فى حل يخلينا نبعد عنه يبقى كده تمام اوى

4. افتراضي

يمكن دلوقتى بيتهايالك ان ده حب بس لما الوقت يعدى و تعرفى تفكرى بعقلك مش بقلبك هتعرفى ان ده مكنش حب ده كان واحد بيتسلى و لما الموضوع دخل فى الجد زهق ولما سابك اتعلقتى بيه اكتر و دى بتحصل لناس كتييييييييييير اوى حاولى دلوقتى تفهمى انه مش يستاهلك و مينفعش يكون راجل يشيل مسئوليه عشان ده حتى لو كان عنده سبب مقنع انه يسيبك و مش عايز يقولك عليه كان حافظ عليكى مش يخلى اصحابه يتصلو و يردو عليكى و مع مرور الوقت صدقينى هتنسى ده الانسان اسمه من النسيان بس اهم حاجه اوعى تنسيها ضرورى و ده الغلط اللى بيقع فيه كل الناس انك تدخلى فى دوامه تانيه و يتهيألك انك بتحبى تانى و تتسرعى فى قرارك و تعيشى نفس الازمه تانى يارب اكون رديت عليكى بأى حاجه ممكن تجيب معاكى نتيجه و ترتاحى من اللى انتى فيه

ساكن في
    المنصورة
    مقالات المدونة
    1

مرسي علي كلامك واكيد افدتنى
    بعد الحب ممات وبعد مبقي الي فات زكريات فاضل اية علشان نعيش فاضل لنا اية غير دموع

ساكن في
    القاهره
    النوع : ذكر Egypt

[COLOR="rgb(255, 140, 0)"]
    انا بقى مخنوق من ( الوحدة ) تقدرو تقولو كدة بقت فى دمى بقت كل حاجة فى حياتى كلها لأ دى هى حياتى كلها عبارة وحدة فى وحدة لغاية ما تعبت من الحياة ويأست من انى ألاقى الى يملى عليا حياتى وموت الوحدة ...
    اعمل ايه ياريت الاقى الحل عندكو
    [/COLOR]

7. افتراضي

أنا مشكلتى أن أنا لما بحب و أحكى لحد يقولى أنتى لسه صغيرة فأنا بتخنق من كده
    و اللى بحبه بيقولى أنه بيحبنى بس أنا متأكده من كده لأنه مخلص بجد و المشكلة الأكبر إنى كنت بحب صاحبه و لما كنا نتخانق كان هو اللى يصالحنا على بعض و أنا لحد دلوقتى مش عارفه أنسي الأول بس بحب التانى و بصراحه أنا كنت بحب الأول أوووووووووووووووى
    بس دلوقتى مفيش حد فى حيــــــــــــــــاتى ولا قلبــــــــــــــــــــــ ــــــى غير محمد حبيبي و بجد أنا بقولهاله أهو أدام كل الناس بحبك

ساكن في
    بين السطور
    مقالات المدونة
    1
    النوع : ذكر Egypt الفريق المفضل  : الاهلي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة om adoma مشاهدة المشاركة
    يمكن دلوقتى بيتهايالك ان ده حب بس لما الوقت يعدى و تعرفى تفكرى بعقلك مش بقلبك هتعرفى ان ده مكنش حب ده كان واحد بيتسلى و لما الموضوع دخل فى الجد زهق ولما سابك اتعلقتى بيه اكتر و دى بتحصل لناس كتييييييييييير اوى حاولى دلوقتى تفهمى انه مش يستاهلك و مينفعش يكون راجل يشيل مسئوليه عشان ده حتى لو كان عنده سبب مقنع انه يسيبك و مش عايز يقولك عليه كان حافظ عليكى مش يخلى اصحابه يتصلو و يردو عليكى و مع مرور الوقت صدقينى هتنسى ده الانسان اسمه من النسيان بس اهم حاجه اوعى تنسيها ضرورى و ده الغلط اللى بيقع فيه كل الناس انك تدخلى فى دوامه تانيه و يتهيألك انك بتحبى تانى و تتسرعى فى قرارك و تعيشى نفس الازمه تانى يارب اكون رديت عليكى بأى حاجه ممكن تجيب معاكى نتيجه و ترتاحى من اللى انتى فيه
    انا مع أم أدم في رايها فعلا فاقد الشيئ لا يعطيه إذا كان هو نفسه فاقد الحب إزاي تنتظري منه انه يحبك فكري بعقلك وما تسيبيش حاجه للظروف وما تعلقيش شماعة أخطاءك على غيرك إنتي غلطانه لان شخصيتك كانت ضعيفه معاه وجريتي وراه وهو مش مدي اهتمام إنتي لو خلتية يلحس التراب عشان يكلمك كلمة كان مات عشانك وعشان يقولك او يسمع منك كلمة المهم فيه مقوله عجباني بتقول

ليس عيباً أن تزل قدمك فتسقط من القمة إلى القاع وإنما العيب أن تذهلك السقطه فتظل في القاع دون أن تحاول الصعود مرة أخرى

والأجمل من كدا كان لي صديقة أعتز بها قالت لي جملة حلوة أوي
    مشاعرك لازم تكون عزيزة عليك مش أي حد ياخد منها اللي هو عايزه ويسيبها لا بالعكس المفروض ما فيش حد ياخد ذرة من مشاعرك إلا برضاك وإلا إذا كان يستحقها
    أتمنى أن أكون قدرت أوصلك شيئ تقدري تستفيدي بيه

ودا جزء من قصيدة 24 شارع الحجاز لهشام الجخ

فاتدلعي .. واتبغددي .. واتفاخري .. واتباهي ..
    واستنكري من عزتي .. واستهتري بـجاهي ..
    خَلِّيني مضرب مَثَل من بعد هيبة و وزن ..
    كُبَّي المرار في العسل .. واملي الفرح بالحزن ..
    يعني انتي أولهم ؟؟؟ ولا انتي اول همّ ؟؟؟
    ولا انتي اول سهم إتْسَنْ لي واتسمّ ؟
    لو تكشفي ضهري تلقي السهام علامات ..
    وانا زي زرع ف هوا وَطَّى حِيِـي وعَلا مات ..
    موت العلالي شرف .. بس اسمها موتة ..
    مش عدل تبقي ف ترف وانا باطفح الكوتة ..
    ما يا إمَّا نَقْسَمْهُم وَخْزَة قُصَاد وخزة ..
    يا إمَّا لا مواخذة .. توتة يا حدوتة ..

أنا لا أريدك أن تبكي
    ولا أريد عيناك تصافحان أمامي البكاء
    فأنا
    وإن مات فيك الهوى
    لا أريد أن يموت فيك الكبرياء

البحث على جميع مواضيع العضو thesniper_12007

ساكن في
    المنصورة
    مقالات المدونة
    1

شكرااااا ليك اخى وانا حبة اقولكم انى فعلا ولله الحمد بنساة ومعنتش بفكر فية وحتى لما يجى في بالى بهرب من التفكير فية والحمد لله لانى فعلا فوقت علي الحقيقة انة كداب وخشاش وانة اصلا مكنش حب دة كان تسالى وعشان تعرفوا انا مش بغلطة في حاجة بلعكس انا معجبة بية اوى عارفين لية لانة مثل الدور صح اوى والعيب والغلط عليا انا لانى انا الي جرحت نفسي لما كدبت الكدبة وصدقتها لما كذبت احساسى عشانة لما هنت نفسي عشانة انا كل اليى بتمناة دلوقتى ان ربنا يسامحنى انى ظلمت نفسي وانى كلمت شاب مكنش بينى وبينة اى شئ غير كلام هايف وبس

ساكن في
    المنصورة
    مقالات المدونة
    1

للاستاذ الي حاسس بوحدة بص اخى انا هقولك علي حاجة انت وحيد لان اكيد مش بتحب تكون مع الناس او ممكن بتتحرج منهم او لاى سبب فحاسس بلوحدة بس صدقنى لازم تكون مع الناس والانسان لازم يغلط عشان يعمل الصح وصدقنى لو بقيت مع الناس هتتكلم وتتصاحب وتنشغل ومش هتحس بلوحدة خالص

صفحة 43 من 47 الأولىالأولى ... 33394041424344454647 الأخيرةالأخيرة

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع